20

164 11 2
                                    

Îl sunam pe Chanyeol de vro 10 minute in continu și tot nu mi răspundea ce o face omu asta .
Nu știam unde sa o iau sau unde sa merg . Eram pierduta in gânduri până când aud telefonul că mi suna , era Chanyeol.
-Raspunzi și tu în sfârșit

Acesta răsuflă greu.
-Fi atenta aici !zice cat se poate de serios
-Asta nu e de bine..
-Nu nu e deci îți zic pe repede înainte : Sunt cam căutat din cauza lu RM a făcut niște invarteli care aveau legătură cu tine și Jeon. Faza e că la scăpat gura de ceva și dacă află Jeon nu iasă bine . Îmi mut afacerea in alta zona . O să ți trimit niste bani sa ai. Tu ce ai făcut zi repede?!
- M a găsit ...
-Cee?! Ah ..Fata aia e acasă la mn in subsol,e pregătită, ai cheile ,acolo numai e nimeni in casa am închis o de tot poți să o iei și să faci ce trebuia inițial am o mașină de rezervă în garajul din spate o iei și pleci . Sa mă suni peste o săptămână .
-La cine te duci?
-La tatăl meu ,trebuie sa mă scoată din tara pentru ceva timp .
-La Mylar ..
-Mda nici mie nu mi convine ..Bafta și ai grija..
-Si tu ..

Și iar sunt pe cont propriu...

*După două ore eram la Chanyeol acasă ,față era la subsol ,trebuia sa o vopsesc tot roșcată și eu să mă fac un gri ceva ..
După încă aproape o oră eram gata amândoua . Fata era sub sedative ,nu putea să se miște sau ceva era ca moarta .
O scot de acolo și o duc la mașina cu care am venit o pun pe bancheta din spate și o injectez cu o substanță care sa i provoace decesul ..
-Imi pare rău zic cu glas mic ...
Pornesc și mașina din garaj o aduc aproape de cealaltă că sa o leg de ea ,nu voiam să fac doua drumuri , îmi mut bagajele în ea..

Și plec

Deja era seara in jur de 9 ,zburase timpul . Ah ..mă simt paralelă cu tot ..nu mă așteptam vreodată să ajung aici ,așa .
Mda regret ce am făcut ,regret tot acum . Nesăbuința mea m a împins la tot, am cauzat moartea mamei mele , Mo cel mai probabil ... Chanyeol e și el în belele . Numai eu sunt devină pentru tot . Se zice că faptele te definesc ,oare asta sunt eu?
Îmi scutur capu ,trebuia să mă concentrez pe ce aveam . Ajung într-o zonă a orașului un fel de deal unde jos era marea . Era plăcută atmosfera ,vântul adia ușor ,era o noapte liniștită..
O dau pe fata jos din mașină și dezleg și mașina din spate. Iar cu cea care am venit o pornesc și i blochez accelerația ,o aruncam in mare mai pe scurt ..
Fata aveam de gând să o duc mai încolo..

Mă chinui cu ea in spate până aproape de o zona abrupta ,o las in tricou doar și o imping...

Mă duc la mașina și spre airport direct

****
După ore bune și agitație și teama sa nu fiu descoperita că eu tot cu acte false umblăm am ajuns Intr un final in Anglia ...poate de ce tocmai aici . Răspunsul este următorul :cat timp eram in avion am deschis cutia de la mama . In ea am găsit poze cu ea și un domn foarte interesant tânăr ce drept cred că puțin mai mare decât mine sa zic și scrisori și un act în care zicea că omul ăla era un fel de rudă cu ea ..dar nu zicea ce fel de rudă ...și deduc asta dintr o frază:"O parte din costurile dvs au fost achitate de ruda dvs ,Hoseok Kairo-Lss"

Dar întrebarea e cum dracu pot eu sa dau de el?

Nu știam ce să fac mergeam cu mașina de ore bune pe străzi până mă decid sa mi caut ceva unde sa stau ..
Intr un final găsesc o mica garsoniera decenta pot sa zic și ieftina ..

Seara decid să mă duc la un bar ,nu vreau sa incep iar sa beau pt că nu am timp de așa ceva dar mă gândesc că acolo pot sa caut informații despre Hoseok.
Mă plimb pe jos și întru la un bar care era cu două străzi mai departe de zona in care mă mutasem eu . Mă duc la bar și mă așez și comand un pahar de whisky și îmi aprind o țigară . Examinam locul pentru a mi da seama daca cineva de aici ar putea fi mai treaz și lucid pt a purta o discuție . Unii jucau biliard ,alții se dădeau la pustuaicele care doreau o aventura de o noapte ,alții își înecau amarul in alcool până când un personaj îmi atrage privirea . Intr un colt la o masa singur ,stătea un tip și trăgea din țigară mai rău decât mine . Se întâmplă să facem contact vizual și acesta ranjeste in timp ce soarbe din băutură sa .
Cum dracu ar trb să iau eu informații de la unu ca ăla când eu aratam ca scoasă din gunoi . Cap sec...

Poate daca mai beau prind mai mult tupeu ,zic eu ... Peste inca o ora vedeam deja la fiecare mana care 10 degete ..era clar niste țigara nu o mai puteam duce la gura ...Baga mi as ...cum dracu sa mai vorbesc eu cu ăla daca numai în capul meu pot sa leg vorbele că pe gura nu o sa iese decât o vomitatura de zile mari.
Îmi întorc capul incet spre zona in care era tipul respectiv dar numai era acolo ..Pfff șansa mea se dusa ..
Mă ridic în reluare de pe scaun și simt cum mă clatin pe picioare și dau sa pic pe spate..dar mă lovesc de pieptul cuiva . Îmi ridic privirea în sus ,nu prea i distingeam fața foarte bine,mi se închideau ploapele ,pricep că mi zice doar
- Mă bucur sa te revăd ..
Și apoi nimic

Și apoi nimic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Băiatul încă necunoscut )

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Băiatul încă necunoscut )

Waste it on meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum