De mi van ha Nyang tényleg elmondta neki, hogy mit érzek és most csak azért viselkedik velem így, hogy miután úgy reagálok ahogy nem kellene kinevessen. Képes lenne rá? Tényleg megtenné? Meg sem várva a válaszát miszerint randiznak e vagy sem kiszálltam az öléből és elindultam a szobámba.
-Sungie, baj van?- kiabált utánam Felix.
-Nincs!- kiabáltam le majd besiettem a szobámba ugyanis már a kiabálásomon is hallatszott, hogy mindjárt bőgök.
Könnyeimmel küszködve kerestem valami itthoni hacukát ami kényelmes lesz az egész napos fekvéshez és fagyi zabáláshoz. Kivettem egy fekete pólót, egy fekete melegítőt aminek gumis volt a vége és egy fekete belebújós nagyobb pulcsit. Felkapkodtam magamra a ruhadarabokat majd a pulcsim hosszú ujjaival megtöröltem az arcomat ugyanis időközben mégis sikerült kiszöknie pár könnycseppnek. Felvettem egy zoknit majd belenéztem a tükörbe. A szemeim alatt lévő táskáknak már márkájuk is van, a piros szemeimről ne is beszéljünk. Végig néztem magamon és eszembe jutottak MinHo első szavai rólam. "Nem úgy néz ki mint aki modellkedés miatt van itt"
-Ma is csak csúnyább lettél!- néztem a tükörképemre és hagytam, hogy a könnyeim végig gördüljenek az arcomon.
Mit csinál velem ez a baromarcú? Eddig semmi bajom nem volt magammal! 1 évbe telt mire megszerettem magamat miután kidobtak a szüleim és annyi mindent hozzám vágtak. Megtanultam kezelni a rosszindulatot most mégis olyan csúnyának érzem magamat. Bár őszintén megmondva az is vagyok, és most egyszerűen undorodom magamtól. Rá se bírok nézni az arcomra és egyszerűen félek, hogy újra nem leszek képes tükörbe nézni.
-Jisung, nem jössz cigizni?- nyitott be Soo mire egyből elfordultam a tükörtől és megtöröltem az arcomat.
-De, persze! Menjünk!- mosolyogtam rá majd körbe néztem a szobába a cigisdobozomat keresve.
-Oké, akkor szépen leülsz és újra elmondod a betanult szöveget!- lépett hozzám majd kezemet megfogva lökött az ágyra óvatosan.
-Szeretem önmagamat, mert csodálatos vagyok! Jó alakom van és nem vagyok ronda! Nem fogok a rosszindulatú emberekre hallgatni és nem fogom magamat ócsárolni a tükör előtt. Nem fogom lemondani magamat mindennek és nem vagyok undorító sem! Szeretem magamat!- mondtam el sokadjára is azt a pár sort amit meg kellett tanulnom és napi négyszer elkellett mondanom.
-Tudom mi bánt és igen randiznak, de nem azért, mert annyira szeretné. Nyang rá van kattanva és nem akar leszállni róla! Nem lehet vele seggarc hiszen a főnöke lánya így hát muszáj elvinnie a randikra. Ne érezd magad rosszul plusz tudod jól, hogy nem gondol téged csúnyának vagy éppen kevésbé szexinek!
Lehajtottam a fejemet majd megtöröltem a szemeimet és eleresztettem egy reszketeg sóhajt. Bólintottam egyet mondván elhiszem amit mond, de még mindig bántott a dolog. Egyszerűen rossz, hogy semmi esélyem nála és félek attól, hogy tényleg gúnyt akarnak belőlem űzni.
-Nem akar téged bántani, ne félj már ettől!- ölelt magához teljesen rám nehezedve így hát eldőltünk az ágyon.
-Imádom, hogy szinte a gondolataimban olvasol! Köszönöm noona!- öleltem szorosabban majd mikor már megnyugodtam elengedtem és hagytam, hogy leszálljon rólam.
-Gyerünk cigizni most már! Menjünk az udvarra, mert most kint vannak a kutyák is meg a srácok is!- fogta meg az éjjeliszekrényen lévő cigisdobozát majd elindult ki.
Mentem utána és szépen lassan lebotorkáltam a lépcsőn. Lent felvettem egy sportcipőt és már ki is léptem a kertbe ahol SeungMin és Chan Leoval játszottak míg Felix és Innie Devillel és Hádésszal szórakoztak. Soo a kezembe nyomott egy dohánnyal töltött szálat amit egyből a számba vettem és meg is gyújtottam a pink gyújtómmal.
YOU ARE READING
𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«
FanfictionHan Jisung beleszeret egy híres modellbe kinek a neve Lee Minho. Sose látták egymást előben és nem tud a másikról semmit Jisung mégis felfigyel a modell srácra. Legjobb barátnője Han Soo Mi -aki szintén egy híres modell volt- megelégeli meleg barátj...