Merhabaaaa! 👋🏼
Başlayalım mi?
Keyifli okumalar dilerim.
*
🎹 Min YoonGi'nin Anlatımından;
"Şu salak notayı atlamaktan vazgeç artık Jungkook, elli bin defa söyledim hala aynı hatayı yapıyorsun!"
Küçük beyimiz Jungkook'un korrepetisyon sınavı için birlikte her gün düzenli çalışıyorduk ama pek yol kat ediyor sayılmazdık.
Cidden de dediği gibi piyanoda berbattı. Sürekli hata yapıyor, nota atlıyordu; sanki öğrenmek istemiyor gibi bir hali vardı.
"Ya! Bağırma bana! Aklıma gelse yaparım herhâlde. Bayılmıyorum ben de burada vaktimi seninle geçirmeye."
Sanki adamı burada zorla tutuyordum. Kendi istemişti onu çalıştırmamı."Tamam bağırmıyorum Jungkook. Bu bölümü baştan al şimdi. Ama bu kez 'mi'ye basmayı unutma!"
Kendimi telkin etmekten sabır taşına dönmüştüm resmen; sürekli "sabır YoonGi sabır! Bugünler de geçecek! Şu veletleri sıraya dizip kafalarını yumurta gibi tokuşturup yaptıklarının acısını çıkaracağın zaman da gelecek..." diyordum içimden.
"Soso! Acıktım ben. Bir sandviç yapsana bana. Kola da koy yanına!"
Piyano başında çalıştığımız odamdan banyoda resim yapan HaeSoo'ya seslenmişti Jungkook. Tamam, anlayış gösteriyorduk da biraz fazla abartıyordu.
Jungkook'un koluna şaplak atıverdim. "Kaba herif! Biraz kibar olsana kıza. Ne o öyle emir verir gibi?..."
"Neden? Siz ilişkinizi benden saklarken çok mu kibardınız?"
Her lafa da verecek bir cevabı vardı.
"Hem kardeşim o benim, istediğim gibi seslenirim."Susmak en iyisiydi sanırım. Zaten sabretmek çok zordu. Bir de gereksiz tartışmaya girip kendimi kaybetmek istemiyordum.
"On beş dakika ara verelim o halde. Git sandviçini ye."
İçimden zıkkımın kökünü ye demekten kendimi alamıyordum. Ama en azından odamda on beş dakika yalnız kalıp kafa dinleyecektim.
Şu eve taşındım taşınalı sessiz, rahat bir gün geçirmedim diyebilirdim.
Taehyung'dan sonra bu kez de Jungkook evi işgal etmişti. HaeSoo'nun odasında uyuyor, yalnız kalmayalım diye de elinden geleni ardına koymuyordu.
Taehyung ise o geceden beri ortalıkta görünmüyordu. Biliyordu çünkü başına gelecekleri.
Küveti doldurup köpüklü banyo yapmayı seviyordu ya hani... O banyo tesisatında kullanılan bütün boruları tek tek ağzından sokup götünden çıkaracağımı tahmin ediyordu çünkü. O yüzden bana görünmüyordu.
Çok sık olmasa da bazen akıllı ve mantıklı olabiliyordu. Ama şu bir gerçekti ki bozuk saat bile günde iki kere doğru zamanı gösterirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş? ((Çingu?))
FanfictionArkadaş? * ((KÜFÜRLÜ DİL Uyarısı!!)) * Yayımlanma Tarihi: 10.04.2021 Bitiş Tarihi: 19.07.2021 * #친구Cingu