Merhabaaaa! 👋🏼
Bu bölüme bol bol yorum yapıp oy verirsiniz değil mi? 😁
Yaparsınız! Bilirim ben sizi 🥰
Hadi başlayalım...
*
🎨 Park HaeSoo'nun Anlatımından;
"Jungkook?"
"Hıı!"
"Sana bir şey soracağım."
"Sor!"
"Senceeeee....??"
Lafa girmek zordu. Jungkook'un yeni başladığım ilişki hakkında ne düşüneceğini merak ediyordum. Ama ona bunu nasıl anlatacağımı bilmiyordum.
YoonGi bir süre ilişkimizden kimseye bahsetmeyelim dediyse de biricik kardeşime yalan söylemek canımı sıkıyordu. Rahatsız hissediyordum. Bunu bilmesi gerekiyordu.
"Eee, bence ne?" dedi Jungkook; odamda, yatağımın üzerinde uzanmış elindeki tablette oyun oynuyordu. Tüm dikkati o tabletteydi.
Bense yerde bağdaş kurup oturmuş, sırtımı yatağa dayamış, yeni topladığım çamaşırlarımı katlıyordum.
"Sence ... bir erkek arkadaşım olsa nasıl olur?"
Jungkook bir anda vücudunu dikleştirmiş ve yatakta oturur hale gelmişti.
Elindeki tableti yatağın üzerine bıraktı. "Hey hey hey! Dur bakalım orada! Yine platonik aşık olduğunu söyleme sakın Soso! Hiç uğraşamam seninle. Son BomNara vakasından sonra..."
Cık cıklıyordu Jungkook.
Bu ne büyük tepkiydi böyle! Bu kadar kızmasına ne gerek vardı ki. "Olmadım tabii ki, sadece erkek arkadaşım olsa nasıl olur diye soruyorum. Abartma istersen bro!"
"Olmaz bro, erkek arkadaşın olursa, şimdi o öper seni, sarılayım koklaşalım filan der." Başımı kaldırıp Jungkook'a bakma ihtiyacı hissettim. Ciddi olamazdı.
"E heralde yani... Sevgilim olacak sonuçta!" Ne saçmalıyordu bu çocuk...
"Erkekler pis düşüncelidir Soso, güvenilmezdir. Senden faydalanır. Tamam bilirim seni, ne anasının gözüsündür sen... Ama olmaz yani... Hem.... Kıskanırım ben." Vay benim kıskanç bro'm!
"Ya kıçkanç mıçın çen? Çeni yerim biliyor muçun? Çapçik çeni!" Oturduğum yerden kalkmış, yatağa Jungkook'un yanına oturmuş onu gıdıklıyordum. Bedenini yatağa devirmişti kahkahalar içinde.
O yatakta uzanmış debeleniyor; ben de üzerine çıkmış daha da gıdıklıyordum onu. Eğleniyorduk. Çocuk gibi birbirimize sataşıyorduk.
Kahkahalarımız odayı doldururken bir anda odamın kapısı açılıverdi ve kapı eşiğinden ileri gitmeyen YoonGi'nin öldürücü bakışları bizi buldu. Kesin gürültü yaptığımız için kızacaktı. "Çüşş! Bu ne hal böyle? Ne yapıyorsunuz siz? Ne oluyor burada?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş? ((Çingu?))
FanfictionArkadaş? * ((KÜFÜRLÜ DİL Uyarısı!!)) * Yayımlanma Tarihi: 10.04.2021 Bitiş Tarihi: 19.07.2021 * #친구Cingu