„Ahoj“ Justin zašeptal. Celou dobu držel můj pohled, ve chvíli kdy se mi nedíval do očí, díval se mi na rty. Já neodpověděla, slova se mi zasekly v krku.
Právě jsem zažila svůj první polibek.
Právě jsem zažila svůj první polibek s klukem z bratrstva.
Právě jsem zažila svůj první polibek s klukem z bratrstva, který byl čirou náhodou Justin Bieber.
Sakra.
Justin se ke mně znovu naklonil, jako by nechtěl nic jiného, než cítit svoje rty na mých. I já měla ten pocit. A to mě popravdě děsilo. Hodně.
Megan to ale nedovolila. Prudce zatahala Justina za ramena dál ode mě. Překvapil mě chlad, který jsem pocítila, když se mě už nedotýkal. Ale Justin stále svůj pohled nepustil. A nezdálo se, že by s tím chtěl v dohledné době přestat.
„Můžete s tím zíráním přestat? Je to docela strašidelný.“ Řekl nějaký kluk z bratrstva.
„Strašidelný? Ale hovno, je to kurva sexy. Třeba se rozhodnou mít sex teď a tady. Zrovna včera jsem viděl porno, který se týhle situaci podobalo.“
„Drž hubu, Jenkinsi“ zavrčel Justin a konečně pustil můj pohled, aby se mohl podívat na toho kluka, když jsem se na něj podívala, došlo mi, že to byl Colton, Justinův kamarád, který se nedávno v té kavárně choval trošku jako blbec.
Kdybych to nevěděla, nevěřila bych, že je Colton Justinův kamarád. Colton byl vzhledově Justinův úplný opak. Justin vypadal jako pravý Bad boy s těmi tetováními a s křivým úsměvem na rtech. Colton na druhé straně vypadal spíš jako nerd. Kudrnaté vlasy, hubená postava a trošku hloupý úšklebek. Jak se tihle dva našli, je mi záhadou.
„Byli to mentolky“ řekla jsem chraplavým hlasem. Všechny oči se přesunuli na mě a já ztuhla. „Chutnal jako mentolky.“ Pane bože, zastřelte mě někdo. Jestli se na mě ty lidi nepřestanou koukat, asi omdlím.
Justin se otočil a tvrdý, rozzlobený pohled, který měl na tváři při pohledu na mě zjihl. Motýlci v břiše, které jsem cítila při pohledu do jeho hnědých očích mě vyvedli z míry. Nikdy předtím jsem nic takového necítila. Proč jsem měla takový pocit jen při pohledu na Justina, jsem nechápala. Vždyť jsem ho neměla ani ráda. Nebo jo?
Justin se na mě ušklíbl. „Má pravdu. Právě jsem jednu mentolku měl.“
Předtím než mohla Megan, která pořád stála vedle Justina něco říct, Olivia se zasmála. „Takžeee“ protáhla a postavila se před Megan. „Tvojí stupidní zkoušku jsme zvládli. Jake chutnal jako rum a Justin jako mentolky. Víš, co tohle znamená?“ ušklíbla se na ní. „Že jsme vyhráli“ zasmála se. „Vyhráli jsme, takže bysme správně měli být právoplatnými členkami sesterstva, ale víš ty co? Celou tuhle šarádu si můžeš strčit do prdele“ Olivia měla vážně vybraný slovník. Začala si rozpouštět copánky. „Ale ještě před tím, než odejdeme. Pořádně se pobavíme. Já se opiju tak, jak jsem se ještě nikdy neopila. A ty..“ dloubla Megan prstem do hrudi. „By sis měla dávat pozor, aby se ti někdo nepozvracel do postele.“ Megan naštvaně zavrčela a odkráčela z místnosti.
Justin se zasmál. Potom se do smíchu přidali i ostatní, holky se to snažili zamaskovat kašláním a kluci se tím neobtěžovali, smáli se ještě pár minut, než se všichni uklidnili. Když smích ustal, Olivia zakřičela.
„Pártyyyyy“
***
Cítila jsem se pořádně pod psa, to vám povím. Všichni se bavili, pili, tancovali a já? Seděla jsem na pohovce a všechny pozorovala. Něco mi to připomínalo. Ještě chyběl Justin svlečený do půl těla a je tu sestřina rozlučka se svobodou jak vyšitá.
ČTEŠ
How to love ×Justin Bieber FF×
Fanfiction"Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život."