Part 1.

1.5K 73 19
                                    

ʲⁱˢᵘⁿᵍ ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒᵍ

Már 3 éve, hogy vége annak a bizonyos modell versenynek amin a barátnőm részt vett egy darabig. Simán megnyerhette volna viszont ő inkább szabályt szegett ez miatt pedig diszkvalifikálták. Sose akart részt venni azon a versenyen viszont az akkori ügynökség vezetője ráerőltette. A verseny fél évig tartott Sydney városában viszont jó barátném csak 3 hónapot töltött ott. Az egyik héten fotózás volt a másik héten pedig kihirdették a nyerteseket és ez így ment 25 héten keresztül. Összesen 50 modell volt, de minden második héten amikor eredmény hirdetés volt kiesett 4 ember. A verseny utolsó fotózásán már csak ketten vettek részt és nyílván az utolsó hat napban azt döntötték el, hogy mégis ki menjen és ki nyerjen. Soo Mi a 18. hét végén szabályt szegett mint már mondtam és Lee Felix ezt nagy örömére elárulta a verseny vezetőjének és diszkvalifikálták. Soo Mi ezt akarta és egyáltalán nem haragszik arra a modell srácra aki megnyerte a versenyt. Ha Soo Mit nem zárják ki a versenyből akkor talán ő nyerte volna a versenyt, de nem akart örömöt okozni a cég vezetőjének aki mázlijára olyan dühös lett, hogy kidobta a szerződését a kukába. Soo már a verseny előtt kiakart lépni, mert gyűlölte, hogy korlátozva van illetve az ügynökség sem volt valami jó. A szülei már 8 évesen ráerőszakolták a modellkedést és már betöltötte 21 éves kort. 10 évig dolgozott a modell szakmában viszont sose szerette. 18 évesen lett belőle elege és megcsináltatta az első tetoválását.  A szülei nagyon dühösek voltak rá amiért "elcsúfította" a bőrét és szándékosan kizáratta magát a versenyből. Arról ne is beszéljünk, hogy idegösszeroppanást kaptak amikor megtudták, hogy már szerződése sincs. A média a mai napig a versenyen, a diszkvalifikáláson, a szabályszegéseken és a Chadwick Models ügynökségen csámcsog. A Chadwick Models ügynökség szerződése különösen tiltsa a dohányzást és a tetoválásokat is. Hiába akarta őt mindenki és hiába érte el azt a bizonyos szintet akkor sem tehetett meg bármit. A versenyen való részvétel is csak akkor volt lehetséges ha nincsen tetoválásod.

Még mindig sokan akarják modelljüknek őt, de persze sose él a lehetőséggel. A költözése óta több utálója lett szegénynek mint eddig volt.( Persze ez 3 év alatt eléggé lecsökkent.) Sok modell aki példaképnek tartotta őt csalódott benne. Beszóltak neki az utcán, csúnya szavakkal illeték őt és ehhez hasonlók, de voltak/ vannak akik kiálltak/nak mellette. Sokan szeretik az új külsejét ami valójában nem is új hanem szimplán csak önmaga amit sose mutathatott ki. Van egy kis rossz hírneve a lázadása miatt, de ha nem tesz semmit akkor a Chadwick Models a mai napig működne. A kilépése után fél évvel csődbe ment mivel Soo Mi elárulta, hogy a verseny előtt is felakarta bontani a szerződést, de nem engedték neki ami nyilván tilos. 1 hónappal ezelőtt az egyik modell aki a Chadwik Modelsnél dolgozott egy Twitter poszt keretein belül dícsérte a céget és ócsárolta Soo Mit amiért olyat állított ami nem igaz. Hozzátette, hogy: " Nem kell azzal védened a segged, hogy ráderőltették a versenyt és ezért szabályt szegtél, mert nem akartad tovább folytatni."

Soo Mi csak rá 1 héttel reagált egy videó keretein belül amiben elmondta, hogy ő ezzel nem védte magát csupán elmondta az igazat. Ráerőltették a versenyt és nem engedték, hogy felbontsa a szerződést csak, mert sok pénzt hoz a céghez. Elmesélte azt is, hogy nem csak a cég miatt szegett szabályt hanem a szülei miatt is. Máshogy nem tudott kilépni ebből az egész szarságból így hát megtette amit már oly régóta szeretett volna. Sok piszkálódás ér engem is miatta, de egyszerűen nem érdekel. A suliban ahová jártam egy párszor összeverekedtem pár sráccal csak, mert rossz dolgokat mondtak róla. Miatta képes vagyok ölni is és ezt komolyan mondom! Ha valaki bántsa őt akkor azzal engem is bánt. Nem egyszer kihúzott engem a szarból és képes lenne csak azért elfogadni a keresztanyja ajánlatát, hogy én találkozhassak azzal a modell sráccal akibe teljesen belezúgtam. Őszintén szólva csak a külsejébe szerettem bele, de ez egyértelmű. Nem tudom milyen a személyisége szóval az is lehet, hogy mihelyst beszél Soo Mival pár szót kiábrándulok belőle. Sose fog kiderülni ugyanis nem akarom, hogy a barátnőm csak azért vállaljon el valamit, mert én boldog lehetek tőle. Ő szenvedni fog megint és ezt nem akarom. Mondjuk azt se akarom, hogy így éljen tovább. Amióta szabadnak érzi magát néha túlzásba esik. Jelenleg nem tud felvenni hosszú nadrágot a térdein lévő horzsolások miatt és a csuklója is megrándult. Én pedig inkább nem beszélek mivel a szám szélén lévő nagyobb seb bármikor elkezdhet vérezni. Ilyenkor hasznos az amikor unalomból megtanulsz jelelni a barátnőddel. Valójában talán nem csak unalomból tanultuk meg a jelnyelvet mivel sokszor sérülünk meg és ezáltal sokszor beszéd képtelenek leszünk. Jól jön amikor nem tudunk beszélni, de kommunikálni akarunk egymással.

-Min gondolkodsz ennyire?- ült le mellém a kanapéra Soo.

-Mindenen, de nem lényeg!- jeleltem le neki mire bólogatni kezdett. -Én is beszélni akarok, de fáj a szám!- mutogattam el a mondatom majd lebiggyesztettem az alsó ajkam.

-Sajnálom Jisung, kellett neked arcra vágódni!- nevetett fel majd megsimogatta a fejemet.

Durcásan ránéztem majd a kezére és a térdeire mutogattam, mondván, hogy nem csak én vagyok a szerencsétlen aki deszkázás közben nem figyelt és borult egyet.

-Faszom!- morogta majd felkelt a kanapéról és a konyhát vette célba csörgő telefonja miatt.

Nem hallottam mit beszélgetett ahogy azt sem, hogy kivel, de mivel szokása így mihelyst letette a telefont jön és elújságolja nekem. 5 perc múlva kiszaladt a konyhából és úgy ugrált mint egy fangörcsöt kapott ember. Kérdőn néztem rá mire lehuppant mellém és elmondta ki és miért kereste.

-Szóval a drága unokatestvéreim éppen a JYP Ent. épületében játszanak 5 modellel és 2 idollal és nekem kell elmennem értük, hogy aztán hazavigyem őket. Ez még semmi! A modellek név szerint: Lee Felix, Kim SeungMin, Yang Jeongin, Hwang HyunJin és Lee MinHo! A zenészek nem érdekesek annyira, de őket úgy hívják, hogy BangChan és Seo ChangBin. Körbe járhatjuk az épületet sőt még a hangszereket is használhatjuk ha nagyon akarjuk..

Nagy szemekkel néztem rá és azt hittem menten elájulok. Találkozhatok Lee Min Ho kibaszott szexi modellel és Christopher Bang kicseszett tehetséges idollal. Álmodom vajon?

Nos hellóka!

Úgy gondoltam itt az ideje publikálnom ezt a sztorit is! Hetente fognak érkezni a részek ugyanis előre megvannak írva. Vagy hétfőn vagy vasárnap lesz új rész ezt még nem igazán döntöttem el. Nagyon megszerettem a SKZ shippeket szóval elég sok sztorival készültem nektek!^^ Tudom, hogy az első rész nem valami lényeges és nem valami jó, de ígérem, hogy jobb lesz. Vagyis remélem!😅

𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«Where stories live. Discover now