Lusta voltam átnézni és kijavítani szóval bocsánat a helyesírási hibákért!
Én is így tettem utána pedig belehelyeztük az ékszeres dobozainkba. Bementünk a fürdőbe fogat mosni és viszonylag rendbe szedni a hajunkat.
-Egy szilva vagyok!- bámultam a nyakamat a tükörben.
-Hát minden héten az vagy szóval meg sem lepődöm!- nevetett fel majd megpaskolta a fejem búbját és kiment a fürdőből.
Mentem utána és a táskát megfogva mentem le az emeletről. Utam a garázsba vezetett ahol Soo Mi egyetlen fehér kocsija csomagtartójába tettem a táskát. Elhagytam a garázst és visszamentem a lakásba. HaeChan a focit nézte a többiekkel aminek nem soká vége van szóval nem akartam zavarni. Felmentem a vendégszobába ahol MinHo éppen öltözködött. Nagyon hiányozni fog! Leültem az ágyra majd hátra dőltek és a plafont kezdtem bámulni.
-Pangok.- jelentettem ki majd szenvedve az oldalamra fordultam és végignéztem ahogy felveszi a fehér pólóját.
-Hát akkor menj ki cigizni!- tűrte be pólóját a fekete nadrágjába.
-Túl kényelmes az ágy ahhoz, hogy felkeljek!- hunytam le a szemeimet.
-Annyira lusta vagy!- nevetett fel majd a hallotakból ítélve elindult valamerre.
Egyik pillanatról a másikra kapott a karjaiba ami miatt ijedten kapaszkodtam meg vállaiban. Szemeibe néztem kicsit dühösen, de ő csak mosolyogva nyomott egy puszit az orromra és elindult az erkély felé. Kint letett az egyik székre majd a kezembe nyomta a cigarettás dobozomat. Kivettem belőle egy szálat majd ajkaim közé vettem és meggyújtottam azt.
-Siess, mert 10 perc múlva indulunk!- ült le mellém majd szabad kezemet megfogva bámulta a kertet.
-Rendben!- szívtam bele egy nagyot a cigarettámba.
Összekulcsoltam ujjainkat és kifújtam egy adag füstöt. Kicsit lejebb csúsztam és fejemet neki döntöttem a szék háttámlájának. Beleszívtam a bűzrúdba kettőt egymás után majd elnyomtam és beletettem a hamutálcába. Elengedtem a kezét majd felálltam a székről és nyújtózkodtam kicsit.
-Megölelsz?- néztem rá boci szemekkel és széttártam kezeimet.
Szó nélkül ölelt át derekamnál fogva ami nagyon jól esett. Lehunytam a szemeim és úgy hallgattam egyre gyorsabban verő szívét.
-Miért vér ilyen gyorsan a szíved?- emeltem el a fejemet mellkasáról.
-Nem tudom, gondolom csak úgy!- rántotta meg a vállát majd elengedett és bement a szobába.
Sóhajtva mentem utána miután a cigis dobozomat és a gyújtómat is elraktam. Egy szomorú mosollyal az arcomon néztem körbe a szobában ahol már nem volt ott MinHo cucca. Elhagytam a szobát is ugyanis Soo felkiabált, hogy ideje indulni. Lecammogtam a lépcsőn és kedvetlenül indultam meg a szekrényhez. Felvettem az egyik régi fekete bakancsomat amit valójában gyűlölök, de mivel ez az egyetlenegy amit nem féltek így muszáj felvennem. Miután kész voltam odamentem az éppen búcsúzkodó társasághoz.
-Hát akkor 2 hét múlva látjuk egymást!- mosolyogtam szomorúan Inniere és Felixre majd megölelgettem őket.
A többieknek is adtam egy- egy ölelést és direkt MinHot hagytam utoljára. Átkaroltam a nyakát és úgy öleltem magamhoz. Picit bekönnyeztem a tudat miatt, hogy két hétig nem látom. A hosszas ölelkezésünket Soo zavarta meg mondván ideje indulni.
-Ha lesz időtök rá akkor dobjatok egy üzit majd!- néztem végig a társaságon majd kicsit pipiskedve pusziltam az előttem álló arcára.
-Szép dolog a szerelem!- kapcsolta be Soo az Roar- I cant handle change című dalt annak is a lassított loop verzióját.
YOU ARE READING
𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«
FanfictionHan Jisung beleszeret egy híres modellbe kinek a neve Lee Minho. Sose látták egymást előben és nem tud a másikról semmit Jisung mégis felfigyel a modell srácra. Legjobb barátnője Han Soo Mi -aki szintén egy híres modell volt- megelégeli meleg barátj...