Je skvělý kolik lidí už si to přečetlo. Když jsem to začala psát tak jsem si myslela, že si to nikdo nepřečte. Možná tak moje BFF. Ale kolik už vás je mě vážně překvapilo. ;)
************************************
* z pohledu Ruth*
Když jsme se dostali úplně pryč od novinářů, zamířili jsme si to k hotelu kde by měl být Greg a Denis. Až teď jsem si uvědomovala, že zítra budu v novinách. ,,Nialle my budeme zítra v novinách. A budou tam psát keci o tom, že jsme spolu. A proč hlídáme Thea atd." bylo mi do breku vždycky jsem si říkala, že v novinách ani v televizi nechci být dřív než se proslavim. Teda jestli se proslavim. A už ne díky One Direction. ,, Neboj bude to ok. My víme pravdu a ať oni si říkají co chtějí. Jestli nás mají fanynky rády tak nám uvěří" přesvědčoval mě Niall, ale to už jsme stáli před hotelem a čekali na ně. Vyšli z hotelu přesně ba čas. Ruku v ruce. Procházeli jsme se ulicemi, hledali cestu a povídali si o všem co se našlo. ,, Gregu a nevíš něco o mých rodičích?" popravdě mě to moc nezajímalo, ale chtěla jsem vědět co jim je a proč se mi za tu dobu neozvali. ,, Oni ti to neřekli?" co mi měli říct? A kdo? ,, No já jí nechtěl stresovat." Co se tady děje? ,, Nialle měla by to vědět buď od tebe nebo od nás" tak jo zatim jsem v klidu sice nevim na jak dlouho, ale zatim jo. ,, Já vim, ale bojim se, že se potom zhroutí" proč bych se měla zhroutit? ,, Tak už se dozvim co je.s moji rodinou?" Vykřikla jsem, protože v klidu už jsem opravdu nebyla. ,, Já ti to řeknu až budeme v budově X-Factoru. Teď to neřešme. Vím, že je to tvá rodina, ale potřebuješ si na to sednout." fajn tak teď se bojim co mi řekne, ale teď si budu užívat volný den s nima. ,,Fajn. Tak Theo na které zvířátko se půjdeme podívat jako první" zeptala jsem se ho když jsme dorazili na pozeme londýnské zoo. ,, Na opičky" ,, Ale víš o tom, že ani nikam chodit nemusime stačí když se podíváš na strejdu Nialla a tam opičku vidíš " zasmála jsem se nad tím jak mě Niall vraždil pohledem. Zase se změnil už není ten zlej, je zněj ten kterého si pamatuju než jsem odjela a za to jsem ráda. ,, To nebylo vtipný. Já nejsem opice. Radši půjdem na ty opravdový a já tam asi někoho přidám" to jako myslel mě? Niall naše hladová opička. ,, Čemu se směješ?" no jo já zapomněla, že je tu i Greg s Denis. Byla jsem zaneprázdněna sledováním kluků. ,, Já? Ne ničemu Denis. Nenecháme kluky ať si projdou zoo samy a proberou to klučičí a my půjdem samy?" navrhla jsem Denis on jenom přikývla. Mávli jsme na kluky a odešli.
* z pohledu Nialla*
Holky odešli a my se vydali k opicím. S bráchou jsme probrali snad všechno co se dalo. Od doby co jsme se viděli na posled až do teď. ,, Tati strejda Niall má rád Ruth" hlavně, že jsem říkal nikomu to neříkej. ,, Theo neříkal jsem náhodou, že to nemáš říkat?" ,, Theo běž si hrát na hřiště já tady potřebuju něco vyřešit s tvým strýčkem" oh toho jsem se obával. To bude výslech jak v kriminále. Jen co odběhl Greg mě zasypával jednou otázkou za druhou. Že já to tomu Theovi říkal. ,, No tak to máš složitý. Jsem zvědavej jestli se ti to povede. Držím ti palce" ,, K čemu mu držíš palce" ozvalo se za námi. Známí hlas. Denis. Otočil jsem se a tam stály holky. Doufám, že to neslyšeli. ,, Jenom jak jedeme za měsíc na turné" vymyslel jsem si první kravinu co mě napadla. ,,Aha. No my jsme si to tu prošli. Řekla bych, že vy už taky jak na vás tak koukám. Ještě není tak pozdě tak co kdyby jsme zašli ještě do kina. Na pohádku kvůli Theovi. Dlouho ho zase neuvidím." Napadlo Ruth. Ona fakt myslí na všechno. Jen nevim jak jí říct, že její otec se zabil pri auto nehodě a její matka začala pít a ja zní alkoholička. To si nikdy Ruth nezasloužila. ,, Mě to přijde jako prima nápad. Jen se zeptám Thea" řekla Denis a odešla se zeptat Thea. ,, Tak na co půjdeme. " zeptal jsem se všech, ale hlavně to směřovalo k Theovi. ,,Hledá se Nemo" vykřikl. No tak fajn, zrovna pohádka u který vždycky brečim. Naposledy jsem ji, ale viděl než jsem odjel do X-Factoru. S Ruth jsme na ní koukali často. Došli jsme do kina, zaplatili jsme listky, koupili popcorn a colu a šli si sednout na svá místa. ,,Já chci sedět vedle Ruth a maminky" no jo, aby náš Theo neseděl mezi holkama. ,, Ale já chci sedět vedle Ruth" protestoval jsem. Nakonec jsme seděli Greg, Denis, Theo, Ruth a já.
* z pohledu Ruth*
Vyšli jsme z budovy kina a zamířili se to do Starbrucks, protože naši dva malí a roztomilý Horani měli hlad. Poté jsme se rozloučili, my s Niallem jsme se vydali do X-Factoru a oni odešli do hotelu si zabalit, protože zítra odjíždí. Byla jsem v pokoji a přemýšlela co budu dělat. Jenže někdo zaťukal na dveře. Otevřeli se a vnich stál Niall. ,,Mužů?" zeptal se dost váhavym hlasem. Jako by mi chtěl něco říct, ale bal se to ho jak zareaguju. ,, Jasně pojď dál. Co potřebuješ?" přeci by nepřišel jen tak. ,, Jen ti chci říct co je s tvojí rodinou" ještě, že mi to řekla Denis v zoo, abych se z toho nesesypala. Věděla jsem, že mamka pila, ale nikdy bych neřekla, že by zní byla alkoholička. Taťka kterej mě měl rád když ne mamka tak měl autonehodu. To jsem se v zoo rozbrečela, protože ten mi chybet bude. ,, Já vim co se stalo Ni. Denis mi to řekla v zoo" řekla jsem a hned se rozbrečela. Je pravda, že za poslední dny co ksem byla v Mullingaru jsem brala za mamku Maury, protože moje matka byla buď v praci nebo v baru ani se nedivím, že po mém odjezdu se taťka odstěhoval. To mi psal asi tyden ci jsem tu byla. ,, To bude dobrý. Víš, že u nás máš vždycky dveře otevřený. Je mi to líto to co se stalo" tak teď by mě zajímalo jak dlouho je vůbec taťka mrtvej to mi nikdo neřekl. ,, Nialle rekneš mi prosim aspoň kdy se stala ta autonehoda to mi Denis neřekla." ,, Ten den co jsi se pohádala se Zaynem a proto jsemti to říkat nechtěl" tak si říkám, že udělal dobře,že mi to neřekl. ,,Ruth mužů mít otazku prosím" chyběl mi tenhle starostliví Niall. ,, Jasně kolik chceš." pousmála jsem se na něj. ,,Budeme zase aspoň kamarádi prosim. Už ti tak jak jsem ti ublížil, ti nikdy neublížim. Vím, že si říkáš' už se chce zase nacpat do mého života'. Dovol mi to prosím. Nikdy jsem na tebe nepřestal myslet ani jsem odjel. Rok jsem brečel nad naší fotkou a nechtěl se vzchopit a dopustit si, že jsem tě tam nechal samotnou. I když jsem měl Ninu myslel jsem na tebe jestli jsi si někoho našla a jsi šťastná. Omlouvám se za všechno co jsem ti provedl. Odpustíš mi prosím." ukončil svůj proslov. Vždyť já mu už davno odpustila. ,, Nialle ja jsem ti už odpustila. Jasně, že můžeme být kamarádi. Já jsem s tebou byla pořád kamarádka, i když jsem na tebe křičela. Za to se ti omlouvám. Dneska jak jsme byli venku jsem si uvědomila, že mi to naše blbnutí strašně moc chybí." udržovala jsem slzy, abych nebrečela. Vždyť já pořád jenom brečim. ,, Takže kamarádi " zeptal se jako by se bál odpovědi. ,,Nejlepší?" odpověděla jsem na otázku otazkou, i když to není slušný. ,, Jop. To beru. Chyběla jsi mi" řekl a obejmul mě. Objetí jsem mu bez námitek oplatila. A teď už jenom zvládnout to nejslavnější. A to X-Factor.
************************************
Že by si konečně našli cestu k sobě? Myslíte si, že Ruth vyhraje X-Factor? :)-Miška
ČTEŠ
Kamarád z dětství
FanfictionJmenuji se Ruth Smith. Je mi 16 a ve škole mě všichni šikanují kromě mého nejlepšího kamaráda. Je to zároveň i muj soused jenomže jednoho dne odjede.