-Mi az a nyomós ok?- tettem fel a következő kérdésemet.
-Az alvás!- tette le a szendvicsét majd eleresztett egy frusztrált sóhajt.
Mivel rajta látszott, hogy egy cseppet sem aludt így csak arra tudok gondolni, hogy ChangBin hyung aludt el idő előtt. Nyafogtam egy kicsit majd tömni kezdtem a pofimat. Ma még nem ettem semmit sem és már 11 óra elmúlt.
-Ma még nem dohányoztam!- kaptam szám elé kezemet miután lenyeltem a számban lévő falatot.
-Te lázas vagy?- lepődött meg a konyhában lévő egyetlen egy lány.
-Én is ezt kérdezem magamtól, de nem vagyok!- ellenőriztem le testem hőmérsékletét homlokomra téve a kezemet.
-A végén még leszoksz róla..- nevetett noona majd ő is enni kezdett.
- Ha le tudnék mondani róla akkor talán meg is tenném!- néztem rá majd folytattam az evést.
-Ha nagyon akarod akkor úgyis menni fog!- szólalt meg ChangBin hyung is aki eddig csendben falatozott. -3 év dohányzás után nekem is sikerült!
- Valamiért kinéztem belőled a dohányzást. - fogta meg poharát Soo. - Jisungie már 13 éves kora óta dohányzik és nem is akar lemondani róla szóval nem fog neki menni.
-Én 13 évesen még az udvaron saraztam a barátaimmal. Jézusom!- hüledezett Felix kikerekedett szemekkel.
-Soo elutazott 1 hónapra Németországba és kicsit magamba zuhantam. Megnyugtatott a vonat tetején ülve cigizni. - magyaráztam el korai cigizésem okát.
-Mi bajod van MinHo?- intézte kérdését Soo, hőn szeretett hyungomnak.
-Nincs semmi baj!- állt fel a helyéről majd elhagyta a konyhát.
-Még, hogy nincs baj!- nevetett Soo amit nem tudtam hová tenni.
-Ez nem vicces noona!-állt volna fel Innie, de Soo megfogta a kezét.
-Ha tudod, hogy miért ilyen akkor, de...nagyon vicces!- mosolyodott el majd MinHo után ment.
-Furcsa..- néztem az ajtót majd minden figyelmem a szendvicsemre fordítottam.
-Jisung...nincs valami mondanivalód számunkra?- támasztotta meg fejét kezével ChangBin.
-Öhm..nincs?- emeltem fel a fejemet miután lenyeltem a számban lévő falatot.
-Mesélj nekünk a szívásfoltokról! Megfektetted a fodrászod?- húzta fel egyik szemöldökét Felix.
-Mii? Miért tettem volna? A fodrászom egy lány..- értetlenkedtem majd próbaltam takarni a nyakamat.
-Hogy ha nem a fodrász akkor.. esetleg MinHo?- húzta perverz mosolyra ajkait egy nappal fiatalabb barátom.
-N-nem! A fodrász után volt egy kis..dolgom!- hazudtam a tányéromat nézve.
-Ugyan már! Hallottam amikor hazajöttél! Lent voltam a fürdőbe és az időpontodat is tudom. Már negyed 11kor itthon voltál szóval nekem nem tudsz hazudni. -állt fel a helyéről majd mögém sétált. -MinHo nyakát is láttam!- suttogta fülembe.
-Hagyj békén!- temettem arcomat a kezeimbe.
-Nem gondoltam volna, hogy hagyod neki...-vette el kezeimet arcomtól.
-Egyszer élek, nem?- néztem rá ő pedig bólogatni kezdett.
-Most mi van köztetek?- jött a kérdés HyunJintól aki már leendő szerelmét ölelgette.
YOU ARE READING
𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«
FanfictionHan Jisung beleszeret egy híres modellbe kinek a neve Lee Minho. Sose látták egymást előben és nem tud a másikról semmit Jisung mégis felfigyel a modell srácra. Legjobb barátnője Han Soo Mi -aki szintén egy híres modell volt- megelégeli meleg barátj...