Probudilo mě slunce, jehož paprsky prosvítávaly skrz okenní žaluzie.
A tělo.
Tělo, které na mně leželo.
Justinovo tělo, které na mě leželo.
Jak se to sakra stalo?! Rychle jsem se podívala pod peřinu, jestli jsem oblečená a díky bohu jsem byla. Dostala bych infarkt, kdybych se dozvěděla, že se včera večer mezi mnou a Justinem stalo víc, než jen moje trapné svádění ho.
Podívala jsem se na něj a všimla jsem si, že ještě plave v říši snů. Tiše chrápal a jeho rty byly pootevřené. Když Justin spal, vypadal mnohem mladší. Pokusila jsem se spod něj vyprostit, ale ve chvíli, když jsem se od něj odtáhla, Justin si mě přitáhl zpět.
Skvělé, vážně skvělé.
A aby toho nebylo málo, začala mi dunět hlava. Nebyla to bolest, jako taková, kterou cítíte při migréně, tohle bylo úplně jiné, bylo to, jako bych byla hluboko pod vodou a tlak vody mi způsoboval pocit, že mi vybuchne hlava.
Zavrtila jsem se a Justin zavrčel.
Zavrtěla jsem se znovu a Justin otevřel jedno oko.
„Co chceš? Chci ještě spát.“ Zachraptil.
„Promiň, nechtěla jsem tě vzbudit“ zalhala jsem.
Justin otevřel druhé oko a zarazil se. „Co tady kurva dělám?!“ zděsil se. „To mi řekni ty.“ Posadila jsem se, ale nepodívala jsem se mu do tváře. Cítila jsem se hrozně trapně za minulou noc . Vždyť já jsem s ním prakticky chtěla mít sex. Ne prakticky, ale určitě. Bože…
Justin se taky posadil. „Asi jsem sem v polospánku zamířil, když jsem šel večer na záchod“ napadlo ho. Jo zamířil sem, ale jak to, že na mě ležel?
„Musím se dostat na kolej“ řekla jsem. Podívala jsem se na digitální hodiny, které má Justin na nočním stolku. Bylo devět, ve dvanáct mám přednášku, na které nesmím chybět. „Skvěle, když teď vyrazím, stihnu to“ řekla jsem si tiše pro sebe.
„To chceš jít vážně v pyžamu?“ zeptal se překvapeně Justin.
„Nic jiného mi nezbývá“ postavila jsem se a hned jsem toho zalitovala. Cítila jsem se jako na horské dráze, moje hlava se nepřestala točit. Znovu jsem se radši posadila.
„Odvezu tě“ řekl Justin. „Jen mě nech se připravit“ postavil se a já si konečně všimla, co má-nebo spíš nemá- na sobě.
Měl na sobě jen boxerky.
Moje tváře okamžitě zrudly. Rychle jsem se podívala pryč. Justin se zasmál mojí reakci. „Jsem rád, že se pořád červenáš, po minulý noci jsem si nebyl jistej, jestli budeš“ posmíval se a já zrudla ještě víc.
Justin zmizel ve dveřích, ve kterých byla asi koupelna. Byl šťastný člověk, že měl koupelnu jen pro sebe. Taky bych jednu takovou chtěla, alespoň bych nemusela vstávat tak brzo, jen proto, abych se osprchovala bez toho, aby tam se mnou někdo byl.
Povzdychla jsem si. Vážně mi nebylo dobře. Byla jsem ale ráda, že jsem nezvracela, Anna zvrací pokaždé, když pije alkohol.
Když jsem se objala rukama, došlo mi, že na sobě nemám podprsenku.
Sakra!
Rozhlédla jsem se po pokoji a všimla jsem si, že moje obyčejná bílá podprsenka leží zahozená na druhém konci pokoje. Pomalu jsem se zvedla, a byla jsem ráda, že se točení hlavy tentokrát nedostavilo. Rychle jsem vzala podprsenku a dala si jí do kapsy.
ČTEŠ
How to love ×Justin Bieber FF×
Fanfiction"Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život."