Tak co? Lež nebo pravda?
Rozhodně pravda. Co sis myslel?
Harry byl zmatený. Ano, otázky si dávali, ale že takovéto? Většina měla buď nějaký hlubší smysl nebo to byla naopak naprostá blbost.
Ale něco takového?
V tu chvíli mu to však bylo jedno. Právě seděl na snídani a Severus byl pravděpodobně pořád u sebe v bytě, jinak by nenapsal.
Na Róna se právě lepila jedná z jeho 'přítelkyň'. A on, jako nejlepší kamarád, to samozřejmě musel vyřešit za Rona.
"Ale notak, Květo," sakra, to jméno bylo ještě horší než Levandule, "říkal jsem ti, že se už nechci scházet!"
Harry chtěl být zodpovědným a starostlivým kamarádem, ale prostě to nešlo! Ta situace byla tak směšná!
"Možná už si konečně uvědomíš, Weasley, že být děvkař není záslužná práce," a schválně, kdo tomu ještě dopomohl? Draco Malfoy.
Pořád ještě před ostatními dělali, že se s Hermionou nenávidí, ale narovinu? Už to nebylo tak viditelné. Ještě trošku povolí na ostražitosti a BUM! Před Luciusem se nikdo nikde neschová!
"Květo," borka s horším jménem než Levandule nebyla úplně nadšená z toho, že ji oslovila Hermiona, a proto se tak taky zatvářila, "myslím, že by od tebe bylo hezké, nechat nás ostatní v klidu nasnídat. S Ronem si to můžeš vyřídit po snídani."
A kupodivu, poslechla. Možná to bylo Hermioniným výrazem, možná měla Květa alespoň miniaturní část mozku a díky tomu pochopila, že ji tu nikdo nechce, ale odešla.
A přišel někdo jiný.
Severus nevypadal naštvaně. Vypadal vyřízeně. Nikdo, kdo ho neznal pořádně do hloubky (což byl jen ten citronový stařec), nemohl vědět, co se dělo celou noc v jeho pokojích.
Profesor Snape se celou noc hystericky smál. Teda, po tom, co aspoň z části uklidnil tu část vědomí, co chtěla brečet.
A v tu chvíli Harry nepřemýšlel. Severus vypadal tak vyřízeně, že Potter prostě na odeslání další zprávy ani nečekal.
Člověk by doufal, že kamarádi mají alespoň kousek mozku a nenaletí každé blonďaté blbce, co se jmenuje květinovým jménem.
A trvalo to jeden Severusův dlouhý a zamračený pohled, když si uvědomil, že udělal chybu.
Vím, že už je sobota, ale no...
Promiňte!
A jinak, ano, kapitola není nic moc, ale už se alespoň dozvídáme, že Harry to úplně nedokázal skrýt.
Uvidíme!Vaše Kabi_jban!
ČTEŠ
It's better if you don't know me | Snarry
FanfictionSeverus začne dostávat vzkazy od neznámého. A samozřejmě, že to profesoru lektvarů nedá a začne pátrat po tom, kdo mu vzkazy píše. Možná díky jeho pátrání dostanou šanci i jiné vztahy, než jen jeho... Cover by @Ivcaaao 3.10.2021 - 1. v kategorii Sn...