15

325 44 67
                                    

Merhabaa! 👋🏼

Ben geldim, hem de yeni bölümle 😝😆

...

O gece, Jungkook'un kafasını karıştıran sürece bir de YoonGi Reis'in gözünden bakalım...

Tae'nin Jungkook'a sataşma nedeni...

Hadi hepiciğine bir bakalım.

Keyifli okumalar.

*

🎹  Min YoonGi'nin Anlatımından; 

"Hayırdır? Cümbür cemaat gelmişsiniz? Bir terslik mi var?" 

Bir anda içeri doluşan kalabalığa gözlerimi dikmiş bakıyordum. Ellerinde poşetlerle hazırlıklı gelmişlerdi. 

"Soju içiyoruz, gelin dediler geldik YoonGi. İçiyoruz değil mi?" Belli ki SeokJin sürüye kapılmış kalabalığı takip etmişti. Yeme, içme olsundu, sorgusuz giderdi zaten.

Tek tatil günümde arkadaşlarımın canı soju çektiyse, içebilirdik; benim için problem yoktu.

"İyi içelim madem, içeriz değil mi HaeSoo?" 

HaeSoo gülümsemiş ve başını aşağı yukarı sallamıştı. Hemen mutfağa geçmiş dolaptan bardakları çıkarmaya başlamıştı. 

Bizim çocuklar arı gibi çalışıyordu; Namjoon ve Jungkook masa düzeniyle ilgileniyor, Jin ve Hoseok abur cuburları tabaklayıp masaya götürmesi için Jimin'e  veriyorlardı. Evde gürültülü bir hareketlilik vardı.

Bu gürültüden rahatsız olmuş olacak ki, çok geçmeden odamı istila eden küçük prens Taehyung gözlerini ovuşturarak salona geldi. "Bu ne gürültü be! Bir uyutmadınız!"

Çocuklar olduğu yerde donmuş Taehyung'a baka kalmışlardı. Hepsi şaşkındı. 

"Sen burada mıydın? Nasıl yani.. Uyuyorsun... Hyungun odası.... Nasıl ... Yani.." diye geveliyordu Jimin. Haksız sayılmazdı. Odam benim özel alanımdı, bunu her biri iyi bilirdi ve Taehyung tarafından özel alanıma tecavüz edilmişti. 

Şaşkınlıklarının nedeninin farkındaydım. Ama bunu görmezden geliyordum. Taehyung'un bu ayrıcalığı nasıl elde ettiğini bir sormaya başladılar mı, sonu gelmezdi ve HaeSoo ile olan ilişkim ortaya çıkardı.  

Bunun için henüz erkendi. Yavaş yavaş, alıştıra alıştıra ilişkimden bahsetmeliydim. Malum HaeSoo'yu eve kabul etmemek için çok direnmiştim ve uzunca bir süre de pek iyi anlaştığımız söylenemezdi. 

Sonuç olarak onca laf ettiğim kızla sevgili olduğumu öğrenirlerse yıllarca dillerinden düşmeyecek dalga geçme malzemesi verirdim onlara. Hiç gerek yoktu buna... 

"Sırılsıklam terlemişim. Hyung bir tişört versene?" diye seslendi Taehyung. Sabrımı zorluyordu. Ama şanslı piç, elimin kolumun bağlı olduğunu bilerek iyice sınırlarını zorluyordu.

"Git al dolaptan, kaldırma beni şimdi!" Kalkarsam elimden bir kaza çıkabilirdi çünkü. 

Şaşkın bakışların üzerimde gezindiğinin farkındaydım. Ama bozuntuya vermeden normal davranıyordum. 

Arkadaş? ((Çingu?))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin