P.s: cel mai lung capitol
1804cuv
După incidentul din ziua aia , Tae a stat și m a liniștit . Era o ființă plăcută nush dc e prieten cu animalul ăla dar până la urma cine se aseamănă se adună nu? Cel face puțin diferit e că am o mica portiță de a mă juca cu el și într un fel poate sa fie un pion bun spre scaparea mea. Mai pe scurt incep sa i fac ochi dulci.
In timp ce mă gândeam le nebunelile astea mă făceam mai comoda in cada plina cu spuma ,numai făcusem o baie de nush când ...
Mă lăsam ușor pe spate până nivelul apei îmi trece peste cap . Când eram mica practicam înotul îl iubeam doar că ușor ușor mi am pierdut interesul și nu numai in asta până am ajuns oaia neagră a familiei . Apa mă liniștea de fiecare data ,era pace și calm ...dar normal că micul meu moment de relaxare e întrerupt de ușă de la baie deschisa la perete ,cum doamne am uitat sa o închid cu atâția futălăi pe aici .
Ies cu capul de sub apa încercând să nu mă mișc poarte mult ca nu cumva spuma sa se de-a la o parte . Era Jimin...
-Ce doamne iartă mă crezi că faci ?!zic eu nervoasă când îl vad că își căuta ceva prin sertare .
Nu mă bagă în seamă ..o da ,bineee . Dau drumul la dus și îl îndrept spre el . Se enervează.
-Ce dracu de retarda te a apucat, ha? Nu am timp de prostiile tale dar daca vrei sa jucam murdar se rezolva scumpo. Închide ușa la baie și deja mă ia cu panica înghit in sec și mi trag la picioarele la piept .
- Daca nu ieși afară ,jur că o să ți le tai!spun amenințătoare dar văd că acesta nu mă ascultă și pur și își bagă picioarele in cada ,el fiind îmbrăcat în pantaloni scurți și un tricou larga . Mă panichez când își duce mâinile la picioarele mele și îmi trage de ele.
-ALOOO CINE TE CREZI! exclamă eu . In timp ce i dădeam peste mâini ,dar normal că acest lucru e cel mai puțin folositor . Mă trage spre el și mă enervez in momentul când simt că mâinile lui urca până aici ,cu brațul stâng îmi țin pieptul acoperit cat de cat și cu cealaltă mă înfig in părul lui și îl trag atat de tare încât incepe sa urle . Mă prinde de mana aia dar eu nu i dau drumul ma ridicasem și eu în picioarele in cada ,mă simțeam așa jenată ,el cu cealaltă mână mă apuca de par dar el mă trăgea în jos Intr un fel determinăndu mă să mă pun in genunchi , păruială de fete.
-Ah te omor! Tip .
-Ai vrea tu..ranzeste el ..nu arăți deloc rău .. continua
In acel moment el îmi dă drumul la par și voia mana sa o duca altundeva așa că i dau și eu drumul la par iar cu ambele mâini și cu toată forța mea îl împing de pica peste cadă ,lovindu se cu spatele de gresie nici că mi pare rău. Îmi iau un prosop pe mine infasurandu l in jurul corpului,iau hainele și înainte de a ieși din baie calc cu piciorul pe prietenul său din pantaloni determinăndu l să scoată niste sute mirobolante de durere . Și ies.Dau de Jeon la intrarea in camera mea .
-Ce căutai acolo? I zic eu.
-Mi am uitat niste haine spune el nepăsător dar Intr un fel atent la picaturile care mi se prelingeau pe corp.
Da sa plece dar i zic
-Nu sunt parașuta voastră sau jucăria pe care va descărcați voi când aveți chef sau incercati sa va descărcați. Sterilizeaza ți prietenul că astfel i o tai când doarme și i o leg de ureche . Spun arțăgoasă și trântesc ușa la camera.Perspectiva Jk
Ce doamne a mai pățit.
Bine nu pot să neg mi a plăcut să o ating, era așa de speriata , dar tot nu s a lăsat. Ce nu am priceput dc a strigat la Tae , care e jmenul cu ei doi că prea sunt apropiați brusc . Îmi dă de gândit. Și mai ales ce dmn avu azi . Când sa mă îndrept spre camera pe care o imbarteam cu Suga și Tae îl văd pe Jimin ieșind din baie sprijinindu-se de perete , încruntat.
-Ce ai ? Picasi in al 3 "picior"?
Se uit nervos la mine.
-De nu o sa o ți o înec!îmi urla.
-Nu te atingi de ea . Dar ce naiba i facusi?mă încrunt și îmi cobor vocea.
-Am intrat peste ea in baie îmi căutam brățara mea de aur știi aia de la ai mei,singura amintire.Mda Jimin chiar dacă e el bou și toate cacaturile nu a dus o tocmai ok nici el,brățara aia însemna mult pt el .
-O sa o găsești doar nu a prins picioare nu? Încerc eu sa i mai bine dispun stare.
-Mda trb să ajung la o întâlnire da nu mai pot sa merg ,poți să te duci tu?
-Ce întâlnire ?
-Pai era cu o tipă , fata ne poate face ușor rost de ce avem nevoie și mă gândeam că ar fi o idee buna să mă duc și să negociez cate ceva.
-Pai și mie de ce mi spui tocmai acum?
-Supriza..spune și mi da una peste umăr și pleacă .
Surpriza?! E vro ocazie și nu știu eu..pfff in fine .***
După o oră și ceva in care am mai discutat una alta cu Jimin despre tipa in timp ce el își ținea o compresa cu gheață mă pregătesc să plec . Când trec prin sufragerie se deschide ușa maimuței și mă privește țâfnoasă dar nu pleacă din ușă și se joaca nervos cu degetele .
-Ce e ?!zic eu Intr un final.
-Ammm..
-Zi o data că trebuie să plec sa mă văd cu o tipă și nu am timp de porcăriile tale.
-Lasa, mă descurc singura .
-Zici sau nu?Pt că tu nu părăsești apartamentul asta fara voia mea.
-Am problema aia ..zice ea in timp ce își schimbă privirea dintr o parte în alta ,neprivindu-ma.
-Ce problema ? Zic in timp ce mă apropi de ea .
Bâlbâie ceva da nu pricep și ceva îmi atrage atenția la pat...acum înțeleg ce vrea să zică . Oftez și plec fara sa i zic ceva ,totuși nu o puteam lăsa așa nu sunt un animal ,știu ce are nevoie .Perspectiva Kaila
Îl văd cum pleacă și habar nu am ce sa fac ,îmi era nașpa sa i spun tocmai lui uhh . Măcar să curăț patul și apoi improvizez eu .Nu trec 10minute că se aude ușa din nou la intrare și ușa de la camera mea se deschide . Avea o plasa in mână mi o lăsă pe pat .
-Nu pleci nicarieri! Restu sunt acasă. Îmi spune și iese.Ei bine dragă Jungkook asta am de gând să fac . Și cu ce fată se vede el? Uhh de ce mă întreb asta ,nu mi pasa corect?! Îmi scutur capul și îmi revin cu picioarele pe pamant. Am găsit o brățară de aur in baie mi o ascunsesem înainte de a mă baga in cada ,am de gând să o duc la amanet sa scot niste bani de pe ea apoi ar trb să ajung la Hoseok sa mi iau actele . Voiam să mă întorc acasă și să preiau firma dar fara acte nu pot ,nu apucasem sa mi iau nimic cu mine.
Mdaa..
Spăl repede cearșaful noroc că m am mișcat repede . Îmi iau pe mine vechile mele haine spălate recent și în 10 minute ies pe ușa camerei.
Acu e acu ,mă uitam pe hol care era în partea dreaptă acolo erau camerele băieților liniște totală .
Mă încalț și apăs pe cleanță. Îmi venea să mi dau una instant , închisă. Presupun că toți membrii au cheie . Chiar daca Yoongi mie mai apropiat nu mă va lăsa să plec ,Tae sau Jimin singura obțiune .Jimin era cam afectat dar ar merge sa l împac . Mă folosesc și eu de șarmul fetelor și de vrajala .
Știam care e camera fiecaruia se auzea prin pereți destul de bine
Înainte de a mă duce la el iau din bucătărie un cuțit și două eșarfe luate de la Yoongi pe pretextul că i le spăl,istețime🤦 dar a muscato . Bat la ușa lui Jimin și aud cu o voce plictisita intra.
Când mă vede pufnește :
-Ce vrei? îmi zice iar eu aia care încerca să pară serioasa dar nu prea putea când îl vedeam cu punga de gheață pe amicul sau .
-Voiam sa mi cer scuze ..zic eu cu o voce joasă dar drăguță apropindu-mă de pat .
-Te ai lovit la cap? Cred că ar trb să te înregistrez..
-Ma ierți?!zic ca un copil ,cheile erau pe noptiera langa niste accesorii.
-Si daca nu vreau?spune simplu și nepăsător .
-Stiu un mod..zic eu in timp ce ma urc in pat dându-i compresa jos și urcându-mă pe el. Acesta rămâne șocat de gestul meu dar nu ezita sa și pune mâinile pe coapsele mele. Uhhh cat uram așa ,îmi adunasem toată puterea și răbdarea pt a ajunge la ce vreau .
Mă apropii de fata lui și îl sărut ușor pe buze apoi el accentuează sărutul tragandu-ma spre el mai mult,simțeam cum și prietenul său își revenea ..Pff
Mă frecam ușor de el până când acesta nush cum doamne face da mă trezesc sub el...trebuia să gândesc repede incepe să mă sărute o gat dar nu l las sa coborâre mai mult că i iau buzele din nou și mă joc cu el ,acesta chicotind ..ok se pare că băiatul ăsta orice are gaura ar fute .. Ma pun deasupra lui din nou eu
-Se pare că ți place sa domini...îmi spune printre săruturi..
-Mhm ..
In timp ce el își plimbă mâinile pe fundul meu apoi la nasturele de la pantaloni scot cuțitul ușor de la spate și îl înfig in umăr in același timp i pun repede perna pe față. Stau așa câteva secunde până când nu se mai agita foarte rău decât geme ,scot repede eșarfele din sutien și îl leg la gură și la mâini ,se uita nervos la mine . I scot cuțitul și vad cum scrânceste din dinți. Nu as avea timp sa fug ff mult ,iau veioza din partea cealaltă
-Imi pare rău ,dar toți veți plăti .
El dădea din cap sa nu dar i dau cu ea de se sparge și el rămâne inconștient.
Uhh iau cheile ,ies ușor din camera ,nu era nimeni ,ajung la intrare . Bag cheia în broască și răsucesc .BINGOO
O deschid și ies ..o închid la loc cu cheia dar cheia o las în ușă ca sa nu poată să iasă .
De acu incepe maratonul
CITEȘTI
Waste it on me
Ficțiune generalăCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...