7 part [ are you kidding... ]

1K 50 1
                                    

Je tu další díl. Jsem ráda, že si to čtete.

***********************************

* z pohledu Ruth*

Jen co jsem se ráno probudila musela jsem myslet na to, že musím zavolat Gregovi a zeptat se ho jak se má Theo. Hrozně moc mi chybí. Teď jdu na snídani a potom až do oběda musíme všichni zkoušet. Když přijdu do jídelny už tam sedí Liam a u něho kluci. Vezmu si tác a dám si na něj rohlík a k tomu si vezmu čaj. ,, Ruth. Pojď si sednout k nám" ozve se za mými zády. Otočím se a zjitim, že na mě volá Liam. Povzdechnu si a vyrazim k jejich stolu. ,, Ahoj kluci. Nebudu vám tady vadit?" zeptám se jich pro jistotu. Všichni přikývnout, že jim tady nevadim. ,, Tak jak se ti tady líbí?" zeptal se mě po chvíli Louis ,, Je to tu hezký. Sice jsem se ještě nebyla pořádně projít, ale co jsem viděla se mi líbilo" odpověděla jsem mu na jeho otázku. ,, Promiňte kluci, ale já už jdu chci ještě zavolat domů. Pak přijď až se najíst Liame" řekla jsem a vstávala ze židle. Když jsem přišla na pokoj vzala jsem si notebook a sedla si na gauč. Zapla jsem skype a čekala než se to načte. Zavolala jsem Gregovi a ten to po chvíli vzal. ,, Ahojky Ruth to je dost, že voláš Theo se tě nemůže dočkat. A jak se tam máš? Předpokládám, že jsi zatim nevypadla když nejsi doma" bože to má vždycky tolik otázek ,, Ahoj. Mám se fajn. Za kouče mám Liama. Niall mě asi zatim nepoznal možná jenom podle jména. Zavolej mi Thea taky ho chci vidět" Theo ten mi chybí a vlastně celá Horanovic rodina mi chybí víc než ta moje. Greg šel pro Thea a nechal mě tu čekat no super já jim zavolám a oni si odejdou. ,, Tak můžeme začít?" přišel do dveří Liam. ,, Počkaš ještě chvíli chci pozdravit Thea strašně mi chybí." ,, Vždyť ani nejste příbuzný. A to je ten Niallův synovec" zeptal se Liam a v tom vletěl do dveří Niall. Toho jsem tady fakt nepotřebovala. ,, Proč se tu bavíte o Theovi. Vždyť to je moje rodina a ty ji vůbec neznáš Ruth nebo jak se to jmenuješ" tak to bylo od něj hnusný. ,, Ruuth. Konečně tě zase vidim. Já chci jít na zmrzku." no jo malý Theo. ,, Ahoj Theo jak se máš? A nezlobíš. Neboj až se uvidíme půjdem spolu na zmrzku. Platí?"

* z pohledu Nialla*

Tak teď jsem zmatenej. Ona mluví s mým bráchou a synovcem. Jak se oni znaj. ,, Tak počkat jak vy se znáte? " vlezl jsem jim do rozhovoru, který právě vedli. Nezajimalo mě o čem se baví jenom jak se znaj. ,, Strejda Niall. Co tam dělá?" zeptal se Theo. ,, Ahoj brácho. Ni známé se jednoduše, když naši rodiče jsou sousedi. Neříkej mi, že si nepoznal Ruth. Je pravda, že si nechala obarvit vlasy, ale v obličeji je pořád stejná jako před třema lety když jsi odlétal. Po těch letech co se znáte jsi ji zrovna ty nepoznal? To se ti nepodobá takže to znamená, že.... máš holku tak povídej jaká je, jak se jmenuje? " odpověď jsem sice dostal, ale nevěděl jsem jestli jsem rád, že ji vidim nebi jestli jsem jí po tom všem radši vidět nechtěl. ,, No super takže ja konečně mám čas zavolat vám a vy místo toho, aby jste mi odpověděli tak si povídáte s Niallem. Tohle je můj notebook a navíc Niall tady nemá co dělat. Ale fajn já vás tady nechám popovídejte si já tu být nemusim" jen co to dořekla vztala z gauče a s brekem se rozeběhla pryč z pokoje. ,, To jsme asi trochu prodělali bracho" řekl jsem a otočil zrak od dveří k notebooku. ,, Kam běžela Ruth?" zeptal se smutným hlasem Theo. To jsme vážně posrali. ,, Víš Theo asi si potřebovala provětrat hlavu. Běž si hrát. A my se vrátíme k tématu kde jsme skončili" ani jsem si nevšiml, že tu stojí Liam a všechno slyšel. ,, To jako vážně kluci? Gregu hlavně, že vy se nemůžete dočkat až vám zavolá. A ty Nialle, že se nestydíš ještě před pár dny si brečel nad fotkou, že jsi ji neměl opouštět a ja nevim co ještě. Vý te jak se teď musí cítit hrozně." řekl a prásknul dveřmi a odešel.

*z pohledu Ruth*

Když jsem vyběhla z pokoje ani jsem nevěděla kam běžím vždyť jsem to tu pořádně ani neznala. Nakonec jsem doběhla na střechu budovy. Ale nebyla jsem tu sama. Byl tu i Zayn a kouřil. Vsadila bych se, že se sem chodí ukrývat jako teď já. ,, Ahoj Ruth. Co ty tady. Co se stalo? Proč brečíš mě to říct můžeš " tím jsem si právě nebyla tak jistá, ale aspoň by mě někdo vyslech. Takže jsem mu řekla úplně všechno od začátku. ,, Ššš to bude dobrý uvidíš všechno se zpraví" uklidňoval mě. ,, Zayne mužů se tě na něco zeptat?" ,, Jasně. Ptej se na co koliv chceš" řekl a ja se trochu usmála. ,, Je pravda, že Niall brečel na fotkou kde jsme byla já ještě před rokem a půl než si našel tu svoji holku?" bylo vidět když jsem se zmínila o té holce úsměv mu opadl. ,, Je pravda, že brečel snad každý den a my už nevěděli jak ho donutit, aby na tebe zapomněl. Nic ve zlym. Protože nás trápilo jak on se trápí. Pak jednoho dne si přivedl Ninu a my byli rádi, že je konečně šťastnej, jenže jsme si všimli, že z něho tahá jenom peníze. Vždy když jdou ven tak se musí stavit aspoň v jednom krámě. Jenže jí nestačila nějaká maličko. A předpokládám, že Nialla znáš dobře. Takže byl ochotnej pro ni udělat všechno. Taky jsme kvůli ní málem přijeli pozdě včera. Protože nás milostpán se sní musel ještě pořádně rozloučit" to už jsem nevydržela a začala se smát. ,, Asi ji nemáte moc v lásce usuzuju podle toho co jsi mi tu teď řekl a předtím mi něco podobného říkal i Liam. Změníme téma. Jak se má Perrie moc vám to spolu sluší a přeju vám to" pořád tu rozebíráme moje problémy a jeho se na nic nezeptám.

Takhe jsme si tam povidali asi ještě hodinu. Pak nám doslo, že jsme měli celé dopoledne zkoušet a za půl hodiny je oběd. Rozdli jsme se, že už půjdeme dolů. ,, A o tomhle místě se nikdo nedozví bude to naše malé tajemství. Já jsem sem chodil když jsem byl v X-Factoru a něco mi nešlo." je fajn mít za kamaráda jednoho z člena z nejslavnější skupiny. No ono jak se to řekne se Zaynem si skvěle rozumim i s Liamem. A dřív to šlo i s Niallem, ale na toho jsem teď naštvaná stejně tak i na Grega. ,, Dobře naše tajné místo " odpověděla jsem mu když jsme scházeli schody směr jidelna.

************************************

Moc se omlouvám za chyby, ale psala jsem to od půl jedný do dvou hodin ráno když jse nemohla spát. Snad se to aspoň trochu libilo a všem dekuju za vote :)

- Miška

Kamarád z dětstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat