21

282 36 53
                                    

Merhabaa! 👋🏼

Bir süredir yazmıyordum, yazamıyordum daha doğrusu. 

Çıkmazdaymış gibi hissediyordum kendimi ve yazma hevesimi yitirmiştim.

O nedenle de kendime biraz zaman tanıdım.

Artık daha iyi hissediyorum ve Çingu'yu böyle yüz üstü bırakmamam gerektiğini düşündüm. Ona haksızlık etmemeliydim.

Yani.... Unnie tekrar sahalara döndü!😉🤜🏻🤛🏻

Başlayalım o halde.

Keyifli okumalar.

🐰Jeon Jungkook'un Anlatımından;

Kim MinJun tam bir haftadır Seul'deydi. 

Soso ve YoonGi hyungun evinde kaldığı bu bir haftalık süre boyunca her gün birlikte yemek yemiş, gece yarılarına kadar sohbet edip birlikte gülmüş, birlikte eğlenmiştik.

Sıcak kanlı, samimi bir kız olmasından ötürü kolay arkadaş edinebilen biriydi, anlıyordum; ama bizim aramızdaki diyalog bundan öteydi. 

Bir anda samimi oluvermiştik, bu tamamen aramızdaki elektriklenmeden kaynaklanıyordu. 

Hislerimiz vardı birbirimize. 

Kendiminkinden emindim ama onun hislerini nasıl mı biliyordum? Olur olmadık zamanlarda ve yerlerde kesişen bakışlarımızdan, ne zaman tenimiz birbirine temas etse kızaran yanaklarından, saatlerce konuştuğumuz halde gece odasına gitmeden önce lafı uzatmasından, hatta odasının kapısında ekstradan geçirdiğimiz dakikalardan...

Birlikte geçirdiğimiz her bir dakika beni çılgınlar gibi mutlu ediyordu. Biliyordum; MinJun'u da ediyordu... 

Okuldan çıkıp onu göreceğim anı iple çekiyordum. 

Bir çok kadınla flört etmiştim ama MinJun'a karşı hissettiklerim hepsinden daha farklıydı. MinJun kalbimin deli gibi atmasına neden olan tek kişiydi.

***

Soso ve YoonGi hyungu odalarına gönderdikten sonra bu gece de MinJun ile salonda rutin sohbetimizi yapıyorduk. 

Kanepenin bir ucunda ben oturuyordum, diğer ucundaysa o. 

Başını kanepenin arkalığa yaslamış, bacaklarını karnına doğru çekmiş, uzanırcasına oturuyordu. Sağ kolunu ise başının altına koymuş kanepe arkalığı boyunca uzatmıştı.

Yorgundu ama gün içinde gezdiği yerleri, gördüklerini keyifle anlatıyordu. 

Onu dinlemekten asla sıkılmazdım. En güzel melodiyi dinliyormuşçasına geliyordu sesi kulaklarıma. Her bir tını beni gülümsetiyordu.

Cümlesini bitirdiğinde birkaç saniye sessizlik oldu. 

YoonGi hyung hep diyordu ya "kardeşi de hoşlanıyorsa Namjoon sorun yapmaz." ... MinJun'un hareketlerinden, bana karşı davranışlarından anlıyordum ama emin olmak için ondan da duymam gerekiyordu. 

Arkadaş? ((Çingu?))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin