Hoofdstuk 3

45 3 1
                                    

We reden over de dreef, en we zagen het gebouw al uit steken. We stapte de auto uit en liepen naar binnen er waren al best veel mensen. "Zullen we gaan dansen an" ja en we liepen naar de dans vloer en gingen los op de muziek, Jenne trok al snel de aandacht van een jongen ze maakte een praatje met hem en daar stond ik dan alleen. Ze liepen naar de bar en gingen drinken bestellen, ik liep naar de wc's om te kijken hoe mijn haar zat, ik botste in mijn niet oplettend heid tegen een jongen aan. Sorry, hey mooi meisje wat zie je er mooi uit, ik heet Roy. Ik heet Anna. Wil je met mij dansen Anna? Ik twijfelde eerst maar ging met hem mee, we danste de hele avond en ik kreeg wel kriebels in mijn buik. Hij had zo'n mooie ogen heel licht blauw. Hij wou mij kussen maar op dat moment kwam Jenne op ons afgestormd. Waar ben je mee bezig Anna! Ze trok me weg en schreeuwde door de zaal weet je met wie je stond te dansen? Ehh met Roy zei ik met een onzekere stem, je stond te dansen met Roy mijn vriendje je zou van hem afblijven! Je had beloofd dat je nooit met een vriendje van je vriendin zou kussen!! Ze rende boos naar buiten, ik rende ook achter haar aan maar werd tegen gehouden door een boel mensen ik was eindelijk buiten. En zag haar op een fiets van iemand stappen ik stapte ook op een fiets en reed als een gek achterhaar aan. Ik dacht dat ze naar huis ging maar ze ging de kant van de dijk op. Het werd steeds donkerder en de fiets begon te kraken en geluid te maken ik lette niet op de weg, maar ik zag ik mijn ooghoek felle lichten ze kwamen heel snel op mij af! En toen voelde ik dat ik geraakt werd door iets. Het werd zwart voor mijn ogen. In de verte hoorde ik vage mensen maar de stemmen werden steeds zachten en na opeen gegeven moment hoorde ik niks meer.... Het leek of ik steeds hoger vloog...

VerlorenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu