Part 11.

747 55 45
                                    

-Nincs is meleg!- takaróztam be és a fejemre húztam az anyagot.

-Nekem melegem van és kész!- húzta le a fejemről a takarót.

Tekintetem letévedt a kidolgozott mellkasára majd később a hasára is. Nagy akaraterő kell ahhoz, hogy ne simítsak végig a felsőtestén! Lehunytam a szemeimet és fejemet csupasz felsőtestére tettem.

-Unatkozok!- füllentettem majd ujjaimat végig húztam mind a hat kockán.

-Nem úgy tűnik mintha unatkoznál!- kezdte el hajamat piszkálni.

Megakartam szólalni, de valaki ezt a pillanatot választotta arra, hogy kibassza az ajtót.

-Tudok ám arról amit mondtál és mivel nincs tetoválásom látni akarom azt a puszit!- vigyorgott Soo Mi.

-MI IS!- kiáltottak fel a többiek akik egyszerre próbáltak bejutni az ajtón ami, nos nem sikerült.

-Miről van szó?- kérdezte MinHo majd felült miután leemeltem a fejemet a mellkasáról.

-Jisung 100%-ig biztos volt abban, hogy Soo Mi noona új tetoválással tér haza így hát idézem a szavait. "Ha nem új tetoválással jön haza akkor én szájon puszilom az első embert aki bejön azon az ajtón!" - mondta el pontosan ugyanazt amit én is.

-Te jöttél haza hamarabb szóval lássuk azt a puszit!- dörzsölte össze a kezeit gonoszan Chan hyung.

-Sajnálom hyung, de addig úgyse hagynak békén!- fordítottam magam felé az arcát majd egy apró rövid puszit nyomtam a gyönyörű ajkaira.

-Oha!- tette kezét Soo a szája elé és már ki is ment a szobából magával húzva a többieket.

Nyeltem egyet majd hátat fordítva neki húztam magamra a takarót. Nem akarom, hogy így lásson. Félelemmel a szememben és pírral az arcomon. Élveztem, jobban mint egy éjszakát bármelyik sráccal pedig csak egy ártatlan puszi volt amivel talán elrontottam mindent. Fasznak ejtek ki bármit is a számon ilyen meggondolatlanul.

-Kimegyek rágyújtani.- jelentettem ki majd kikeltem az ágyból és a cigarettás dobozért nyúltam.

-Rendben!- fordított nekem hátat és leoltotta az éjjeliszekrényen elhelyezett lámpát.

Nyeltem egyet és a macis mamuszomat felvéve indultam meg az erkélyre.

Eszméletlenül hideg volt, de eszembe se volt visszamenni egy nadrágért vagy éppen egy pulóverért. Nincs semmilyen cuccom ebben a szobában és túl lusta vagyok átmenni a sajátomba. Levágódtam az egyik székre ami kint volt és kivettem egy szálat a dobozból. Meggyújtottam a végét és egy jó nagyot beleszívtam.

-Fasznak van ilyen hideg!- morogtam majd ismét beleszívtam a cigimbe.

-Mondjuk venned kellett volna fel egy nadrágot és egy pulcsit.- terített rám a pulóverét.

-Talán!- motyogtam majd ismét beleszívtam a bűzrúdba.

-Elég volt! Ne fagyoskodj már!- vette ki a kezemből a cigarettát majd elnyomta azt.

-MinHo hyung!- nyafogtam majd belebújtam a pulcsijába.

-Nem érdekel, irány befelé!- kapott karjaiba majd bevitt a szobába.

Ledöntött az ágyra ami miatt nyekkentem egyet. Kihasználva az alkalmat karoltam át a nyakát és derekára kulcsoltam a lábaimat. Kicsit meglepődött, de nem úgy nézett ki mint akinek ellenére van.

-Aludjunk most már és ha lehet cserélj pólót!- puszilt arcomra majd lehámozta magáról a lábaimat és a kezeimet.

-Most burkoltan azt mondtad, hogy büdös vagyok?- húztam fel az orrom sértetten.

𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«Where stories live. Discover now