"Pane Malfoyi, mohl byste prosím jít se mnou?" Severus vlezl do kolejní místnosti Zmijozelu a otočil se na skupinu těch 'nejčistokrevnějších a nejoblíbenějších', mezi kterými nemohl chybět ani Blaise Zabini, Theodore Nott nebo Pansy Parkinsonová.
Draco se beze slova zvedl, pokývnul svým spolužákům hlavou, ve stylu rozloučení a šel za Severusem, který na něj nepočkal a šel rovnou do svých komnat.
Když tam oba došli, Snape řekl heslo od svých komnat a šel si sednout do křesla ke krbu. Chtěl mít tuto konverzaci co nejrychleji za sebou, ale přitom se mu v hlavě odehrávala pouze jedna a ta samá věta: Proč to jenom musel být můj kmotřenec, kdo mi psal?!
"Draco, chtěl jsem si s tebou promluvit," nadechl se a podíval se mu do očí. "Chápu, že ses zamiloval, ale měl jsi mi to říct, ne se schovávat. Já bych to pochopil. Merlinužel, oba známe tvé rodiče a víme, že by se jim tvůj výběr nezamlouval. Takže jim o posledních událostech nebudeme nic říkat, souhlasíš?" Severus se snažil být co nejjemnější, ale věděl, že mu to moc nešlo. Dokázal se přizpůsobit jakékoliv situaci, ale empatie prostě nebyla jeho obor.
"Jak jsi to zjistil?" Nehodlal mu vyvracet pravdu, opravdu se zamiloval. Jen doufal, že to na sobě nedává zas až tak zdát.
"Bylo to docela jednoduché," usmál se Severus a sáhl na stůl, kde ležel onen velice důležitý papír. "Vem si ho a dělej si s ním, co se ti zamane," bylo líto mu ho dávat, ale bylo to správné. Nezáleželo na něm, co se s papírem stane.
Draco se natáhl a vzal papír do ruky. Byla to skoro věčnost, než se konečně zase ozval. "Co to je a proč mi to dáváš?" Zeptal se naprosto nechápavě. Netušil, proč mu Severus podal něco tak strašně osobního.
"Co asi? Tvoje vzkazy," teď zase nechápal Snape. Vždyť se o tom celou dobu bavili a Draco teď řekne, že neví co to je? Proč zatraceně zapírá, když mi to už potvrdil?!
"Tohle bych ti nikdy nenapsal, Severusi. Jsi můj kmotr!" Draco se začal smát tomu, jak to vypadá. Severus Snape se díky své zvědavosti konečně sekl! To se opravdu nestává každý den.
"To není možné! Ty jsi byl jediný kandidát!" začal se rozčilovat starší muž. Jak mohl být tak pošetilý a bez řádného, mnohem delšího zkoumání si nepotvrdil svou domněnku, že mu ty vzkazy píše Draco Malfoy?! Pak mu ale došlo, že i Draco něco prozradil. Něco, co mělo zůstat utajené, ale Severus na to přišel, aniž by na tom začal předem pracovat.
--------------------------------------------------------------
Ze začátku jsem přemýšlela o tom, že vše napíšu do této kapitolky, ale nakonec ne.
Takže, jsou tu nějaké typy na to, koho mohl myslet Draco?Kabi_jban
ČTEŠ
It's better if you don't know me | Snarry
FanficSeverus začne dostávat vzkazy od neznámého. A samozřejmě, že to profesoru lektvarů nedá a začne pátrat po tom, kdo mu vzkazy píše. Možná díky jeho pátrání dostanou šanci i jiné vztahy, než jen jeho... Cover by @Ivcaaao 3.10.2021 - 1. v kategorii Sn...