12

190 17 4
                                    

-Sigur Jungkook ,spune!zice el după un răstimp.
- Am nevoie sa mi găsești o fata .
-Pai zi mi niste detalii
-O cheamă Kaila ,părinți ei au a 2 firma de cosmetice din tara cea mai productiva și bogată ,e blonda cercei in buza ,e frumoasa,bea mult și are un prieten pe nume Mo și e in ultimul an de liceu deci 19 ani.

Acesta numai zicea nimic ce mi se părea ciudat ,de ce o fi rămas așa pe gânduri.
-Alo mai zic eu
-Da scuze o să vad ce pot sa fac și îmi închide telefonul
Ce o fi fost și asta ..m

Perspectiva Chanyeol
Fata asta e culmea ,nu mi a zis că e acel Jungkook ,cum dracu intra asta numai în combinații proaste , mie draga...suna nebunește dar nu am uitat o ,oricum ce a fost , a fost .
Mă duc la ea in camera vad că nu era ,poate e la baie ...bat la ușă
-Kaila
-Ce vrei?!
-Cred că nu o sa ți placa ce vreau ,bat eu apropo la altceva
-Jigodiee
-Glumesc ,am primit un telefon
-Si ce mi spui mie ?!
-Hai ieși odată din cadă și vino sa vorbim
-Bene .

Aștept un sfert de oră și acesta iese din baie îmbrăcată în niște pantaloni scurți de mătase și un maieu gen top verde lărguț puțin i scotea în evidență talia micuța și abdomenul frumos , parul îl avea ud și încă și l stergea cu prosopul câțiva stropi i curgeau pe gat in jos
-Te mai holbezi ca prostul mult la mine?!Se vede că nu ai mai futut nimic ,ți ai schimbat orientarea?

Pufnesc

-Deci uite care e treaba....și i povestesc
Vad cum față i pica după ce termin ,era pierdută în gânduri.

Perspectiva Kaila
Câte întrebări aveam să i pun ,de unde îl știe el pe Jeon și mai ales ce legături are cu el așa importante de sunt amici și ce o sa fac eu de acum .
-Ce legătură ai tu cu el?!i spun pe un ton jos
-El îmi furnizează o parte din droguri cam 40% asta e pt clineti mai importanți e mai buna calitatea și nu e amestecata și o dă și la un preț rezonabil ..îmi spune el repede
-De când îl știi și cum ai ajuns sa fi prieten cu el?
-Dupa ce ne am despartit ..face o pauza ..cam la 4luni s a auzit vorba de unu cu marfa buna dar și bun prieten cu poliția și care mai are legături și în mafie și la pești dar de la care e greu să obții ,nu da la oricine . Aveam nevoie de cineva de la care sa iau marfa buna și să mai și uit de ale mele așa că am zis sa l caut. Cum am pe fratele meu vitreg in mafie pe RM am zis sa dau o încercare și mi a aranjat o întâlnire cu el .
Când l am cunoscut avea un aer rece nu puteai citi ceva pe față lui zici că era statuie . Se uită la mine și i am zis direct ce vreau iar el m a întrebat cât ofer și i am estimat o sumă care era destul de ok pt amandoi și a acceptat . Am fost mirat pt că auzisem că nu accepta ușor și eram nedumerit ,el m a văzut și mi a spus direct: "Nu ești disperat ,puteai sa mi zici sa aleg eu suma dar nu ai făcut o . Știi ce vrei și îmi place așa că poți conta pe mine cum și eu la nevoie o să contez pe tine,nu mă calcă că s ar putea să ți rupi tot" și apoi a plecat . Iar de atunci primesc ce i cer și îl mai și ajut cu ce vrea .
-O sa mă dai la el?!

Perspectiva Chanyeol

-Nu dar nu te pot tine aici la nesfârșit ,știi că țin la tine dar nu pot pierde ce am muncit .
Aceasta da aprobator din cap și îmi spune sa ies că sa doarmă ..
-Nu vi la masa?o întreb înainte de a iesi
-Nu am pofta . Îmi închide ușa în nas.

Perspectiva Kaila
Ce trebuia să fac ...daca mă întors cel mai probabil o sa rămân cheală dar stai el are nevoie de mine pt firma alor mei deci nu are voie sa omoare dar în bătaie nu zice nimeni că nu ....oare Min ?E prieten cu Jeon ...la cine doamne pot sa apelez eu ...la nimeni se pare ...
Cred că am să mă întorc ..singura cale ..oftez și îmi închid ochii . Nu voiam să accept că asta era soarta mea și că nimeni nu mi poate fi alaturi ,eu trebuia să mă salvez singura dar cum...
Deodată mă ridic și mă duc la oglindă și mă privesc și mi se aprinde beculetul .
Ies repede pe ușă camerei și strig
-Chanyeol am o idee!
Și câțiva servitor vin puțin alarmați pe langa ei vine și el .
-Ce?!Spune el cu gura plină
-Schimb de identitate ..i zic vesela

**
Timp de 2-3 ore am stat sa ne gandim la tot că sa iese bine . Aveam de gând să mi înscenez moartea și așa scăpăm corect ?
Planul era să găsim o fata cam ca mine daca nu o și aranjam puțin nu era problema important era să mă fac nevăzută . Îmi scoteam cercei din buza dar pe cel din nas îl lăsăm și mă făceam roșcată și lăsăm machiajul deoparte mai ales ăla strident ,alegeam să mă îmbrac in haine inchise la culoare dar elegante . Mâine îmi faceam actele false ,in seara asta mă vopseam și încercăm să facem rost de o fata moarta ...
Bafta mie

Waste it on meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum