Justin
Její pohled byl k popukání.
Baby měla hnědé oči vykulené a plné paniky. Rty měla mírně pootevřené a její tělo bylo ztuhlé, jako kdyby byla socha. Smál bych se, kdyby ta reakce nebyla kvůli mně. Začal jsem bejt flustrovanej kvůli jejímu chování vůči mojí osobě.
Když jsem se na ní usmál, oči vykulila ještě víc a pohled přilepila je ke stolu.
Ostatní u stolu si nevšimli její reakce. Kluci si všímali jenom Olivie a ona jim jejich zájem oplácela.
Vážně skvělá kamarádka.
„Tak co to bude zlatíčka?“ Přišla k nám postarší servírka s blokem a propiskou v ruce.
„Dvakrát bílé mokaccino“ Olivia objednala za ně obě a přitiskla se k Jacobovi.
Baby vážně nikdy nemluví. Kdybych jí před tím neslyšel mluvit, myslel bych si, že je němá.
Servírka se usmála a odešla.
Baby celou tu dobu nezvedla pohled od stolu. Rád bych věděl jestli to bylo kvůli mně, nebo je vážě takhle moc stydlivá.
Jacob, můj nejlepší kámoš odjakživa, kterej seděl vedle mě a flirtoval s Olivií, se na mě podíval s otázkou v očích. Už si taky všiml, že Baby vůbec nemluví.
„Ty si němá nebo co?“ zeptal se Colton, kterej seděl nalevo od Baby.
Baby sebou trhla.
Kurva, Colton umí někdy bejt vážně blb.
„Není němá, je jenom plachá, blbečku“ zasyčela na něj Olivia. No, alespoň k něčemu je dobrá.
Automaticky jsem zvedl svojí nohu a celou svojí silou jsem kopl Coltona do holeně.
„Au“ Baby sykla bolestí.
Sakra, asi jsem se netrefil.
Všichni (Včetně Baby) se na mě podívali s otázkou v očích. Já jsem se místo toho vražedně podíval na Coltona „Proč si do ní kopl? To se nikdy neumíš chovat?“
„Cože? J-Já…“ nechápal proč jsem na něj vyjel.
„Bab.. em Sophi“ rychle jsem se opravil, věděl jsem, že by nechtěla, aby ostatní znali její přezdívku. „Jsi v pohodě? Bolí to? Omlouvám se za Coltona, někdy dostává křeče, kvůli fotbalu“ Baby se na mě zamračila, nejspíš jí došlo, že to nebyl Colton, kdo do ní kopl.
A nebo to bylo to, že Colton vůbec nevypadal jako typ, co by hrál fotbal. Všiml jsem si, že na mě i ostatní u stolu koukají s nechápavostí v očích, všichni věděli, že jedinej fotbal, kterej kdy Colton hrál, byl na počítači.
Cejtil jsem se vážně jako blb kvůli tomu, že jsem do Baby kopl, ale zahrál jsem to dobře do autu ,když jsem to svedl na Coltona, ne?
Zapomělo se na to, když přišla servírka s objednávkou. Baby začala míchat svoje Coca, Moca, nebo co to vlastně bylo, a znovu se už na mě nepodívala.
Všichni ( kromě Baby) Začali mluvit o nějakejch hovnech, ale já je neposlouchal, všímal jsem si jenom jí a ničeho jinýho. Ani jsem nevěděl, proč jsem jí věnoval tolik pozornosti, ale její nezájem ve mně probuzoval, mojí lovící stránku. Ještě nikdy jsem se s nezájmem od holky nesetkal, bylo to pro mě jako afrodiziakum.
Ani jsem si neuvědomil, že jsem svojí nohu přisunul blíž k tý její. Baby pohled od stolu nezvedla, ale všiml jsem si, že mírně ztuhla. To mě navnadilo, a nohu jsem k ní přitiskl ještě víc.
ČTEŠ
How to love ×Justin Bieber FF×
Fanfic"Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život."