13

377 43 101
                                    

Merhabaaa!! 👋🏼

Gelen bir eleştiri nedeniyle oturayım yeni bir bölüm yazayım dedim.

İyi yapmış mıyım?

O halde bir oy vererek beni takdir edebilirsiniz değil mi?

Hiç boş geçmem böyle istekleri...😁

Neyse hadi başlayalım..

*

🎷 Kim TaeHyung'un Anlatımından;

"Efendim hyung?" diyerek açtım zırıl zırıl çalan telefonumu. Arayan YoonGi hyungdu. Bugün evine gidip gitmeyeceğimi soruyordu. 

"Bu gece pratik odasında sabahlarım herhalde hyung. Neden sordun?" 

Oysa ki planım, yeni tanıştığım iki fıstıkla gecelere akmaktı. Sabahı nerede, hangi hatunla yapardım bilmiyordum. 

Tatil günümdü ne de olsa. Bu gece eğlenmeyecektim de ne zaman eğlenecektim?

YoonGi hyunga yalan söylemek istemezdim ama şimdi gerçeği söylesem bir dünya soru sorup laf edecekti. Maceraya girmeye gerek yoktu.

"Ha, tamam o halde. Biz de HaeSoo'yla bütün gün temizlik yapacağız, akşam da mutfak dolaplarını boşaltıp yeniden düzenleyeceğiz. Gelme, sesten rahatsız olursun diyecektim. Madem işin var... O halde kolay gelsin sana Taehyung." 

Hyungun da temizlik takıntısından gına gelmişti. Gece gece dolap boşaltmak da neydi?

"Size de kolay gelsin hyung. Üst dolaplara uzanırken dikkat et, omzunu, belini incitme. Malum artık genç değilsin." 

Hyung yine meşhur küfürlerini ardı arkasına eklemişti. Hiç kusura bakmasındı ama yüzüne kapatmıştım telefonu. Zaten gördüğü ilk yerde şu laftan dolayı ağzıma sıçacaktı, biliyordum. O yüzden önden fragmanını dinlememe gerek yoktu.

***

Hava kararmıştı. Hazırlanmış, en çekici tavrımı da takınmış, yurttan çıkıp beni bekleyen iki güzel hatunun yanına varmıştım. 

Eğlenceli ve hareketli geçen geceden sonra bir kolumu sarışının omzuna diğerini de kızıl saçlının boynuna doladım. Nihayet o beklediğim an gelmişti. 

Bütün gece sormayı planladığım o soruyu soracaktım: "Eee kızlar, kime gidiyoruz şimdi?" Gece henüz bitmemişti ve bu yaramaz kızlarla çok eğlenecektik. 

Hevesim, heyecanım içimde patladı patlayacaktı.

"Taehyung canım, bu geceyi burada bitirmeliyiz." dedi sarışın olan. 

"Biz yurtta kalıyoruz. Bu gece için bir başka arkadaşa kalmaya gideceğiz. Üzgünüm ama seni oraya götüremeyiz." diye ekledi kızıl saçlı. 

Büyük bir hayal kırıklığı yaşıyordum. Planlarım, hayallerim suya düşmüştü. Bu tam anlamıyla yarı yolda bırakılmaktı.

Arkadaş? ((Çingu?))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin