Elnézést, hogy ilyen rossz és még csak ki sincs javítva!.. Utálom magam amiért ennyire ellustultam!
-Sétáltam, mert nem tudtam aludni és akkor láttam, hogy egy kiskutya beszorult a kerítés alá. HyunJunnal kiszedtük és elvittük az állatorvoshoz. - mosta meg kezeit mégegyszer.
-Szegény!- biggyesztettem le alsó ajkamat. -Vajon van gazdája?- tűnődtem el rajta.
-Volt, de kidobta az utcára szóval úgy tűnik HyunJunnak lesz egy kutyusa!- mosolyodott el majd megtörölte a kezeit. -Szóval milyen volt?- utalt a MinHoval töltött forró pillanatokra.
-Életem legjobb és legszebb élménye volt. Azt mondta kellek neki és, hogy boldogsággal töltené el ha vele lenne az első normális kapcsolatom. Ma randizni is elfog vinni és annyira boldog vagyok noona, hogy azt el se tudom neked mondani. -ültem le a kád szélére és muszáj voltam mosolyogni.
-Hát akkor remélem, hogy minél hamarabb megkérdezi, hogy leszel-e
a párja. Aranyosak vagytok együtt és nagyon jó látni, hogy te is és ő is szerelmes. - vette le véres pólóját. - Engedsz a kádba vízet?- kérdezte felém fordulva én pedig tettem amire megkért.-Mióta tudod, hogy szerelmes?- kérdeztem miközben tettem egy kis habfürdőt a vízbe.
-Már az első héten láttam rajta, hogy nem vagy számára közömbös. Amikor a vidámparkban voltunk akkor már üvöltött róla, hogy odáig van érted. Nem akartam róla szólni hiszen nem az én dolgom volt, de azért tettem róla, hogy végre történjen valami. - ült bele a kádba miután levette ruháit.
-Nagyon örülök, hogy ez így alakult viszont nem tudom, hogy mi lesz ha ez kiderül..- hajtottam le a fejemet és kezeimet kezdtem nézni.
-MinHo pár nap múlva fel fogja vállani, hogy biszexuális. Ha azt jól fogadják majd akkor a leendő kapcsolatokat is jól fogják. Nem kell aggódnod, drágám!- bökte meg a hátamat.
-Hát remélem, hogy jól fogják fogadni..nem lenne jó ha pont ez miatt menne tönkre a modell karrierje...- álltam fel a kádról majd felkaptam a nadrágját és megpróbáltam kidörzsölni belőle a vért egy kis vízzel.
- Sokan shippelik őket egymással és elég elfogadóak az emberek mostanában szóval semmi gond nem lesz! Téged is sokan shippelnek HaeChannal és már azt is sejtik, hogy a nem az ellenkező nemre hajtasz.
-Ne beszéljünk erről most már! Noah és Amy hánykor szándékozik jönni?- csavartam ki a nadrágból a vizet.
-Fél 10 felé szóval ha lehet addigra keljetek fel! Menj most már aludni, MinHo már biztos vár!- dőlt hátra és lehunyt szemekkel élvezte a meleg víz adta nyugodtságot.
-Rendben!- mosolyodtam el majd kimentem a fürdőből és a szobából is.
Visszamentem a vendégszobába ahol MinHo az ágyban ülve nyomkodta a mobilját. Érkezésemre egyből felfigyelt és letette a mobilt az ágy melletti éjjeliszekrényre. Befeküdtem mellé és megvártam amíg ő is lefekszik.
-Mi tartott eddig?- kérdezte nyakamba fúrva fejét miközben egyik kezével magához ölelt.
-Beszélgettünk és kimostam a vért a nadrágjából. Elment itthonról és útközben talált egy kiskutyát a kerítés alá szorulva. Elvitték állatorvoshoz szóval most már minden rendben. - válaszoltam kérdésére hajához nyúlva.
Hümmögött egyet majd lesimított fenekemre. Kíváncsian toltam el magamtól és úgy vártam, hogy mit szeretne csinálni. Remélem, hogy nem akar újra lefeküdni hiszen szét megy mindenem.
-Ha rajtam nincs akkor rajtad se legyen..- vette le rólunk a takarót majd boxeremhez nyúlva szabadított meg tőle.
Kuncogva megráztam a fejemet majd a földre néztem ahová ledobta a boxeremet. Visszanéztem rá majd vártam, hogy visszafeküdjön mellém.
YOU ARE READING
𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«
FanfictionHan Jisung beleszeret egy híres modellbe kinek a neve Lee Minho. Sose látták egymást előben és nem tud a másikról semmit Jisung mégis felfigyel a modell srácra. Legjobb barátnője Han Soo Mi -aki szintén egy híres modell volt- megelégeli meleg barátj...