Identita

536 38 6
                                    

Od Potterova trestu uběhly tři dny, tudíž dnes byl pátek. Severus celé tři dny sledoval reakce všech osmi žáků, kteří k němu chodili do hodiny lektvarů pro sedmý ročník.

Za první den vyloučil hned dva lidi. Emila Krusche, který chodil do Mrzimoru (jediný Mrzimor v této třídě). Za prvé, když na něj jednou narazil v kniovně, chlapec se zrovna líbal se svou přítelkyní a za druhé, byl to Mrzimor. Ti byli tak známí tím, že svoje city dávají úplně všem najevo, že by bylo pošetilé si myslet, že by chlapec vymyslel něco, jako byl papír na dopisování jen proto, aby svému profesorovi nečelil tváří v tvář.

Druhým člověkem byl Potter. Ten kluk svého profesora lektvarů tak nenáviděl, že šance, že by oním tajným pisatelem mohl být on, byla hluboce pod nulou. (Ano, byl zaslepen svou nenávistí k chlapci, že si ani neuvědomoval, jak se Harry Potter v posledním roce změnil.)

Druhý den vyloučil další čtyři chlapce. Nolana Elwise - má přítelkyni, Azriela Addamsona - také přítelkyně. Blaise Zabiniho - protože se svým zaměřením na stejné pohlaví vůbec netajil (a ten, kdo mu psal říkal, že s tím mluvil jen se svou kamarádkou) a Earnesta Coca, který byl tak neschopný ve všech předmětech, kromě lektvarů a věštění, že by něco, jako tak složitá kouzla na vytvoření teď-už-docela-dost-popsaného-papíru vytvořit nedokázal.

Na třetí den mu už jen zbývalo zjistit, který z dvou zbylých žáků to je.

A poté, co viděl, jak se jeden z nich, Michael Corner, dvoří učitelce Starověkých run, v tom měl jasno.

Jeho tajným ctitelem je Draco Malfoy.

It's better if you don't know me | SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat