Hoofdstuk 26

19 1 3
                                    

Pov Anna
Eindelijk was Luna er ze was al de hele dag weg. "Anna ik moet je wat vertellen". "Luna kom je nu naar dokter van der Hoeven vroeg de zuster"? "Ja mevrouw ik kom zo" zei Luna. Wat moest je me vertellen Luna? "Ach ik vertel je het nog wel". "Doei". En weg was ze. Ik ben eigenlijk al beter, maar ik voel me nog steeds niet goed, ik weet niet waarom, maar met mijn gezondheid is het juist na de behandelingen verslechterd behalve dat ik kan praten. Ik moest slapen van de doktoren omdat ik van de behandeling moe zou worden. Ik probeerde mijn ogen te sluiten, viel langzaam in slaap.

"Flash back" ( deze falsh backs die ze krijgt vervolgen zich steeds veder in het verhaal voor de duidelijkheid)

"Ik zag opnieuw alles afspelen als een film". Ik zag mezelf naast een auto liggen er kwam een man uit de auto en rende naar het huisje bij de dijk. Hij had een telefoon in zijn hand toen hij naar buiten kwam, maar er liepen ook twee jongens. Ze liepen rond de auto en keken wat er met mij was. De man en de jongens gingen in gesprek. Een van de jongens liep naar de andere kant van de dijk, ik hoorde sirene's van de ambulance, maar wat ik nu zag is onvoorstelbaar een van de ambulance personeel werd uit de auto getrokken en op de grond gegooid. Ik lag half op de motor kap, opeens begon de auto te rijden ik viel eraf en belande in het laagje water wat er nog in de sloot was. Er kwam iemand uit de ambulance en rende naar mij toe en pakte een brancard. Ik zag hoe hij mij uit de sloot haalde en mij in de ambulance legde en ik was weg...

Ik kreeg zowat een shock. Wat er is gebeurd is niet goed want, waarom zou iemand mij het steeds zo moeilijk maken? Iemand wil dat ik dood ga, maar wie heeft zoveel haat? Ik ga een lijstje maken wie ik verdenk. Ik verdenk John want hij keek mij zo boos aan met veel woeden in zijn ogen, maar hij weet niks over mij dus hij kan niet de brieven schrijven zijn, maar John was wel op het strand en daar kreeg ik de brief en niemand wist dat ik daar was! Ik begin nu steeds meer Jenne want zij weet alles over mij en op het feest heb ik toen met haar vriendje gezoend voor dat ze John had leren kennen ze was toen zo boos. Is dat misschien een reden om mij het zo moeilijk te maken en mij proberen te doden? Nee denk ik het is mijn vriendin, maar is het wel zo'n goede vriendin als ik denk...

Pov Luna
Ik was bij mij vader geweest hij heeft wat dingen verteld over het ongeluk, maar ik weet niet of ik dit al moet zeggen misschien word ze wel bang. Ik liep door de gangen van het ziekenhuis naar de afdeling oncologie dat is en afdeling voor kanker patiente. Ik heb waarschijnlijk leukemie dat is een soort bloedkanker. En vandaag word ik onderzocht. Ik ben op zoek naar meneer van der Hoeven ik weet niet wat zijn echte naam is, maar dat doet er ook niet toe. Opeens zag ik hem! Ik verstopte me om te kijken wat hij aan het doen was. Hij praten met twee jongens en toen gebeurde er iets wat ik nooit had verwacht bij het groepje ging mijn vader staan! Ze waren druk aan het praten mijn vader leek erg boos. Ik probeerde dichterbij te komen om te horen waar ze het over hadden. " Nou wat is het plan?" Zei de een van de jongens. Mijn vader fluisterde iets en liep weg. dokter van der Hoeven riep hou je aan de afspraak want anders! Mijn vader had me verteld over twee jongens op de avond van het ongeluk, zouden dit die jongens zijn? Er is hier echt iets mis mee, maar wat? Of is er spraken van een complot? Ik zit met vragen die momenteel door mijn hoofd spoken, maar worden deze vragen ooit beantwoord als dat niet zo is dan ga ik zelf op onderzoek uit, maar ik kan het niet alleen. Dus ik ga dit onderzoeken met iemand die het ook wil weten. En opeens wist ik wie. Anna is de goede persoon ik rende naar de kamer en zag een man met Anna praten.

Pov Anna
Ik lag in mijn bed en er kwam een mam binnen hij begon te praten over iets vaags hij zei "HOU JE AAN DE AFSPRAAK!" Waar heb je het over? "DAT WEET JE PRECIES ANNA! " Ik had er niets op te zeggen, hij drukte op mijn borst en duwde tegen mijn ribben. Opeens ging er het noodpiepje. De man rende als een gek weg, maar wie drukte op de knop? Het was Luna, maar ze had een geschrokken gezicht. Wat is er gebeurd?..

(Hebben jullie nog wat ideeën voor het boek plaats maar een reactie 😊)

VerlorenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu