Merhabaaa! 👋🏼
Yine arayı fazla mı açtım ne? 🤔
Peki, peki... Sövmelerinizi kabul ediyorum, hadi gönderin gelsin.
😁
Başlayalım mı?
Keyifli okumalar.
*
🎹 Min YoonGi'nin Anlatımından;
"Tabii ki burada kalmasında bir sakınca yok Namjoon, hatta benim odamı paylaşabiliriz. Bizim için problem değil. Değil mi YoonGi?"
HaeSoo'yu başımı aşağı yukarı sallayarak onayladım. Çünkü Namjoon zor durumdaydı ve arkadaşımız bizden yardım istiyordu. Elbette yardım edecektik.
Kız kardeşinin on gün için Seul'de kalacak olması nedeniyle biraz endişeliydi Namjoon. Ona kalacak yer bulmakta problemler yaşamıştı.
Kardeşinin kalacağı yerin hem güvenilir hem de kendi yurduna yakın olmasını istiyordu. Böylece gözü arkada kalmayacak ve istedikleri zaman birlikte olabileceklerdi.
Kendi kaldığı yurt ihtimaller içinde bile değildi tabii ki. Doğal olarak erkek yurduna kız kardeşini yerleştirmek istemiyordu.
Oteller ya da pansiyonlar biz öğrenciler için bir miktar tuzluydu.
O nedenle de Namjoon son çare olarak kız kardeşinin Seul'de bulunacağı süre boyunca evimizde kalıp kalamayacağını sormak için gelmişti.
Ne HaeSoo ne de benim için bir problem yoktu.
Zaten evdeki kalabalığa istesek de istemesek de alışmıştık. Ekstra bir kişi pek de bir fark yaratmayacaktı.
Ama tabii ki bu işten rahatsız olan biri vardı...
"Eee? Hyungun kardeşi seninle kalacaksa ben nerede yatacağım Soso?"
Tabii ki o, Jungkook'tu.
Günlerdir, gün gün günlerdir evimizde, üstelik HaeSoo'nun odasında kalıyordu. Sevgilim sabır göstermem için sürekli telkin etse de artık her an patlamaya hazır bir bombaya dönmüştüm.
İlişkiye başladık başlayalı, sevgilimle tek bir günü yalnız, baş başa, diz dize, göz göze geçirememiştik. Flört etmiyorken bile bu evde daha çok yalnız kalıyorduk kesinlikle.
Jungkook'un bu haksız yakarışına elbette sessiz kalmayacaktım. Hatta bu durumu kullanacaktım. Kendimi sinsice sırıtmaktan alı koyamıyordum.
"Benimle yatmaya ne dersin tatlım?" Uzanıp Jungkook'un saçlarına hafifçe dokunup oynamaya başladım. "Yatağım da geniş, bir ucundan diğerine döne döne geçiririz geceyi, hatta geceleri; ne dersin?"
Jungkook'un yüz ifadesi anında değişmişti.
"Ciddi değilsin değil mi hyung? Sen ve ben? Birlikte? Yok bence sen ciddi değilsin. Soso sevgiline bir şey söyle! Şuan beni arzuluyor! Ürküyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaş? ((Çingu?))
FanfictionArkadaş? * ((KÜFÜRLÜ DİL Uyarısı!!)) * Yayımlanma Tarihi: 10.04.2021 Bitiş Tarihi: 19.07.2021 * #친구Cingu