Trest 2/2

527 37 1
                                    

Měl jsem mu ten trest uložit s Filchem, povzdechl si Severus, když viděl, jak se Potter snaží vypreparovat z myší jejich játra. Ano, tohle byl přesně styl trestu od naštvaného a frustrovaného Severuse Snapea.

K jeho náladě nepřidalo, že už bylo dávno po osmé, což byl čas, kdy normálně psal jeho tajný ctitel. Proč nepíše?

"Pane profesore?" Ozvalo se od stolu, kde pracoval Potter. 

"Mlčte a pracujte. Nevidím, že byste to už měl hotové," a taky neměl. Snape mu toho dal na práci strašně moc. Bylo by bláhové si myslet, že to všechno stihne dřív jak za hodinu.

Ale Harry se ozval znovu, "pane profesore, můžu si odskočit?"

Severus to nejdřív nechtěl dovolit a odseknout jen něco stylem: To zatraceně nevydržíte hodinu a půl bez toho, abyste nepotřeboval jít na záchod?! Ale nakonec to neudělal. Když ho na toalety pošle teď, tak až se vrátí, nebude ho Potter zase otravovat.

"Běžte," zasyčel.

Pár minut poté, co Harry Potter odešel z jeho učebny, se na papíře objevila další slova.

Chápu, že už to nejspíš víš, ale chodím do sedmého ročníku. Nezamorduj dneska Pottera, protože bych se zbytek roku strašně nudil kdybych ho nemohl provokovat :) Dobrou noc!

Tento vzkaz byl tak moc osobní, a přitom ta velká nápověda k tomu, kdo mu to píše, že si Severus ani nevšiml jemného úsměvu na Harryho rtech, když se vrátil.

It's better if you don't know me | SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat