9

436 53 81
                                    

Merhabaaa! 👋🏼

Hadi başlayalım! 

Let's get it!💜😁

*

🎹 Min YoonGi'nin Anlatımından;

Taehyung ne halt yemeye gelmişti yine? HaeSoo ile sesleri dairenin dışına kadar geliyordu. Bu kadar eğlenceli olan da neydi?

Kapı şifresini girip salona doğru ilerlediğimde sesleri daha da netleşmişti. İkisinin birlikte böyle eğleniyor olmasına içerlemiş miydim ne?

"Yine ne halt yemeye buradasın Taehyung? Yurtta hiç merak edenin yok mu senin?" 

Sinsi gülümsemesiyle kaşlarını kaldırıp indiriyordu. "Tatlı-ekşi tavuk yemeye geldim hyung. Duyduğuma göre HaeSoo konunun uzmanıymış Bizzat tecrübe etmek istedim." 

"Beleşten karnımı doyurmaya geldim desene şuna." 

Taehyung cık cıklıyordu sanki söylediğim yalan yanlışmış gibi. "Ben beleşçi bir insan mıyım hyung, aşkolsun! Hadi oyalanma da sen de gel, yemek on dakikaya hazır. Hem gel de masayı kur, bir işe yara!" 

Ne saçmalıyordu bu? "Sen bir işe yara! Anca ye, iç, yat! Kur şu lanet masayı da hasta etme beni!" 

HaeSoo araya girmiş ikimizi de susturmuştu. "Tamam tartışmayın. Ben yaparım. Otuz beş yıllık karı koca gibi atışıyorsunuz! Yetti artık , bu da kafa yani!" 

Taehyung'un suçuydu, insanı sinir etmek için programlanmıştı sanki. Rahatlığı, umursamazlığı ve gevşekliği normal bir insanı çıldırtmaya yeterdi. 

Odama gidip üzerimi değiştim. Bugün ne restoran ne de bar işim vardı. Evde kanepeye devrilip, bütün geceyi televizyon izleyip miskinlik yaparak geçirmeyi planlıyordum. 

Tekrar salona döndüğümde masa çoktan hazırdı. Taehyung ve HaeSoo oturmuş, yemeğe başlamak için beni bekliyorlardı. 

Taehyung'un sabrı kalmamıştı, her halinden belliydi, oturduğu yerde kıpır kıpırdı. "Hadi acele et hyung, soğutmadan yiyelim." 

Ziftin pekini ye dememek için kendimi zor tutuyordum. Suya sabuna dokunmadan evimde istediği gibi yatıyor, kalkıyor, yemek yiyordu ama ardını asla toplamıyordu. 

"Seni ne zaman elinde poşetlerle, market alışverişi yapmış ve buraya gelmiş göreceğiz merak ediyorum. Tek yaptığın tüketmek... Üreteyim, verici olayım yok.... Annen baban sana bunca yıl nasıl dayandı?" 

Beni ağır konuşmaya mecbur bırakıyordu Taehyung. Ama hak ediyordu. Sadece bir kere şu eve bir katkısını görsem sonsuza kadar susacaktım. 

Taehyung'un dudaklarını büzdüğünü görünce kalbim cız etti bir anda. 

"Hyung, anne baba dedin ve yine özlemimi depreştirdin. Evimin özlemini çektiğim için geliyorum buraya. Burada kalmak bana evimdeymişim gibi hissettiriyor. Seni babam, HaeSoo'yu da annem gibi görüyorum." Elindeki çatalı ağzına götürmüş ve dudaklarını aşağıya sarkıtmıştı. 

Arkadaş? ((Çingu?))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin