9.část-"You should thank me"

591 50 3
                                    

Justin

„Takže ty a Sophia jste teď spolu?“ zeptal se mě Jacob, zatímco jsme já, Colton a on hráli playstation v obýváku v domě bratrstva.

„Jak to myslíš?“ zeptal jsem se s pohledem stále přilepeným na obrazovce.

Jacob si povzdychl. „Ty víš jak“

Měl pravdu, věděl jsem.

Co jsem mu měl sakra říct? Pravdu? Že se mi Baby ani nelíbí, že ani nevim, proč nechci, aby se kolem ní motal někdo jinej, protože mám pořád nutkání chránit jí?

Colton se zasmál. „Jacobe, Jacobe cožpak to nechápeš? On chce Sophii jenom ojet, stejně jako chce ojet všechny ostatní holky z kampusu“

Colton neměl pravdu. Nechtěl jsem Baby ojet, nechtěl jsem s ní mít nic společnýho, holky jako ona jsou mimo můj dosah, nebaví mě to s nima.  Ale Tylera to s holkama, jako je ona bavilo a já jsem nemohl dovolit, aby si s ní zahrával. Prostě nemohl.

Položil jsem ovladač na stolek před pohovkou, na který jsem seděl a uchechtl jsem se. „Vážně si myslíte, že bych si něco začínal s jakoukoli holkou, natož s jeptiškou, jako je ona?“

„Tak co měla znamenat ta pusa včera na tom parkovišti?“ zeptal se pochybovačně Jacob. Určitě doufal, že s Baby opravdu jsem. Vždycky odsuzoval můj způsob života.

„Chtěl jsem nasrat Tylera“

„Slyšel jsem, jak mu říkáš, že je Sophia tvoje“

„Chtěl jsem nasrat Tylera“ opakoval jsem.

Colton se zasmál a Jacob si povzdechl.

V tu chvíli vešel do místnosti Tyler-zasranej-Eastern a sedl si na pohovku vedle Coltona s úšklebkem na tváři. Jacob a Colton se s nim pozdravili a já ho jako vždycky ignoroval.

„Jdete dneska do Soundu?“ zeptal se jakoby nic. Sound byl klub, do kterýho chodili všichni v kampusu. I já tam chodil, bylo lehký tam najít nějakou holku na noc, ale dneska tam určitě nejdu. Nemám na to náladu a už tuplem, když tam bude i Tyler.

„Dneska máme něco lepšího na práci“ odpověděl jsem za nás za všechny, za což jsem si vysloužil dva vražedný pohledy.

Tyler se zasmál. „Lepší pro mě“ postavil se a dal se na odchod. Ve dveřích se zastavil „Slyšel jsem, že tam jde i Olivia“ mrkl. „A kam jde Olivia, tam jde i Sophia“

Když odešel, otočil jsem se na kluky.

„Rozmyslel jsem si to. Dneska jdeme do Soundu“

***

Baby

„Nikam nejdu“ Řekla jsem už po třicátý Olivii, která se připravovala před zrcadlem a nebrala ne jako odpověď.

„A já říkám, že jdeš! Musíš přece, máš to na seznamu“

„Na párty jsem už byla“ odporovala jsem. „A navíc, tohle je klub“ postavila jsem se vedle ní před zrcadlo. V něm jsem mohla vidět, jak moc se od sebe lišíme. Ona byla vysoká a krásná se svými zrzavými vlasy a plnými rty. Já jsem naopak byla nízká a nezajímavá, moje vlasy nezářily, rty jsem měla úzké a oči ničím nenabádaly, abyste se do nich chtěli podívat znovu. Kdybych byla kluk, nevěnovala bych si ani krátký pohled.

Radši jsem se na sebe přestala dívat a šla jsem si sednout na mojí postel.

„To máš pravdu, ale díky dnešku můžeš dostat nabídku na rande-což je jeden bod na seznamu“ usmála se na mě. „Nebo se můžeš opít, udělat něco bláznivého, za co tě zavřou“ pokračovala.

How to love ×Justin Bieber FF×Kde žijí příběhy. Začni objevovat