Nevěděla jsem, co mám dělat.
Ostatní lidi si už taky všimli rvačky a nahromadili se kolem ní tak, že jsem nic neviděla. Nikde jsem neviděla holky, a měla jsem strach, že se jim něco stane. Nechápala jsem proč, ale bála jsem se i o Justina, i když jsem věděla, že on je ten poslední o koho bych se měla bát vzhledem k tomu, že se pere pro peníze.
Snažila jsem se kolem všech těch lidí dostat co nejblíž, abych věděla co se děje, ale moc se mi to nedařilo. Strkali do mě tak, že jsem si připadala jako pingpongový míček.
Najednou mě někdo zatahal za ruku tak prudce, že jsem málem upadla.
„Jsi blázen?! Nemůžeš tak blízko, mohli by tě praštit.“ Křičela na mě Olivia a tahala mě dál od lidí. Trochu jsem si oddychla, byla jsem ráda, že je v pořádku.
„Jsou tam Carly a Anna.“ A Justin.
„Oni budou v pohodě, o tobě si to ale nemyslim. Prcek jako ty, by tam snadno přišel k úrazu.“ Posadila se u baru a objednala si.
„Chceš taky něco?“ zeptala se.
„Víš něco o tom, co se stalo?“ ignorovala jsem její otázku.
„Jacob se pere s nějakým chlápkem. Důvod nevim“ napila se ze skleničky, kterou jí právě přinesl barman. „Ale myslim si, že s tím má co dočinění Carly“
Carly? Jak by s tím ona mohla mít co dočinění?
Než jsem se jí stačila zeptat, proč si to myslí, postavili se vedle nás Anna s Carly. Anna mě hned popadla do náručí. „Jsem ráda, že si v pořádku, bála jsem se, že se ti něco stalo.“
„Proč se Jacob pral?“ zeptala jsem se, potom, co mě přestala Anna tisknout.
Carly si odfrkla. „Ten chlápek furt provokoval. Měl blbý kecy na něj i na mě, když mi sáhl na zadek, Jacob se už neudržel.“ Usmála se. „Je vážně sladkej“
Páni. Vypadalo to, že se Jacob Carly vážně líbí. Což bylo trochu divné, mimochodem. Carly byla o pět let starší než on.
„Jakej chlápek?“ zeptala se Olivia.
V tu chvíli k nám přišel Colton, Justinův kamarád. „Justin odtáhl Jacoba ven, chce tě vidět.“ Řekl bez pozdravu. Srdce mi poskočilo, myslela jsem si, že Colton mluví na mě, ale mluvil s Carly.
Jasně že chce Jacob Carly vidět, to je pochopitelné.
Proč by chtěl vidět Justin mě? To by přece nedávalo smysl.
Než jsem se stačila vzpamatovat, Carly vystřelila jako střela a mířila k východu, holky a Colton jí byli v patách a já neměla na výběr a vydala se za nimi.
Venku jsem uviděla stát Justina s Jacobem, ale stáli tam i další lidi. Všimla jsem si, že většina z nich jsou kluci z bratrstva.
„Byla to jen sranda!“ křičel jeden kluk, kterého museli držet dva další kluci, aby neskočil na Jacoba. Byl vysoký a měl modré oči a světlé vlasy, a nějakým způsobem mi přišlo, jako bych ho znala. A taky měl pořádně zkrvavený obličej a roztrhnuté triko. Všimla jsem si, že jeden z těch kluků co ho drží je Tyler.
„Blbá sranda! Ty neumíš nic jinýho, jen provokovat! Jsi sráč Perkinsi!“ křičel na něj Jacob, kterého držel Justin. Ani on nevypadal nejlíp, tekla mu krev z nosu a bylo vidět, že bude mít na levém oku pořádný monokl.
Já a holky jsme tam stály a nevěděly jsme co dělat. Colton se přidal k Justinovi, aby držel Jacoba, protože vypadal, že se znovu do toho kluka pustí.
ČTEŠ
How to love ×Justin Bieber FF×
Fanfiction"Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život."