Trest 1/2

541 39 0
                                    

"Pottere!" Uběhl další týden a vzkazy pořád nepřestávaly. Severus občas pisateli napsal, jaký měl den, ale jinak se moc nesvěřoval. 

Právě teď měl hodinu se sedmáky a byla by to snad první hodina bez výbuchu kotlíku tento týden, kdyby tam nebyl Potter. Ten blbec přidal místo potkaního ocasu do lektvaru oko hada! Jediné štěstí bylo, že na to profesor lektvarů přišel včas, jinak by celou učebnu zaplnil jedovatý dým.

"Řekněte mi, co by se stalo, kdybych váš lektvar nezmrazil?!" Zasyčel na Harryho  nenávistně. Merlinužel, Harry vůbec netušil. Jeho jediným cílem bylo, aby dostal trest, ne aby někomu ublížil...

"Tak odpovíte mi?" Ale chlapec, který přežil pořád nic neříkal. Což Severuse naštvalo ještě víc, než kdyby na něj začal křičet.

"Odebírám Nebelvíru třicet bodů! A vy, pane Pottere, se dnes v sedm hodin dostavíte ke mně do kabinetu na školní trest!" Nebyl nadšený z toho, že bude muset mít trest s uctívaným chlapcem z Nebelvíru, ale v tu chvíli nepřemýšlel.

"A teď mi všichni odevzdejte vaše vzorky a vypadněte," procedil ještě mezi zuby a sedl si za katedru.

Postupně mu na stůl donesli zkumavky s lektvarem všichni, včetně Draca Malfoye, který se na svého profesora široce usmál a Hermiony Grangerové, která se snažila lahvičku co nejrychleji odložit a zase zmizet.

Hned, co odešla ze třídy Hermione, se ven vydal i Harry, který stejně neměl, co odevzdat...

It's better if you don't know me | SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat