Potter?!

514 40 1
                                    

Draco by to nahlas nikdy neřekl, ale opravdu ho zajímalo, kdo píše jeho kmotrovi. Tak se rozhodl, že to zjistí za každou cenu. A zjistil to. Jen zřejmě nebyl úplně připravený na pravdu, která to odhalení bude doprovázet.

Bylo úterý, první hodina. Hodina lektvarů. Normálně ho lektvary bavili, protože mu šly a ještě mu jejich učitel nadržoval, ale Severus měl nejspíš pořád blbou náladu, tak se rozhodl, že sesadí Pottera s Dracem dohromady. 

Mladý Malfoy neměl vůbec tušení, jestli to jeho profesor udělal jen proto, aby si zajistil zábavu ve strhávání bodů pro Nebelvír po celou hodinu nebo jen proto, že Draco omylem zjistil jeho tajemství. 

První půl hodiny ubíhalo naprosto normálně. Potter už ztratil patnáct bodů za pošťuchování s Dracem a Severus Snape se tvářil pořád stejně vážně a naštvaně. Ale pak se něco změnilo.

Nejen, že se z naprosto jednoduchého lektvaru, který pokazil, protože Harry Potter je naprosto neschopný, přesunuli na teorii, ale Harry vyndal zpoza desek (snažil se to tajit, ale před Malfoyem mu to nevyšlo) dosti povědomý papír.

Přesně ten samý papír, co mu ukázal jeho kmotr!

Že by to byl... Ne! Prostě nemůže!

Ale i tak se Draco sklonil k Potterovi uchu a zašeptal: "Po hodině přijdeš k soše hada ve sklepení. Sám, protože vím něco, co nechceš, aby zjistil někdo další."

Otočil hlavu zpět k tabuli a Pottera si už dále nevšímal. Ten zbytek lektvarů seděl na židli jako zařezaný a čekal na svůj ortel...

--------------------------------------------------------------

Tak co?
Myslíte, že bude Draco jednat rozumně a nebude na chudáka Harryho křičet nebo po něm bude metat kletby?

Kabi_jban

It's better if you don't know me | SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat