15 part [ excuse, demolition]

795 46 0
                                    

Je tu další díl. Pište komentáře zajímalo by mě co si myslíte. I kritiku.

************************************

* z pohledu Ruth*

Je to přesně 14 dní od doby co jsem se viděla s Theem. Naštěstí ho zachvíli uvidím, protože už tu budu jenom pár dní. Zbyli jsme tu jenom já a Erik. Jo přesně ten co má za kouče mého nejlepšího kamaráda. Nialla Horana.

Je pravda, že mě po tají učí hrát na kytaru, aby o tom nikdo nevěděl, protože se to nesmí. Když máte určeného soutěžícího nesmíte pomáhat ostatním. Můj kouč je pořád Liam. Divim se, že to semnou nevzdal. Teď mi občas pomáhá i Harry s Louisem. Jinak se nic nového nestalo. Možná ještě to, že Zayn je s Perrie. Popravdě jim to přeju sluší jim to spolu, ale nedávám to na sobě vědět, jedinej kdo to ví je Loui. Tomu se svěřuju se vším a on mě taky. Vím, že mu můžu věřit. Je jako můj brácha ne jako on je můj starší bráška. El o našem přátelství takže nemá proč žárlit, ale musím říct, že je to super kamarádka. ,, Sestřičko oběd. Potom musíme zkoušet " přiběhl Louis do mého pokoje. ,, No už jdu. A co je vůbec k obědu?" ani jsem neměla moc hlad. Bála jsem se zítřka, protože zítra vyhlásí vítěze. ,, KUŘE NA MRKVI" zakřičel přes celý pokoj. Jen co jsem to uslyšela letěla jsem do jidelny. Tohle jidlo bylo je a bude moje nejoblíbenější. Doběhla jsem do jídelny a všichni na mě koukali jako na zjevení. Vzala jsem si tác s jídlem a vydala se ke stolu kde seděl Niall a Harry. ,, Proč si tak přiletěla rychle?"  aby se na to Harry nezeptal. ,, Když se jedná o kuře na mrkvi tak jde všechno stranou" zasmala jsem se. ,, Moje řeč. Ale spíš když jde o jaký koliv jídlo vše jde stranou" Horan se ozval. Nechapu jak toho může tolik sníst a nepřibrat. ,, Kam jsi tak rychle zmizela? Ani ksem nestihl postřehnout, že jsi pryč." objevil se za mnou Tommo. ,, To víš jidlo je jídlo"  zasměje se Hazza. ,, Nevíte kde je Zayn?" zeptala jsem se nejistě. Všichni na mě vyvalili oči. Jedinej Loui věděl proč ho sháním. ,, Na co zrovna ty sháníš Malika" zeptal se mě nechápavě Niall. Je pravda, že se kluci kvůli mě se Zaynem pohádali a teď se sním nikdo z nich nebaví a mě je to líto. A proto si chci promluvit s ním i s Perrie. ,, To teď prosim neřeš Nialle. Jen mi někdo řeknete kde je on nebo Perrie" ,, Viděl jsem je, že byli v pokoji než jsem šel na oběd" konečně mi někdo odpověděl. Diky Louisi. Zvedla jsem se ze židle, vzala jsem si pořádný tác a klukům jsem jenom řekla ať na mě počkají v pokoji. Došla jsem k jejich pokoji a váhala jestli mám zaťukat nebo ne. Nakonec sama moke ruka přistála na dveřích. Lehce jsem zaťukala a čekala jestli někdo přijde. Otevřeli se dveře a v nich stál Zayn. ,, Ruth?" ,, Ahoj Zayne. Je tu i Perrie? Chci si s váma promluvit" řekla jsem chladným hlasem. ,,Zlati kdo je to?" a já věděla, že tu budou oba dva. ,, Pojď dál. Nebudeme si povídat mezi dveřmi" uhnul se, abych mohla vejít dovnitř. Vešla jsem do obýváku kde seděla na gauči Pezz. ,, Ruth? Tebe bych tu nečekala" no já sebe taky ne. ,, Sedni si. Dáš si čaj nebo něco jinýho?" no jo už se zase stará. ,, Ne to je dobrý. Já mám málo času musím ještě zkoušet na zítra. Jen jsem se chtěla zeptat jestli by to nemohlo být jako dřív?" oba na mě vyvalili oči. Tím stylem jako-to-se-my-dva-máme-rozejít ? ,,Nemyslim tím, že chci být se Zaynem. Ale my dvě být kamarádky a kluci by se spolu normálně bavili. Mě totiž strašně bolí jak nadávají svému bráchovi, kterého jsem měla ráda. A už se to nedá poslouchat. Řekla jsem to jenom Louimu. Jsem ráda, že jste spolu. Já vám to přeju, protože než jsem přišla jsem měla hrozně moc ráda Zerrie. Jenže potom co se stalo mě to trochu přešlo, ale věděla jsem, že je něco špatně. Tak vás prosím vraťme se zpátky před to co se stalo a stát se nemělo. " ukončila jsem svůj monolog a zadržovala slzy. ,, J-já se ti chci jako první omluvit za to co jsem ti udělal. Abych pravdu řekl chybí mi tvá přítomnost nemám totiž komu říct svoje problémy nebo úspěchy. S klukama jsem se chtěl bavit, jenže mě nikdy nenechali něco doříct. Vždy mě někdo přerušil. Vím, že jsem ti to měl říct na rovinu a nepřetvařovat se, ale už je pozdě. Jen bych chtěl, aby jsi mi odpustila." sklopil zrak k zemi. Věděla jsem, že mu to je líto. Rány zmizí, ale vzpomínky zůstanou. ,,Zayne já už jsem to dávno odpustila jen jsem neměla odvahu zajit za tebou nebo teda za váma oběma. Ale vzpomínky zůstanou. Půjdeš si prosím promluvit s klukama. Zachvíli máte turné a já nechci, aby nejslavnější boyband byl rozhadanej." za tu dobu co tu mluvim se Zayn tak Pezz nic neřekla jenom nás poslouchá. ,, Já bych rád si s nima promluvil, ale oni mě nebudou poslouchat." ,, Půjdu s tebou jestli budeš chtít " řekla jsem a vydala se směrem k východu. ,,Ruth?" slyšela jsem svoje jmeno tak jsem se ještě otočila zpátky. ,,Ano?" bála jsem se co by mi ona chtěla. ,, Mohli by jsme být zase kamarádky. Viděla jsem tě s Eleanor a Sophii a chybí mi to jak jsme chodili spolu na nákupy. Já vím, že jsem to prodělala, že jsem ho podvedla, ale věřmi prosim. Nebylo to dobrovolně. On by mě zmlátil kdych to neudělala takhle jsem od něj měla modřiny. Nesměla jsem to nikomu říct jinak by prý zabil toho koho mám nejradši a to byl Zayn. Bála jsem se. " přemýšlela jsem jestli to byla pravda. Ale věděla jsem, že je ne jenom kvůli tomu, že se rozbrečela, ale taky když mi ho popisovala tak mi někoho ten popis připomínal. ,, Pezz máš jeho fotku nebo nevíš jeho jméno nebo cokoliv o něm? Já ti věřím proto nic neříkám. A Nebreč to se vyřeší on ho někdo najde a zavřou ho do vězení" proč mám tak špatnou paměť. Koho mi to připomíná. ,, Fotku nemám, ale jmenoval se Thomas a byl z ....... Irska Mullingaru jako ty." to si děláte prdel. Co tady dělal? Doufám, že nic neudělal Kate. Co se s ním stalo? Proč se tolik změnil? Několik otázek mi lítalo mozkem na které jsem nezvládla odpovědět. ,, Pojďte semnou prosím. Potřebuju za klukama a ty Zayne taku" řekla jsem to dost naštvaně a rozzuřeně. ,, Ruth ty ho znaš?" zeptala se mě nejisté Perrie když jsme šli po chodbě k nám do pokoje. ,,Jo znám. Je to kluk kterej mě šikanoval a po pár měsících co Niall odjel do X-Facroru jsme spolu začali chodit. Těsně před tím než jsem odjela sem začal si s mojí nejlepší kamarádkou o který jsem už neslyšela dost dlouho." řekla jsem když jsem vycházela do pokoje. Očí mě pálili od slz, ale nemohla jsem jim nechat volný průtok. Nechtěla jsem být slabá. Chci pomoc Pezz a zajímá mě co se s ním stalo a to samý s Kate. Napadlo mě jedno řešení jak zjistit co je Kate. Zavolat Gregovi a říct mu, aby ji našel. ,, Co se tady děje? A co tady dělají oni. Ty jsi zapomněla co ti udělal?" Proč se tolik musí Niall starat. ,, Protože Zayn se vám jde omluvit. Sice nevim za co. Mě totiž nebaví poslouchat urážky na něj. A Pezz ty jdu pomoct s tim co se stalo. Ne nepodvedla Zayna. Niall zavolej prosim Gregovi a řekni mu prosím jestli by v Mullingaru nenašel Kate. Je to důležitý. Loui, Harry vy si popovídáte se Zaynem. Žádné námitky. Perrie ty můžeš s nima. A ty Liame mi prosím pojď pomoct kvůli zítřků." diky bohu, že nás je tolik a každej může dělat něco.

* z pohledu Nialla*

Měl jsem zavolat bráchovi vůbec nevim co se tady děje. ,, čau Nialle co potřebuješ?" ,, Čau bracho. Potřeboval bych jestli si pamatuješ kamošku Ruth Kate? Potřeboval bych, aby jsi jí našel. Ruth nezvedá telefony. " z druhé strany se ozvalo vyslechnutí. ,, No pamatuju si jí, ale je tu problém. Ona je mrtvá. Zabil jí nějakej kluk. A na ruku jí vyřizl znak. Všichni říkají, že je to spojení který si vždycky kreslila lihovkou na ruku s Ruth, že je to znak jejich přátelství. A u toho byl vzkaz: První a ještě druhou. Takže je mi líto asi ti nepomůžu" pomalu mi začalo docházet. Jak já to vysvětlím Ruth. ,, Tak díky za info a zatim ahoj" řekl jsem a típl to. Stál jsem a nehýbal se do tý doby dokud na mě někdo nepromluvil. ,, Co říkal?" musim se na to připravit řeknu jí to až zítra. ,,Zítra mi zavolá" kývla hlavou a šla zpátky k Liamovi. Já jsem musel za Erikem i když bych radši pomahal Ruth.

Ráno jsem se probudil a došlo mi, že dneska finále. Před obědem zpívat Ruth a po obědě zase Erik. Na večer budou vyhlašovat výtěze a potom je párty.

* z pohledu Ruth*

Je 11:30 a já to mám konečně za sebou. Bylo hezký kolik lidí mi fandí. Kolik už mám fanoušků a to jsem pořádně ještě ničeho nedosáhla. Teď je oběd a potom už jenom Erik a dozvíme se kdo z nás je lepší. Dnešní oběd o proti včerejšku nestál za nic. Dojedli jsme a Erik se šel připravit. Když byl ma pódiu sledovala jsem ho ze zákulisí, byl opravdu dobrý. Myslim, že to bude tak tak. Po chvíli co přišel za mnou do zadu nás volali na pódium. ,, Hodně štěstí" popřál mi. Ze slušnosti jsem mu to oplatila a obejmula ho. ,, Vedli jste si dobře, ale všichni víme, že vítěz může být jenom jeden..........." začal Simon. Ja ho přestala poslouchat a přemýšlela nad tím co je s Kate a jestli by to byl opravdu Thomas co Pezz znásilnil. ,, ..... a vítězem je..... Ruth Smit. Gratujeme." Cože!? Já vyhrála. Hned jsem se tam rozbrečela štěstím. Dokonce jsem přestala i myslet na Kate. Ze stran přiběhli všichni soutěžící a kouči. Niall ke mně běžel a zatočil semnou ve vzduchu. Byla jsem ráda, že hi zase vidim a mužů mít u sebe po třech letech. ,, Zvládla jsi to co já ne. Jsem na tebe pyšnej. Jsi skvělá" pronesl Niall když jsme jeli na párty. Tam jsme blbli. Ostatní pili, ale já moc nepiju alkohol tak jsem pila džus a Niall semnou přej ať v tom nezůstanou sama. S Niallem jsem si povídala celou dobu. ,, Nialle a už ti volal Greg ohledně Kate." v jeho očích se zalekli slzy. Takže mě nečeká nic dobrého. ,, No víš Ruth. Ona je mrtvá" odmlčel se na chvíli. Ona ke mrtvá? ,, Ptý jí zabil nějakej kluk a na ruku ji vyřízl znak, kterej jste si kreslili lihovkou na znak přátelství. A u toho byl vzkaz : První a ještě druhou." Konečně mi to davalo smyls. Nevim co měl proti mě a Kate, ale teď jde po mně. Zabil Kate, zbalil Perrie, aby dostal informace o mně a pak jí odkopl. Začali mi téct slané kapky po tváři. Ale co jsme Thomasovi udělali? ,, Já vim kdo jí zabil" hlesla jsem a podívala se na Nialla který mě utěšoval. ,,Jak to víš. Kdo to byl?" ,, Nialle tobe to nedochází? Perrie řekla, že je z Irska Mullingaru. Jmenuje se Thomas. Jedinej on věděl co pro nás ten znak znamenal, zabil moji nejlepší kamarádku a teď půjde po mně. S Pezz by jenom,aby získal informace. Což teď už určitě má." Brečela jsem ještě víc než předtím. ,, Nialle já jdu domů. Chci se prospat." zvedla jsem se ze židle a vydala se k východu. Šla jsem londýnskými ulicemi a přemýšlela nad tím proč to udělal. Co jsme udělali. Předcházela jsem přechod když v tom na mě svítilo hrozně světlo. Potom naráz. Bolest. Slyšela jsem jenom nějaké hlasy. Potom se mi začali zavírat oči.

************************************

Takhle kapitola je trochu delší. Ale doufám, zeto tolik nevadí. :)

-Miška

Kamarád z dětstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat