⚠️⚠️⚠️
Egyesek számára kiakasztó lehet a résznek a fele!
Ha nem tetszik akkor ugord át a szex jelenetet, köszönöm!
Minho-bottom
Jisung-top⚠️⚠️⚠️
Írói szemszög:
Minho mosolyogva döntötte le az ágyra szerelmét akinek ma egészen más tervei voltak a szexszel kapcsolatban. Hagyta, hogy az idősebb apró csókokat nyomjon nyakára és fogai közé véve a vékony bőrt meg is szívja azt. Kezeit vándor útra terelte és végül az idősebb mellkasán álapodtak meg.
-Úgy megduglak, hogy lábra se tudsz majd állni!- morogta a fiatalabb fülébe majd meg is harapta azt.
-Biztos vagy benne?- markolta meg az idősebb pólóját aki most kérdően figyelte szempárját.
Gonoszan elmosolyodott majd fordított a helyzetükön. Minho azt hitte, hogy majd csípőjére ülve kényeszteti őt, de helyette feltolta a modell lábait és terpeszbe húzta azokat.
-U-ugye n-nem?- kérdezte kissé dadogva az idősebb mire Jisung csak bólintott párat.
-Élvezni fogod hyung, ne félj!- suttogta Minho fülébe majd csípőjét leengedve kezdett el vele körkörös mozdulatokat tenni.
Minho apró sóhajokat hallatott majd megmarkolta a fiatalabb derekát. Jisung mosolyogva hajolt az idősebb nyakához és apró csókokkal borította be a bőrét.
-Nem áll neked jól ez a szerep!- morogta Jisung fülébe miközben a mókus fiú pólója alá benyúlva végighúzta ujjait a gerincén.
A fiatalabb ajkait egy jóleső sóhaj hagyta el miközben látványosan kirázta őt a hideg.
-Lehet, de törődj bele! Hiába szeretnék alattad nyögni, most te leszel az aki alattam nyög!- suttogta az idősebb fülébe majd fülcimpáját megharapva kezdte el kigombolni a fekete inget.
-Mi van ha én nem akarom, hogy alattad nyögjek?- tette fel a kérdését amin Jisung kuncogni kezdett.
-Ha nem akarnál már rég magad alá tepertél volna! Nincs igazam?- emelkedett fel majd kezét felemelve az idősebb csupasz mellkasára tette. -Valójában élvezed a kialakult helyzetet még akkor is ha ma a te feneked lesz megtömve!- húzta végig mutatóujját Minho bőrén. -Igazam van?- pillantott fel íriszeibe egy szexi mosollyal karöltve.
Jisungnak igaza volt! Minhonak eszméletlenül bejött az ahogy Jisung dominált felette mégsem akarta, hogy a fiatalabb tegye őt magáévá. Nem akart bottom lenni pedig valójában semmi baja nem volt ezzel a szereppel. Nem vonhatja meg Jisungot attól, hogy néha ő legyen felül viszont nem repdesett az örömtől.
ESTÁS LEYENDO
𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«
FanficHan Jisung beleszeret egy híres modellbe kinek a neve Lee Minho. Sose látták egymást előben és nem tud a másikról semmit Jisung mégis felfigyel a modell srácra. Legjobb barátnője Han Soo Mi -aki szintén egy híres modell volt- megelégeli meleg barátj...