Moc se omlouvám, že jsem včera nic nevidala, ale spala hsem y kamarádky.
************************************
* z pohledu Nialla*
Co jsem to provedl. Kdybych jí to neřekl nemusela by teď ležet na sále. Jsem takovej idiot. Sedim v čekárně se všema klukama a Perrie. Všichni jsou smutní a já s Perrie ještě k tomu brečime. Louis k tomu taky nemá daleko Ruth si dost oblíbil, rozuměli si spolu a já zase prodělám. ,, Nedávej si to za vinu. Nikdo nemohl vědět, že tam to auto pojede." pokoušel se mě Liam utišit, ale moc se mu to nedařilo. ,, Jenže se nemusí operace povíst nebo se potom nemusí probudit. Kdybych tenkrát neodjel nemuselo by se to stát byli by jsme pořád spolu." znovu jsem se rozbrečel. Liam chtěl něco říct, ale přišel doktor. ,, No nevypadálo to moc dobře. Měla menší otřes mozku, krvácení do dutiny břišní a zlomenou pravou ruku. Krvácení jsme zastavili. Teď je v umělém spánku. Probrat by se měla tak za tyden. " dořekl doktor a chtěl někam odejít, ale já ksem ho zastavil. ,, A mužů jí prosím aspoň vidět" zachraptěl jsem. ,, Dnes bych to nedoporučoval přijďte zítra. Návštěvní doba je od 8:00-20:00. V tento čas můžete přijít kdy koliv. " řekl a odešel. Všichni už se zvedli, ale já jsem pořád seděl. ,,Pojď Nialle. Doma se prospíš a zítra jí všichni navštívíme." zvedala mě ze sedačky Pezz. Poslechl jsem jí, protože jsem věděl, že se opravdu potřebuji prospat a ne jenom já, ale všichni. Dneska jsme ještě všichni spali v budovách X-Factoru. Byli asi dvě hodiny ráno a já jsem ještě nespal. Rozhol jsem se, že se půjdu najíst, protože jsem od oběda nejedl bylo mi jedno kolik je hodin. Došel jsemcdo jídelny a tam někdo seděl. Louis. Co ten tady dělá? ,, Čau Louisi co ty tady tak pozdě." otočil se na mě. ,, Nemůžu spát. Bojim se o Ryth. Bojim se o to, že přijdu o kamarádku kterou jsem bral za vlastní sestru. Všechno jsme si říkali máme spolu tolik tajemství a El si jí taky oblíbila. A nedokážu si představit, že bych se neměl komu svěřit. A co tu děláš ty?" Stekla mu první slza po tváři. Tak to je po dlouhý době co vidím Tomlinsona brečet. ,, Taky nemůžu spát. A taky si jdu pro jídlo od oběda jsem nejedl a to je u mě hrozná věc. A musim pořád myslet na Ruth. Znám jí strašně moc dlouho a strašně by mi chyběla neumim si představit život bez ní. Taky se o ní bojim." už nebyl Louis jedinej kdo tady brečel. Ještě chvíli jsme si povídali, já snědl jídlo a šel si lehnou zpátky do postele.
Celý týden, každý den chodím do nemocnice k Ruth. Vždycky si k ní sednu a povídám si s ní i když vím, že asi neslyší a nebo třeba neví kdo jsem díky tomu otřesu. Doktor říkal, že pokud se do dvou dnů neprobudí budou jí muset odpojit a já jí ztratim na dobro. Musí se probudit. Sedim zase u ní v pokoji a povídám si s ní. Nebo spíš já mluvim na ní. ,, Dneska jsi dostala smlouvu na to, aby jsi mohla rozjet hudební drahu. Další důvod proč se musíš probudit. Už taky chytili Thomase. Neublíží ti. Prosim probuď se všem nám tady chybíš. Já s Louisem jsem na tom hodně špatně. Neříkám, že ostatní na tom jsou mnohem líp, ale trochu přeci jenom jsou." Nejednou se začala mrmlat. Bylo na ní vidět, že chce otevřít oči, ale nejde jí to. ,,Nialle jsi to ty?" Ona se probrala. Teď jsem ten nejšťastnější člověk na světě musim napsat Louisovi vsadím se, že na tom bude stejně. ,, Jo jsem to já. Počkej zavolám doktora." Šel jsem na chodbu a hledal doktora. Když jsem ho našel řekl jsem mu, že se Ruth probudila. Hned se sebral a šel k ní do pokoje, já jsem zatim napsal Louisovi.
SMS
,, Čau brácho. Mám pro tebe tu nejlepší zprávu za tento týden. Vsadim se, že budeš šťastnej. Ruth se probudila. Ni"
Odeslal jsem zpravu a vydal se do pokoje kde byla Ruth. ,, A slečno co si z toho dne panatujete" ptal se ji doktor když jsem vycházel do pokoje. Sedl jsem si na židli a poslouchal jsem je. V tom mi v kapse zavrčel mobil. Zpráva od Louise.
SMS
,, Děláš si predel. Konečně. Ta si dala, ale na čas. Hned jsem tam. Jsem tak šťastnej. Louis"
Jako bych něco podobného nečekal. Po chvíli potom odešel doktor a já se přesunul k posteli. ,,Tak jak se cítíš?" Jak by se tak mohla asi cítít ty seš opravdu debil. Okřiklo mě moje svědomí. ,, Už je to lepší, ale měla jsem se i líp" pousmala se za ten úsměv bych dal cokoliv. V tu chvíli se rozlétli dveře a v nich stál Louis. ,, Jsem tak šťastnej, že jsi se probudila už jsem se bál, že jsem tě ztratil a neměl bych se komu svěřovat." Bože Tomlinsone to musíš hned tak vyvádět. ,, Ahoj Loui. Už jsem se měla i líp. Kluci jak se mi to stalo?" Toho jsme se obávali nejvíc, že jí to budeme muset říct. S Louisem jsme se na sebe podívali. A já jsem začal vyprávět. ,, A kdo je ten Thomas?" Tak to mě zaskočilo. Nepamatuje si ho. Tím líp aspoň na to dřív zapomene. ,,To není důležitý člověk. Ten s tím nic společného nemá." Zalhal ji trochu Louis. V tu chvíli si se otevřeli dveře.
* z pohledu Ruyh*
Pořád jsem přemýšlela nad tim Thomasem. Kdo to je? Proč si pamatuju jeho jméno a nevim kdo to je? Treba se to časem dozvím, ale teď to řešit opravdi nebudu. Otevřeli se dveře a v nich stalo 7 lidí. Kdo to všechno je to mám tolik lidí co se o mně bojí? A rodiče vůbec nezajímam. Zajimalo by mě jestli to vědí? ,, Ahojky Ruth. Přinesl jsem ti jídlo, aby jsi nezhubla, protože tady to nemocniční není moc extra dobrý" to mi připomíná Nialla, ale říkal to Harry. ,, To je milé děkuji H-Harry. Říkám to dobře, že jo. Já si nejsem jistá." Opravdu jsem si nebyla jistá. Jediný koho jsem si pamatovala na 100% byl Niall, Louis, Perrie a Zayn. ,, Jop jsem to já ten známí Harry Styles lamač dívčích srdcí. To si mě nepamatuješ?" Zněl trochu smutně. Může bejt rád, že si to jméno aspoň pamatuju. ,, Koho si znás pamatuješ dobře a koho míň" zeptal se mě zvláštním hlasem Zayn. ,, No tak dobře si pamatuju Nialla, Louise, Perrie a tebe. A pořád se mi vybavuje jméno Thomas a nevim kam ho zařadit. Ale ostatních vím jména, že se někdo jmenuje Harry, Liam, Sophii a Eleanor, ale nevim přesně kterej z vás je kdo" všichni se na mě zmateně podívali. ,, Tak mi se ti představíme. Já jsem Liam, vedle mě je moje přítelkyně Sophii. Ta druhá dívka je Eleanor přítelkyně Louise. A tohle kudrnatý pako je Harry. A ten Thomas. Na toho prosim zapomeň. Ten odjel pryč do ciziny a říkal, že se už nevrátí." představil mi všechny Liam. Stejně si říkám, že mi ohledně toho Thomase neříkají pravdu.
Dneska to je 14 dní od doby co jsem se probudila z tý nehody. Každý den tu za mnou někdo byl. A konečně z Louise jsem dostala to kdo byl Thomas. Řekl mi, že mi zabil mojí nejlepší kamarádku kterou jsem si v tu dobu nemohla vybavit. Takže jsem byla trochu v klidu, ale hodně mě to štvalo. Dneska jedu domů z nemocnice. Na pár dní budu bydlet y kluků ve vile. A potom na pár dní s Niallem letíme do Irska. Niall, protože kluci za měsíc odjíždí na turné a já jedu s nimi jako předskokan plus kluci z 5SOS. Takže určitě bude sranda. Má se pro mě stavit Liam. Ostatní prý nemají čas. Přijel pro mě před obědem, abych jsme mohli obědvat všichni společně. Což známe já, Niall, Louis, El, Liam, Sophii, Zayna, Pezz a Harry. ,, Tak můžeme vyrazit?" strčil hlavu Liam do dveří. ,, Jasně už mám zabaleno. Pomohl mi s taškami do kufru a mohli jsme vyjet.
************************************
Je tu další díl. Ještě jednou se omlouvám, že jsme včera nic nevidala.
-Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
Hayran KurguJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.