2 part [ bullying]

1.3K 61 1
                                    

Děkuju všem co si přečetli první díl. Doufam, že se aspoň trochu líbil. Chtěla bych sem prodávat každý den,ale nevim jak to budu stihat.

************************************

* z pohledu Ruth*

Ke škole jsme s Niallem přišli těsně před zvolením. Často chodíme pozdě, aby jsme nemuseli potkávat Thomase a spol. Když stojíme před mojí skříňkou tak Niall už na mě volá " Tak zatím ahoj Ruth. Uvidíme se o další přestávce před svojí skříňkou. A Thomase si nevšímej při hodině ti nic udělat nemůže,, řekne a zmizí ve dveřích svoji třídy. Já  si vezmu učebnice ze skříňky a jdu do třídy. Když si sedám na židli, přijde do třídy naše třídní učitelka Loowrová, kterou máme na matiku. " Tak se postavíme,, řekne a my si můžeme sednout. "Kdo chybí ?,, zeptá se když si sedá za katedru. " Thomas a Jenifer,, odpoví jí Amy naše třídní děvka, která se vyspala snad s každym z naší školy kromě Nialla. Jen to dořekla otevřeli se dveře a v nich stál Thomas. "Omlouvám se, že jsem přišel pozdě. Zaspal jsem,," No dobře Thomasi sedni si,, nechapu jak mu můžou učitele věřit vždyť ten smrad z cigaret je cítit až sem. " Nazdar falešná blondýno. Snad jsi si nemyslela, že dneska nepřijdu do školy a ty budeš bez nový modřiny,, řekne když okolo mě prochází. Ano mám přebarvené vlasy. Od přírody je mám hnědé, ale v deseti letech jsme se s Niallem oda nechali přebarvit na blond na důkaz kamarádství.

Konečně konec hodiny ani nevim co jsme to probírali. Přemýšlela jsem jak se o přestávce vyhnou Thomasovi a ty jeho partě, aby mě zase nezmlátili. Ale asi se tomu nevyhnu, jsem poslední ve třídě a u dveří už stojí Thomas. Třeba to dneska tolik bolet nebude. Vezmu si věci a jdu směr chodba. "Snad jsi si nemyslela, že tě pustíme bez nový modřiny,, řekne jeden z té party, myslim, že se jmenuje Alex. Než stačim něco říct už mě drží a táhnou nekam pryč.

* z pohledu Nialla*

Čekám na Ruth před její skříňkou a ona pořád nikde není. Jsou dvě možnosti buď zapomněla a šla do třídy dřív než jsem přišel já nebo jí má někde zase Thomas. Což bych typoval spíš, protože ona nikdy nezapomíná. Musim jí jít najít. Šel jsem okolo opuštěných záchodků v druhým patře a slyšel jsem jako bu někdo někde brečel. " Drž hubu ty malá couro,, ten hlas bych poznal na míle daleko. Thomas. A brečí Ruth. Když vrazim do dverina záchodech všimnu si na zemi ležícího těla Ruth. " Co ty tady chceš Horane,, křikne na mě Brad jeden z jejích gangu. " Jdu si pro Ruth. Stejně už zvoní tak jí nechte už bejt nebo ji chcete snad zabít??,, řeknu přesvědčivě. " Zabít jí nemůžeme nechceme jít do pasťáku. Ale užít si sní chceme, ještě jsme spolu neskončili to mi věř Horane,, řekne Thomas a odejde i se svojí partou pryč. Ja vezmu Ruth do náruče a chci jí odnést do nemocnice, protože to dneska je vidět, že to hodne přehráli. "Au. Nialle tam to bolí tam mě prosím nedrž,, sikne bolestí a v chyti se mě kolem krku. " Ššš. To bude dobrý donesu te do nemocnice tam se na tebe podívají,, řeknu když vycházíme ze školy. Učitelům to když tak zítra vysvětlím. " A co jim chceš říct vždyť už za tenhle měsíc tam jdu po třetí. To už nemůžu říct, že jsem zase spadla,, vzdychne Ruth do mé bundy. " Ruth měla by si jim říct pravdu aspoň doktorům. Ty ti pomužou. Ja tu nebudu pořád. Viš, že za týden odjíždím do Londýna do X- Factoru kam si mě sama donutila, ale ja se tě tady bojim nechat samotnou, aby o tom nikdo nevěděl,, řeknu dost smutnym hlasem. " Já vím Nialle ja si o tom s někým popovídam, ale jeste nevim s kym, když moje rodiče jsou od rána do večera v praci,, odpoví mi, ale to už stojíme před nemocnici.

************************************
Tak je tu 2 díl. :) Jestli by jste chtěli něco vědět piste do komentářů rada odpovim. :) a omlouvám se za chyby

- Miška

Kamarád z dětstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat