-Igen, tudjuk, hogy dugni megy!- nevetett Binnie mire Soo megrázta a fejét.-Nem, ő randi randira megy!- tette kezét szája elé és sírást imitált.
-Szerintem én elindulok, mert még virágot kell, hogy vegyek neki.- néztem az órára aztán fel Soora akinek tátva maradt a szája.
-MinHo mit csináltál a fiammal?- ordította el magát.
-Semmit, miért?- jött le a lépcsőn az említett alig fél perc múlva.
-Semmi, hülyéskedik!- néztem végig rajta aztán pedig amilyen gyorsan csak tudtam elfordultam tőle és a cipős szekrényhez mentem. Kivettem belőle a fekete bakancsomat és gyorsan felvettem. Zsebre vágtam a kulcsomat majd nyelve egyet fordultam vissza feléjük hiszen arra van a garázsba vezető út is. MinHo egyszerűen eszméletlenül jól néz ki és itt helyben rávetném magam. Egy egyszerű fehér feszülős póló és egy fekete nadrág. Kiegészítőnek még ment egy vékonyabb öv, egy nyaklánc, pár gyűrű és a fülbevalóit is lecserélte. Nagyon jól néz ki viszont elszomorít a tudat, hogy éppenséggel egy volt nagyon jó barátnőmhöz megy hancúrozni.
-Jisung..- szólított meg MinHo amikor megöleltem Soot és ChangBint elköszönés képpen, de őt nem.
Vettem egy nagy levegőt majd megfordultam és felé lépkedtem. Megigazítottam a pulcsimat és végül felnéztem a szemeibe.
-Mondd!- karoltam át nyakát, hogy még véletlenül se higgye azt, hogy haragszom rá vagy esetleg bajom van azzal, hogy randija lesz.
-Lehet ma nem alszunk együtt, de mindenféleképpen megpróbálom lerázni!- húzott magához közelebb és úgy ölelt magához mintha az élete múlna rajta.
Lehunyt szemekkel élveztem a közelségét és az orromba kúszó mámorító illatát. Nem tudom, hogy lettünk ilyen közeli jó barátok!? Nyilván nem érez semmit sem irántam így csak egy barátnak mondhatnám, de majdnem olyan közelinek érzem mint Soot. Kelletlenül, de elengedtem és egy puszit nyomva az arcára köszöntem el mindenkitől majd elindultam a jól ismert kisebb folyosón ami a garázsba vezetett. Kinyitottam az ajtót majd lekaptam annak a kocsi kulcsát amiben benne van a pénztárcám. Becsuktam az ajtót és amilyen gyorsan csak tudtam elmentem itthonról bár őszintén megvallva legszívesebben itthon maradtam volna Soo Mival és persze a többiekkel. Próbáltam elterelni a figyelmemet amíg vezetek viszont ezzel csak azt értem el, hogy a gondolataim Nyangra terelődtek. Pár napja tudtam meg, hogy már jó pár hónapja szerelmes MinHoba és konkrétan leszarva az érzéseimet kezdett el vele randizni. Sokat sírtam és nem az miatt, mert MinHo randizik valakivel hanem azért, mert egy nagyon jó barátnőm volt és hiába nem lehet köztünk semmi MinHoval akkor is figyelmen kívül hagyta azt a tényt, hogy én órákig istenítettem ezt a srácot és teljesen belezúgtam. Az a pár nap nehéz volt és nem is nagyon beszéltem senkivel sem. Egyedül Soo és Innie meg persze Felix voltak azok akik mellettem voltak és itt aludtak velem a kanapén. Megvigasztaltak amikor bőgtem mint egy kisgyerek, főztek nekem teát, ápoltak amikor belázasodtam a sok sírástól. Amikor MinHo kiejtette a száján azt, hogy ne feledkezzünk meg Nyangról elkapott a rossz érzés hiszen tegnap előtt még azt mondta, hogy nem randiznak már. Idegesen túrtam bele a hajamba majd leparkoltam Hyerimék háza előtt. Fejemet hátradöntöttem és úgy filóztam tovább.
Utálom Nyangot amiért biztatott engem miközben a hátam mögött randevúzott vele. Utálom, amiért még mindig azt hiszi, hogy minden rendben van köztünk bár ez az én hibám. Nem kellett volna foglalkoznom azzal, hogy Mrs. Kim mennyire utál meg ha lemondom mindennek a lányát és, hogy mennyire von kérdőre engem. Nem kellett volna törődnöm azzal, hogy mennyire hisztizik majd mindenkinek, de mégis megtettem és most azt játszom, hogy mennyire jóba vagyunk ezek után is. Utálom amiért, nem képes leszállni MinHoról.
YOU ARE READING
𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«
FanfictionHan Jisung beleszeret egy híres modellbe kinek a neve Lee Minho. Sose látták egymást előben és nem tud a másikról semmit Jisung mégis felfigyel a modell srácra. Legjobb barátnője Han Soo Mi -aki szintén egy híres modell volt- megelégeli meleg barátj...