„Příští tejden jsme tam jak na koni, jsem si jistej, že se nemůžeš dočkat co, ségra?“ zeptal se mě můj bratr Liam přes telefon.
Že se nemůžu dočkat? To sotva! Právě naopak, na příjezd mých sourozenců do města pomýšlím jako na katastrofu, před kterou se nedá utéct.
„Pořád nemůžu uvěřit, že se sem stěhujete“ řekla jsem, schválně jsem neodpověděla na Liamovo řečnickou otázku.
Můj bratr Liam, člověk, kterého mám nejradši na světě. Vždycky mě chránil a staral se o mě. To on mi dával pusu na dobrou noc nebo mi ošetřoval bolístky, které jsem si jako malá způsobila. Můj otec byl vždy pracovně zaneprázdněný a mojí matku ani neznám. Za to jaký jsem teď člověk vděčím nejvíc mým sourozencům, ale také můžou za mojí plachost a neschopnost navazovat vztahy s ostatními lidmi. Proto nechci, aby se Liam a Carly přestěhovali do Berkley. Liam mě bude hlídat na každém mém kroku a Carly nejspíš taky.
„Tak tomu věř. Budu se o tebe starat a hlídat tě. Neboj, Baby už se ti po nás nebude stýskat. Bude to jako za starejch časů, slibuju“ Právě toho jsem se nejvíc bála.
***
Když jsem vycházela z mého pokoje, abych šla do knihovny, narazila jsem na Tylera.
A když říkám narazila, myslím tím narazila.
„Sakra“ zaklel a pomáhal mi posbírat knížky, které mi vypadli z ruky.
„Omlouvám se, neviděl jsem tě“ omluvil se mile. Omluvil se mi vůbec tehdy Justin, když jsme do sebe narazili?
Nemyslím si.
„Ty si Sophia, viď? Oliviina spolubydlící.“ Zeptal se Tyler, když jsme se postavili. Na odpověď jsem jen přikývla.
Když jsem si ho prohlédla, došlo mi, že je vlastně celkem hezký. Měl hnědé oči a tmavé vlasy, stejně jako Justin, ale nemohl se od něho lišit víc. Nikdy mě nenapadlo, jak se lidi se stejnými vzhledovými prvky od sebe můžou takhle lišit.
A usmíval se na mě. I když jsem jeho úsměvu nevěřila. Nevím proč, ale věřila jsem Justinovi, když mi říkal, že je Tyler zmetek.
„Je tady?“ ukázal na dveře od našeho pokoje. Zakroutila jsem v odpověď hlavou, ale došlo mi, že mu na odpověď budu muset dát víc, než jen zakroucení hlavou, tak jsem dodala: „Šla někam ven s…“ Můžu mu říct, že má rande s klukem jménem Jered?
„..Kamarádkou“ radši jsem zalhala. Nevěděla jsem, jak to Olivia a Tylerem mají.
Tyler se uchechtl. „Takže to v překladu znamená, že je venku s nějakým klukem“ Neptal se, věděl to.
Teď jsem radši mlčela. Nevěděla jsem, jestli mu dokážu lhát.
„N-No já musím jít..Tak a-ahoj“ ÁÁ Sophia Koktalka přichází na scénu. Tyler na sobě nedal znát, že by si mého koktání všiml.
„Jasně“ řekl jen a taky se dal do kroku. Následovala vážně hodně trapná chvilka ticha, protože jsme šli společně chodbou, pak po schodech a k východu a ani jeden jsme nevěděli co říct.
A aby tomu nebylo málo, šli jsme stejnou cestou i venku.
Tyler se začal smát. Nechápavě jsem se na něj podívala. „Promiň. Mám zlozvyk začít se smát v trapných situacích“ Takže i on to považuje za trapný. Zacukaly mi rty a já se usmála.
Před knihovnou jsme se konečně rozdělili.
„Můžeš něco vzkázat Olivii, až jí uvidíš?“ Tyler se na mě prosebně podíval.
ČTEŠ
How to love ×Justin Bieber FF×
Fanfiction"Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život."