„Co děláš dneska večer?“ zašeptal na mě Justin, který seděl vedle mě. Jako vždy si vůbec nevšímal profesora biologie, který právě mluvil o bakteriích.
Což bylo nechutné, mimochodem.
Ne Justin, ale ty bakterie, abyste mě chápali.
Otočila jsem se na Justina, abych mu dala najevo, že s ním teď mluvit nebudu. Sice už jsem s ním předtím mluvila, ale nehodlám mluvit o přednášce.
Justin si mého pohledu nevšímal a pokračoval. „Myslel jsem si, že bysme mohli jít na večeři nebo tak“
Zve mě na rande? Justin-sukničkář- Bieber mě zve na rande?
„Nebo tak“ zašeptala jsem na něj zpátky. Nemám tušení, kde se to v mě vzalo, ale když jsem byla s Justinem objevila se ve mně osobnost, která ho dokázala odpálkovat. Líbilo se mi to.
„Slečno Madoxová, pane Biebere, neruším vás?“ Profesorův hlas zaburácel přes celou přednáškovou místnost až jsem se zatřásla. Ani byste nevěřili, že tenhle mile vypadající chlápek může mít takovej hlas.
„Vůbec ne“ odpověděl Justin klidně.
„Ocenil bych, kdybyste vy a vaše slečna dávali pozor a svůj rozhovor dokončili až po přednášce“ Profesor nečekal na odpověď a znovu pokračoval ve výkladu. Já se ale už soustředit nedokázala.
Nejsem jeho slečna!
Když přednáška skončila, rychle jsem se sbalila a utíkala jsem pryč, bez dalšího slova Justinovi.
***
„Sophie. Potřebuju tvojí pomoc“ Zakřičela Olivia, když vstoupila do našeho pokoje.
Žádný „Ahoj Sophie“ nebo „Jak se máš Sophie?“ ne. To bych toho chtěla asi moc.
„Nemáš teď přednášku?“ zeptala jsem se. Sundala jsem si své brýle na čtení a založila si stránku na knížce, kterou jsem četla. Stejně by mě jí Olivia nenechala přečíst.
„Měla jsem“ Olivia se svalila na svojí postel. „Ale ta kráva Megan mě tak vytočila, že bych se na ní stejně nemohla soustředit“ posadila se. „To mě přivádí k tomu, proč jsem za tebou přišla. Potřebuju, abys mi pomohla s něčím hodně, hodně důležitým“
„Poslouchám“ už teď jsem se bála toho, do čeho nás Olivia zase namočila.
Nasadila svůj omluvný kukuč „Tak nějak jsem Megan řekla, že přijdeme na Party jejího sesterstva, kde se budou přijímat nové členky“
Party? No… čekala jsem něco horšího, alespoň budu moct odškrtnout jeden bod na seznamu „mých poprvé“
Olivia si všimla mého výrazu, který nebyl nijak zvlášť vyděšený. „To ale není všechno“ řekla tiše. „Řekla jsem jí, že se taky budeme ucházet o místa v tom sesterstvu“
Tak tohle už zlé bylo. Hodně.
„A kdy ta party bude?“ prosím ať je alespoň za měsíc. Do té doby budu mít čas přemluvit Olivii, abych tam nemusela. Nebo budu mít čas, abych se přestěhovala do Evropy.
„Dneska“
Ach sakra!
***
„Nevrť se“ zasyčela na mě Olivia, když mi upravovala vlasy.
„Promiň, ale už tu sedím deset minut! Děláš mi jenom copánky, jak to, že to trvá tak dlouho?“ stěžovala jsem si.
„I když jsou to jenom copánky, musí to vypadat skvěle. Nestěžuj si“
ČTEŠ
How to love ×Justin Bieber FF×
Fanfiction"Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život."