Part 10.

705 55 46
                                    

-Nem harapok, Felix!- karolta át vállát és úgy húzta magához közelebb.

A szőkeség piros fejjel kúszott hozzá közelebb és mellkasára hajtva fejét ölelte magához. Elmosolyodtam majd a filmre szenteltem volna minden figyelmem ha nem járt volna az agyam MinHo hyungon és Nyangon.

Idegesen túrtam a hajamba mivel  egyszerűen nem tudok a filmre koncentrálni. Végig a képernyőt bámultam, de ha valaki megkérdezné tőlem, hogy mi történt az elmúlt 10 percben egyszerűen nem tudnék rá válaszolni.

-Megyek lefürdök!- álltam fel a helyemről majd ott hagytam őket a nappaliba.

Felmentem a szobámba ahol idegesen kerestem meg a pizsamámat. Elgondolkodtam egy pillanatra és levágtam az ágyra az elnyúlt pólómat. Kivettem egy boxert a szekrényem fiókjából a polcokról pedig lekaptam egy fekete melegítőt és egy rózsaszín pólót. Ez az én "szomorú vagyok, ne szólj hozzám" szettem. Bementem a fürdőbe ahol lekapkodtam magamról a ruháimat és sietősen letusoltam. Nem akartam sokat szarakodni ugyanis beakarok menni a vendégszobába filmet nézni, sírni, jégkrémet zabálni és szenvedni, mert MinHo illat van az ágyban.

Megtörölköztem és felkapkodtam magamra a ruháimat is. Lemostam a sminkemet is és megesküdtem, hogy soha többet nem fogok felkenni magamra semmilyen sminkterméket. Úgyis megszegem szóval kár volt esküdni. Egy sóhajtás kíséretében hagytam el a fürdőszobát és visszavettem a macis mamuszomat is. Lementem a nappaliba ahol még mindig filmeztek a többiek csak most már HyunJin és Innie társaságában.

-Milyen volt a randi?- kérdeztem mielőtt bementem volna a konyhába.

-Fantasztikus!- mosolyodott el Innie ami engem is mosolygásra késztetett.

-És akkor mi van most köztetek?- tettem fel a következő kérdésemet.

-Egyenlőre még csak randizunk. Nem akarok egyből összejönni vele azok után, hogy mekkora egy fasz volt. - kaptam meg a válaszomat Innietől aki a mondandója után a hosszú szőke hajú arcára puszilt.

-Édesek vagytok, ahogyan ők is!- pillantottam a ChangLixre akik továbbra is ölelkezve nézték a filmet.

Felix már sokkal nyugodtabb volt és nem parázott az miatt, hogy valami olyat csinál amit nem kéne. Binnie csak örül annak ha hozzábújva pihen és néha egy puszit nyom az idősebb arcára.

-Lehet maradnom kellet volna HaeChan hyungnál és akkor nem lennék ilyen szerelmi bánatos fasz!- gondolkoztam hangosan majd bementem a konyhába.

Megkerestem a jégkrémes dobozomat majd megfogtam egy kanalat és egy tálcát is. Annyira depressziós kedvemben nem vagyok, hogy hagyjam lefagyni a kezemet. Felmentem a vendégszobába és a villanyt fel se kapcsolva mentem az ágyhoz. Mondanom se kell, hogy a lábujjam bánta, de se baj. Letettem az ágyra a tálcát majd visszamentem a szobámba ahol a dohányzáshoz szükséges dolgaim vannak. Miután már a kezembe tartottam az életemnél is jobban szeretett cigarettámat és persze a gyújtómat boldogan és mosolyogva mentem le. A boldogságom és a mosolyom is addig tartott amíg meg nem láttam Lee MinHot aki mázlimra nem vett észre így hát könnyen betudtam surranni  a kutyák szobájába a könnyeimmel küszködve. 

-Legalább ti boldogok vagytok!- motyogtam a farkukat csóváló két staffira nézve.

Mivel a kutyáknak szükségük van a szabad levegőre is így az egyik ajtó a kertbe vezet. Az ajtón van egy kutyaajtó szóval szabadon járkálhatnak ki és be. Kimentem a az ajtón és leültem a hintaágyra. Nem lát senki sem és nem is hallanak pont ez miatt szeretem a kert ezen részén. Ajkaim közé vettem a fehér szálat és amilyen gyorsan csak tudtam meggyújtottam a végét. Lehunyt szemekkel szívtam bele a bűzrúdba ami nem meglepő módon most egyáltalán nem nyugtatott meg. Letöröltem az arcomon végig csordogáló pár könnycseppet és az eget bámulva löktem meg magam, hogy kicsit hintázhassak.

𝕄𝕪 𝕄𝕠𝕕𝕖𝕝 »𝕄𝕚𝕟𝕊𝕦𝕟𝕘«Where stories live. Discover now