Máme tu poslední díl tohoto příběhu. :)
************************************
O 5 let později
* z pohledu Ruth*
Už pět let se jmenuju Ruth Horan a jsem ten nejšťastnější člověk na světě. Ksem ráda, že patřím do rodiny jak Horanů tak do 1D rodiny.S Niallem máme čtyřletého kluka Jamese. Oči má po Niallovi, krásně modré. Rád zpívá jako my s Niallem. Potom máme ještě malou holčičku. Alex jsou jí dva roky. James se o ní rád stará. Žijeme v Londýně. Naší sousedi jsou Louis s Eleanor. Ty mají holčičku Emily které jsou tři roky. Z druhé strany bydlí Zayn s Perrie. Ty z nás mají nejstarší děti. Thomase kterému je pět a Ruth které je také pět. Ano jsou to dvojčata. Vedle nich bydlí Liam a Sophii. Ty zatim děti nemají, ale Soph je těhotná. No a Harry? Ten má přítelkyni Katy jsou zatim spolu tři měsíce, ale vypadá to, že se Hazza konečně usadil. One Direction pořád funguje. Kluci svoje fanoušky milují. Naštěstí už nejsou tak šílení jako to bývalo. Moji rodiče mě odepsali. Do očí mi řekli, že už nejsem jejich dcera. Abych pravdu řekla ani mě to moc nevzalo už od začátku mi převážně matku nahrazovala Maura. Je to skvělá babička a Bobby skvělý děda. Co se týče Grega tak ten bydlí s Denis, Theem a Lukasem(brácha Thea) kousek od nás. Theovi je osm. Je to pořád bezva kluk. Pořád se jen usmívá. Lukasovi je pět let. Oba si nejradši hrajou s Jamesem a Thomasem, že se jednou stanou taky slavnou skupinou a budou se jmenovat The Rogue.
Dneska na oběd přijdou všichni. Paynovi, Malikovi, Tomlinsonovi, Harry s Kate a Horanovi, ale jenom Greg a jeho rodina. Takhle se vždycky scházíme jednou za měsíc u jednoho z nás. Jsem ráda, že Greg patří do 1D rodiny. Však je jenom o rok starší než Louis. ,, Jamesi běž se prosím podívat na sestřičku. Nialle půjdeš prosím prostřít? Za chvíli by tady měli být." Volám na kluky od plotny, kde vařím oběd pro 18 lidí. Jen co Niall prostře ozve se domem zvomek. ,, Dojdeš tam prosím já mám špinavý ruce" poprosila jsem ho. Jenom kývnul a vydal se je dveřím. ,, Čau kuchtíku. Co je tento měsíc za oběd?" Přišel do kuchyně Liam. ,, Ahoj Liame. No tak mám tu lasagne nebo kuře na mrkvi a zapečený těstoviny plus příloha. Doufám, že si každej něco vyberete" na to kolik nás tady se bojim, že mám málo jídla. Už přišli všichni a sedí u stolu. Všechno jídlo donesu na stůl a každý si nabere tolik kolik chce. Když všichni dojí odejdou do obýváku si povídat a děti který umějí chodit si jdou hrát ostatní si vezmou do obýváku. Ja s pomocí El sklízíme ze stolu nepořádek. ,,Ruth musim ti něco říct" to určitě bude. Jsem těhotná. Už jí znám dlouho je to na ní poznat. ,,No povídej" usměju se na ní. ,, Ja... já. Jsem těhotná." Jako bych to neříkala. ,,A to je snad špatně? Říkáš to jako by jsi nebyla šťastná." Vždyť vždycky chtěla mít dvě děti. ,, Nevim jestli bude Loui chtít druhý dítě a jestli chce Em sourozence" řekne dost smutně. ,,El jak tě mohlo napadnout, že bych nechtěl druhý mimčo? A Em byde ráda." Ozve se za jejimy zády Louis.
Je půl devátý večer. Všichni odešli okolo pátý. James a Alex už šli spát a my s Niallem koukáme na nějaký film, ale ja ho moc nesleduju. Vzpomínám na to co se stalo od doby co jsem šla do X-Factoru a že toho bylo hodně. Z přemýšlení mě vytrhne Niall. ,,Miluju tě Ruth a nikdy nepřestanu",, Ja tě taky miluju Nialle." řeknu a on spojí naše rty do jednoho krásného a vášnivého polibku.
************************************
Tak jo tohle je konec mého prvního příběhu. Doufám, že se aspoň trochu líbil. Teď pracuju na dalšim a kdyby jste si ho chtěli přečíst tak se jmenuje Náhoda?. Moc všem děkuju za hlasy kdo jste dávali. :)
- Miška :*
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.