Co to sakra bylo?!

515 39 0
                                    

"Harry Pottere! Co mi tajíš?!" Vykřikla hnědovláska hned, co se oba dostali do Nebelvírské věže. 

"Pšt, Hermiono! Někdo nás uslyší!" Harry Potter si dal před pusu ukazováček na znamení, že má jeho nejlepší přítelkyně na chvíli zavřít tu svojí ukecanou pusu, a pak ji vzal za ruku a odvedl do svého pokoje.

Když tam dorazili, chlapec s jizvou na čele zkontroloval všechny kouty místnosti, aby se někde náhodou neskrývali nějaké zvědavé uši. Naštěstí nikde nikdo nebyl.

Jakmile se oba posadili na jednu z místních postelí, Harry spustil svůj příběh. Věděl, že když se svěří své kamarádce, uleví se mu.

"Víš, už jsem dlouho zamilovaný do někoho, kdo o mě nejeví ani minimální zájem," Harry na chvíli zadržel dech, protože nebylo jednoduché povědět vše najednou. "Do Severuse," řekl chlapec a sklopil oči k zemi. Čekal, až se k tomu Hermiona nějak vyjádří, ale ona mlčela. 

Po chvíli už to Harry nevydržel a zvedl svůj zrak od podlahy. "Myslíš, že je to nechutné?"

Tahle věta zjevně vytrhla Hermionu ze zamyšlení. "Samozřejmě, že není!" vyhrkla, a pak se nepatrně usmála, "jen je to zvláštní, víš? Náš zamračený učitel lektvarů."

V podstatě na té větě nebylo nic vtipného, ale i tak se oba strašlivě rozesmáli.

"Tak," povzdechla si hnědovláska, "teď se pojďme zabývat mým, nově domluveným, rande s Dracem Malfoyem..."

It's better if you don't know me | SnarryKde žijí příběhy. Začni objevovat