Part 16. (18+)

1.1K 61 38
                                    

Ismételten nem volt kedvem leülni a géphez és normálisan kijavítani, de mivel VALAKI nem hagy békén így kiteszem. Jó olvasást és sajnálom, hogy ilyen béna lett!://

Nyomott pár csókot nyakamra és az arcom különböző területeire ajkaimat direkt kerülve. Nem vártam tőle mást hiszen tudom jól, hogy nem csókol meg egy szimpla szex partnert. Számára az túl érzelmes így hát csak olyannal teszi meg aki belopta magát a szívébe. Sajnos én pont nem az a személy vagyok akivel szex közben érzelmes csókokat vált.

-Ne gondolkodj csak engedd el magad végre!- vette le kezét combomról majd egy csábos mosoly kíséretében ajkaival helyettesítette kezét.

Szokatlan volt, hogy valaki a combomat csókolgatja, szívogatja és harapdálja, de egyáltalán nem panaszkodom.

-MinHo...- nyöszörögtem nevét hajába túrva.

-Mondd baby!- hagyta abba combom kiszívását majd másodpercek múlva végignyalt belsőcombomon.

-Magamban akarom érezni a farkad!- túrtam hajába miközben türelmetlenségemet próbáltam leplezni.

Kijelentésemre elmosolyodott majd bal kezével a csípőm mellett megtámaszkodva nézett fel rám. Tekintetét szemeimről combomra vezette. Beharapott ajkakkal hajolt vissza a testrészemhez majd kiengedve fogai rabságából az alsó ajkát, nyomott egy csókot a felhevült bőrömre. Amikor már nem érintették ajkai a bőrömet, megnyalta alsó ajkát majd végül folytatta a combom hosszú csókokkal való ellepését. Néha-néha felnyögtem, de a szoba hangszigetelése miatt próbáltam csendben maradni. Amikor sokadjára haraptam be az alsó ajkam megéreztem a vérem fémeskés ízét.

-Ne fogd vissza a hangod! Szeretném hallani, hogy mennyire élvezed amit csinálok!- szabadította ki hüvelykujjával alsó ajkamat. -Ahogy elnézem már nem bírod tovább!- tűrte hátra homlokomra tapadt kék tincseimet.

Mellkasára simítottam a kezeimet majd gondolkodás nélkül fordítottam a helyzetünkön. Nyakához hajolva kezdtem el csókolgatni és néhol megszívni a vékony bőrt miközben kínzó lassúsággal haladtam kezemmel egyre lejebb és lejebb míg nem elértem a boxere korcáig. Beakasztottam ujjaimat az egyetlen ruhadarabba ami rajta volt.

-Ne kínozzh!- nyúlt volna boxeréhez, hogy végleg megszabadítsa magát az anyagtól, de megállítottam tettében.

-Ha nyúkálsz akkor soha nem kerül le rólad!- simítottam izgalmi állapotban lévő tagjára kezemmel ami egy elégedett nyögést váltott ki belőle. -Szeretek szórakozni!- tettem vissza kezem boxere korcához majd alsó nadrágjába vezettem a kézfejemet.

Rá markoltam merev tagjára majd kínzó lassúsággal simítottam végig makkján. Öröm volt nézni ahogy szenvedve és könyörögve néz fel rám miközben nyúlna magához.

-Apucinak nem szabad rossznak lennie, igazam van?

-Jisungh...-morogta amikor lefogtam a kezét, hogy még véletlenül se érjen a nemességéhez.

-Mondd csak!- hámoztam le róla a fölös anyagot.

Ajkait egy elégedett sóhaj hagyta el amint megszabadítottam őt a ruhadarabtól. Tekintetemet levezettem a férfiasságára majd felnéztem rá. Amikor megbizonyosdtam arról, hogy engem figyel végignyaltam hosszán. Hajamba túrva nyögött fel ami zene volt füleimnek. Először csak makkját vettem ajkaim közé és azt szopogattam, de miután belemarkolt a hajamba az egész méretét a számba engedtem, nagy örömére. Szórakozni volt kedvem így hát nem kezdtem mozgatni a fejemet hanem kiengedtem ajkaim közül. Válaszul csak a hajamba markolt és könyörgően nézett a szemeimbe.

𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«Where stories live. Discover now