Konverzace

494 38 5
                                    

Nikdo by nevěřil, kolik se toho může změnit za pouhý jeden týden. No, v Bradavicích se toho změnilo opravdu dost.

Draco Malfoy se stal menším zmetkem (pořád to byl zmetek, jen maličko menší) a přestal mezi vyučovacími hodinami štvát členy Zlatého tria.

Hermiona Grangerová si řekla, že by jednou za život mohla udělat něco impulzivního, a tak pozvala Draca, dva dny po prvním rande, na skleničku máslového ležáku, jakmile půjdou zase do Prasinek. A tram ta ra dá! Malfoy přijal.

Ron Weasley začal mizet, bez toho, aby někomu, komukoliv, řekl jediné slovo. Možná žárlil na to, co mezi sebou mají Hermiona a Draco, možná si uvědomil, že by si měl taky někoho najít.

A nakonec vztah Harryho Pottera a Severuse Snapea. Dobře, to, co mezi nimi bylo, se asi ani vztahem nazývat nemohlo, ale jelikož nejspíš neexistuje žádné jiné vystihující slovo, tak to prostě vztah bude.

Bylo středeční ráno, když Harry znovu, jako každý den, napsal svému profesorovi zprávu. Jednoduché "Dobré ráno", projasňovalo den oboum dvoum. A v tu chvíli to Severus zkusil znovu.

Dobré ráno, jak se dnes máte?

Bylo překvapující vidět něco takového, napsaného Snapeovým písmem? Ano, to bylo. Ale koho to zajímalo, že?

A Harry se rozhodl. Pro dnešek bude statečný a odepíše.

Mám se skvěle, jak se máš ty?

A v tu chvíli začala jedna z nejnepravděpodobnějších konverzací na hradě. Kdo mohl čekat, že se něco takového stane?

*****

V ředitelně seděl za velkým stolem jistý Albus Brumbál. Měl zavřené oči a poslouchal magii hradu.

Po chvilce otevřel oči a široce se usmál.

"Teď už vše musí jen dopadnout dobře."

It's better if you don't know me | SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat