Dzieje się to po Endgamie a że nie ma serca zabijać innych to wszyscy żyją. A i jeśli chodzi o Thora to już nie jest gruby XD
THAROL
20 lipca 2023, baza Avengers
- Że kim my mamy być?! - spojrzałam na Thora zszokowana.
- Przyjaciółmi do łóżka - powiedział ze spokojem.
- Skąd ci to przyszło do głowy? - spytałam.
Odkąd po pstryknięciu Tonego wszystko wróciło do normy zaczęłam coraz lepiej się dogadywać z innymi. Cieszyłam się ze miałam takich przyjaciół. Z Thorem często byłam wysyłana na misje przez co stał mi się trochę bliższy niż inni. Jednak nie spodziewałam się takiej propozycji z jego strony.
- Wiesz oboje jesteśmy wolni i nie poszukujemy nikogo a wiesz seksu zaczyna brakować - spojrzał na mnie - przepraszam jeśli cię przestraszyłem
- Nic się stało tylko ja muszę to przemyśleć - wyszłam z jego pokoju.
Weszłam do mojego pokoju i usiadłam na łóżku. Miałam teraz problem bo nie wiedziałam co mam odpowiedzieć na jego propozycje. Niby mogłam się zgodzić i oboje byśmy mieli seks i dalej byśmy byli przyjaciółmi ale jednak nagle jedna lub druga strona mogłaby zacząć coś czuć do tej osoby. Westchnęłam cicho i opadłam na łóżko. Rozmyślając nad jego propozycja poczułam ciężar na moich powiekach i już po chwili zmęczona zasnęłam.
26 lipca 2023, baza Avengers
Kolejne dni mijały a ja wciąż nie dałam mu odpowiedzi. Wanda musiała zobaczyć moją minę ponieważ od razu mnie zaczepiła.
- Hej co się dzieje - usiadła obok mnie na kanapie.
- Nic takiego ostatnio jakieś zmęczenie mnie dopada - uśmiechnęłam się sztucznie.
- Rozumiem jak coś zawsze możesz przyjść i pogadać - rudowłosa spojrzała na mnie a w jej oczach ujrzałam troskę.
- Dziękuje a teraz wybacz muszę coś załatwić - wstałam z kanapy i ruszyłam na górę.
Już po chwili znalazłam się pod drzwiami Thora. Zapukałam cicho i czekałam aż mi otworzy. Nie musiałam długo wyczekiwać bo już po kilku sekundach zobaczyłam jego.
- O co chodzi - spojrzał na mnie.
- O twoją propozycje - powiedziałam cicho - zgadzam się ale pamiętaj tylko seks i nic więcej nadal jesteśmy przyjaciółmi.
- Jasne rozumiem - kiwnął głową - masz jakieś wymagania względem tej propozycji jakieś swoje własne ustalenia?
- Hmm nie chce żebyśmy uprawiali seks na siłę czyli skoro jedno nie ma takiej dużej ochoty lub jest zmęczone to nie i koniec i to chyba tyle - spojrzałam na niego.
- Okej to robimy tak że jak mamy ochotę to piszemy do drugiej osoby i tyle tak?
- Tak... to ja już pójdę do siebie - powiedziałam.
- Jasne - uśmiechnął się.
Spojrzałam na niego ostatni raz i zeszłam na dół. Wyszłam na taras i usiadłam na ławce.
- W co ja się wpakowałam - westchnęłam cicho
30 lipca 2023, baza Avengers
Dzisiaj reszta zrobiła sobie imprezę. Niestety mi Fury kazał powypełniać jakieś raporty związane z moimi ostatnimi misjami. Nienawidziłam tego robić i Fury o tym wiedział. Wypełniałam właśnie ostatni raport gdy dostałam smsa od Thora.
CZYTASZ
Bitter taste
Random🌶 ʜᴇᴀᴅᴄᴏɴsʏ ᴢ sʜɪᴘᴀᴍɪ ᴍᴀʀᴠᴇʟᴀ 🌶 ✨Hᴇᴀᴅᴄᴏɴsʏ ᴢ ᴘᴏsᴛᴀᴄɪᴀᴍɪ✨ 🍭Headconsy z friendshipami🍭 💥One- Shoty na zamówienie i nie tylko💥 💫I inne głupot💫