Part 19. (18+)

799 42 20
                                    

⚠️⚠️⚠️

Helyesírási hibák előfordulhatnak! Vak vagyok hiába olvastam át szóval bocsánatot kérek! MINDENÉRT!

Minden a normális kerékvágásba fog menni, nyugalom!😂

⚠️️⚠️⚠️

Másnap arra keltem fel, hogy Minho lehámozza magáról karjaimat és lábamat majd kikel mellőlem. Nem tetszésemet nyöszörgéssel adtam tudtára majd kinyitottam szemeimet és durcásan néztem rá.

-Mindjárt jövök csak mosdóba megyek ki!- kuncogott fel majd már ment is.

Sóhajtva fordultam a másik oldalamra majd jobban magamra húzva a takarót lehunytam a szemeimet. Már éppen visszaszundítottam amikor Minho visszafeküdt mellém és hátulról magához ölelt. Megfordultam majd arcára néztem. Alaposan végigmértem helyes arcának minden szegletét majd végül belenéztem a barna szemeibe.

-Végeztél?- mosolyodott el majd egy apró csókot nyomott ajkaimra.

-Azt hiszem igen!- hunytam le a szemeimet majd vállába fúrtam a fejemet. -Hány óra van?- kérdeztem miután egy puszit nyomtam vállára.

-11 szóval ideje lenne kimásznod az ágyból. Soo Mi lelépett mivel nem akar Nichoval találkozni!- paskolta meg fenekemet.

-Nem akarok kimászni az ágyból!-fordítottam a hátára majd csípőjére ültem.

-Akkor mit akarsz?- kérdezte egy csábos mosollyal ajkain majd csípőmre fogott.

-Játszunk!- néztem rá ártatlanul kezeimet hasára téve.

-És mit?

-Tudod te azt jól!

Minho alsó ajkát megnyalva tepert maga alá majd apró csókokat kezdett el hinteni nyakam érzékeny területeire. Hajába túrva hunytam le szemeimet csípőmet kissé fellökve. A hosszas kényesztetés után végre ajkaimra hajolt és lágyan, érzelmesen ízlelte párnácskáimat. Kezeimet fejem mellé tolta fel majd összekulcsolta ujjainkat. Csókunkba belemosolyogva szorítottam meg kezeit.

-Szeretlek Jisungie!- súgta ajkaimra majd egyik kezemet elengedve simított pulóverem aljához.

Újra ajkaimra hajolva vezette be kezét a pulóver alá amit valójában tőle vettem hiszen imádom az illatát és azt is, hogy két számmal nagyobb. Amint bőrömhöz ért hideg ujjaival felszisszentem és libabőrös lettem. Ajkaimtól elszakadva ismét nyakamhoz hajolt amit több helyen is kidíszített foltokkal és fogai nyomával. Oldalam és hasam simogatását abbahagyta majd kivette kezét pulóverem alól és térdhajlatomra simított. Lábamat megemelve férkőzött hozzám közelebb ezzel is fenekemnek nyomva ágaskodó férfiasságát. Halkan felsóhajtottam majd szabad kezemmel megmarkoltam a pólóját.

-Szeretlek hyung!- suttogtam hiszen elfelejtettem neki visszamondani.

Elmosolyodott majd elengedte a lábamat és felhajolva hozzám ajkaimra csókolt. Párnácskáimtól elválva pulóverem aljára fogott és kicsit felhúzva levette rólam. Nadrágjához nyúltam majd kikötöttem a madzagot ezek után pedig visszadőltem a párnák közé. Hasamra puszilva leszállt rólam majd levette nadrágját és vele együtt boxerét is. Nyeltem egy nagyot majd a látványra is felsóhajtottam.

Boxeremhez nyúlva egy egyszerű mozdulattal levette rólam majd elég feltünően végigmért többször is. Lányos zavaromat félre tévé rántottam magamra majd végül fordítottam helyzetünkön. Nyakához hajolva több helyen is megharaptam és megszívtam bőrét. Egyre lejebb haladtam és mellkasát is megkínoztam.

𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«Where stories live. Discover now