3.část-"That fight I won because of you"

558 41 5
                                    

Justin si mě nevšiml. Byl plně soustředěný na svého protivníka a o nic dalšího se nezajímal. Tyler a Justin se k sobě otočili tváří tvář a podali si ruce. Dokonce se na sebe mírně usmívali. Bylo vidět, že mezi nimi nepanuje žádné nepřátelství, i když se mi zdálo, že jejich úsměvy nebyly moc upřímné.

„Tyléééér“  Povzbuzovala Olivia svého přítele, potom řekla jenom mně: „Doufám, že mu Justin moc neublíží“

„Ty ho znáš?“ zeptala jsem se překvapeně.

„Jasně, patří k bratrstvu, kde je i Tyler a další kluci , se kterejma jsem randila“ mluvila ke mně, ale pohled měla stále upřený na Tylera a Justina. Pak se ke mně otočila. „Tyler a Justin se ale moc nemusí. I když jsou to „Bratři“ “ prsty naznačila uvozovky. „Proto se bojím, že Justin bude mimo kontrolu“ 

Kluci od sebe odstoupili a zazněl klakson. Oba zaujali bojovný postoj, i když jsem si všimla, že se měl Tyler na pozoru víc než Justin, což jsem chápala. Už podle jejich přezdívek bylo jasně poznat, u koho byla větší pravděpodobnost, že vyhraje.

Tyler byl „Bouchač“  a Justin byl „Zabiják“- To by došlo každému.

Musela jsem si stoupnout na špičky, protože se přede mě postavil chlap velký jako hora.  Ostatní do mě a do Olivie naráželi a my jsme sebou házeli sem a tam. U holek naší váhy to bylo pochopitelné.

 A k tomu jsem na sobě měla ještě ty zatracený podpatky.

Olivia mě vzala za paži a táhla mě dopředu, kde bylo víc prostoru. Tady jsem měla i lepší výhled na to, co se děje v kruhu.

Tyler začal jako první. Popadl Justina svými svalnatými pažemi a snažil se ho dostat k zemi, ale to se mu nepovedlo. Justin stál jako socha, plně nehybný. Zdál se pobavený Tylerovo pokusem. Když se Tyler přestal snažit, Justin mu zasadil ránu do žaludku, Tyler se prohnul bolestí.  Obličej se mi zkroutil znechucením a lítostí, když jsem viděla bolest na Tylerovo tváři.

Když se vzpamatoval, podařilo se mu Justinovi zasadit ránu do obličeje. Justin mírně klopýtl dozadu, jakoby se snažil udržet rovnováhu. Nevím proč, ale měla jsem pocit, jakoby si Justin nechal tu pěstí dát schválně. Nikdo jiný si toho možná nevšiml, ale já, jakožto člověk, který spíše pozoruje věci okolo sebe místo mluvení, jsem si všimla Justinovo mírného zaváhání před tím, než mu Tyler dal ránu.

Ale možná se mi to jen zdálo.

Justin později Tylerovi zasadil další ránu do obličeje, potom do žaludku, a když se Tyler sklonil, vrazil mu kolenem do hlavy. Po téhle ráně šel Tyler k zemi a nezvedl se.

Zazněl klakson ohlašující konec zápasu.

Dav začal šílet. Jedna polovina byla zklamaná, protože nejspíš sázela na Tylera, druhá polovina byla nadšená, protože vyhráli, díky tomu, že sázeli na Justina. Bylo jim jedno, že právě teď někdo přišel k úrazu, zajímali se jen o zábavu a peníze. O nic víc. Všimla jsem si, že Olivia vedle mě už nestála. Klečela vedle Tylera a spolu s jeho kamarády mu pomáhala na nohy.

Taky bych mu mohla pomoct. Kdybych se tak nebála, že na mě někdo promluví.

„Netušil jsem, že máš ráda zápasy“ Zaslechla jsem za sebou hlas, který mi byl dobře známý.

Proč mám zrovna dneska takovou smůlu?

Justin

Všiml jsem si jí, už když začal zápas.

 Stála tam, plně soustředěná na naše pohyby, že si nevšimla, že jí celou dobu po očku sleduju.

A ty šaty! Sakra ty šaty!

How to love ×Justin Bieber FF×Kde žijí příběhy. Začni objevovat