Hoofdstuk 13

36 2 0
                                    

We liepen maar de strand tent, maar Jenne was spoorloos. Mijn moeder kreeg het er benauwd van dat ze opeens weg was. We liepen het café in en bestelde wat te drinken. Ik zat aan een tafel en iedereen keek naar mij. Ik dacht waarom kijken ze zo naar mij? Jenne kwam binnen met een jongen. Ze liepen op mij af, "Anna dit is mijn nieuwe vriend John." Ik keek weg en zij zei, "ik weet wat je je afvraagt". Waar Roy is, die heeft het uitgemaakt en zijn reden waarom sloeg nergens op. "Hij zei dat het hem erg spijt dat hij jou niet herkende Anna, hij wou wat afstand van mij omdat hij dat nodig had naar alles wat er gebeurt is." Mijn gedachten sloegen op hol. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Anna ik ga met John mee ga jij met ons mee. Ik zag een dwaze en boze blik in de ogen van John. Ik ging maar niet mee. ik schudde mijn hoofd. " Jammer Anna dat je niet mee wilt". Ze liepen de deur uit en John zei met een bedreigende stem " ik let op je"!!

Pov Jenne
Ik lieg al best een tijd tegen Anna, maar weet niet anders hoe ik haar het moet vertellen. Ze zou helemaal kapot zijn van verdriet en dat gun ik haar ook niet, maar toch ben ik nog woedend. Als ik weer een woeden aanval krijg zal dit misschien nog meer uit de hand kunnen lopen....

VerlorenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu