De vreo ora ,după ce m am vopsit, incercam sa ne gândim de unde putem lua o fata moarta adică nu ne puteam duce la morga pur și simplu să cerem cu împrumut o mortăciune ,nu?!
Chanyeol a sugerat sa omoram pe cineva dar asta ne ar da și mai multe bătăi de cap și ar duce la altele sauuu luam o cerșetoare .
-Daca am lua pe cineva fără adăpost ?!sugerez eu
-Hmm îți dai seama că trb să facem niste operați și să așteptăm măcar o lună sau doua sa se vindece .
-Dar de ce așa de mult timp?!Adică putem presupune că am fost bătută violată și aruncata în apa sau pe mal dezbrăcată?
-Nu suna rău dar asta ar însemna că ar trb cineva sa o bata și toate cele pt că dacă Jungkook vrea sa afle cum ai murit va ieși la iveală că sunt și operați estetice la mijloc .
-Bine atunci așteptam atât dar hai mai întâi să facem rost de o fata măcar să fie de înălțimea mea .
-Normal .După ce usuc pe cap îmi iau un hanorac negru ,o pereche de blugi scurti ,tenesi o șapcă și masca la gura ,nu începeam de acum cu un alt stil am o treabă de făcut .
Mergeam cu Chanyeol în mașină de vro 2 ore era în jur de 3 dimineata și nu am găsit vro fată ..daca nu găsim până la urmă soluția va fi sa luam una de la morgă ..... Darrr se pare că norocul ne surâde
Pe marginea unui drum aproape de parcul central stătea o fata ghemuită ,adormita
-Oare o fi buna?întreabă Chanyeol
-Hmm chiar daca e mai scunda de cat mine sau mai înaltă, bine sa fie o diferență mica ,o luăm
-Zici că facem cumpărături ..incepe acesta sa chicotească
Eu pufnesc ,normal că lui i vina sa rada nu e Intr o situație din care trb să iasă .Oprim mașină fix langa ea ne dăm jos in prima fază nu știam cum să facem sa o ridicam și să o băgăm așa în mașină sau sa o drogam?! Hmmm
Ce situație faina ,doi nebuni la 3-4 dimineața se uită la un om al străzii cu o dubă pe fundal ...ce normala sunt și eu
-O drogam ?!sugerez eu Intr un final
-Da mai bine așa decât să ne facă probleme .
Acesta scoate o siringa și ia mana stângă și o injectează ,fata tresare și se sperie dar era prea târziu deja Chanyeol golise siringa .
-Ce se întâmplă ?!Cine sunteți voi?! Spune fata alarmata și cu ochii mari . Încearcă să se ridice dar ameteala o cuprinde și leșină
-Da ce i-ai dat?întreb eu
-Ammm ...nu știu
-Cum adică nu știi?!ridic eu totul la el
-Calm drăguț o ,doar nu am omorât o .Îmi dau ochii peste cap și i spun sa o urce în mașină .
"*"
Pe fata am legat o de un scaun și i am pus ceva pe cap in cazul in care se trezește și am închis o în pivniță .
Acum eram langa ușă de la pivniță și ms gândeam cum sa procedăm mai departe .
-Uuff Kaila e deja 6 dimineata hai te rog eu sa dormim ,eu oricum trb să mă scol la 8 că am un transport măcar sa dorm și eu 2 ore .
-Bine !Zic eu îmbufnată
-Hey.. îmi zice acesta in timp ce și pune mâinile pe umeri mei ..o vom rezolva ! Și îmi zâmbeșteMergem amândoi în camerele noastre ,mă schimb Intr o pereche de pantaloni de mătase și un tricou alb larg și mă invelesc cu plapuma .
Aveam o mie de planuri și gânduri ,îmi era frica ..nu știam ce va fi . Trebuie sa dorm ,incerc sa mi golesc mintea dar nu pot ...uff
Mă ridic din pat și instant îmi vine să mă duc la Chanyeol în camera și o fac . Aveam nevoie sa dorm langa cineva să mă calmeze ,Intr un fel să mă simt protejată ..
Intru ușor în camera și îl văd adormit .
Mă duc încet langa el in pat și mă învelesc cu plapuma . El era cu fața spre mine ,avea părul ciufulit buzele ușor între deschise ...arata ca un îngeraș mai ales că avea părul argintiu spre alb vopsit , avea un tricou negru larg care îi dezvelea umărul alb .
Îmi era dor sa l privesc așa ...
Deodată își pun o mana în jurul meu pe sub plapuma și mă trage la piept . Îmi apare un zambet mic pe buze .
-Imi era dor de tine ..îmi pare rău că am stricat totul și am pierdut paradisul pe care îl aveam privindu te ..spune totul cu o voce răgușită
Nu aveam ce sa spun pt că acesta mă trage și mai aproape de pieptul lui iar căldura lui mă adoarme .Perspectiva Chanyeol
Alarma ceasului îmi sună , încerc să mă întind sa o opresc ușor că sa nu o trezesc pe Kaila.
Mă ridic ușor de langa ea ,as fi stat toată ziua așa dar trebuie sa o ajut cumva , trebuie să mi îndrept greșelile față de ea.
Uitându mă la ea observ că avea un tricou alb pe ea care era al meu...i l am lăsat în camera ei nu credeam că îl va purta . Zâmbesc .
Îmi fac rutină de dimineață și decid sa mă îmbrac Intr o pereche de blugi negri cu o cămașă verde închisă dintr un material ușor și fin și în picioare o pereche de bocanci maro . Mă îmbrac ușor să nu o deranjez și ies .Planul cu ce aveam azi îl aveam pe birou îmi iau ruxacul in care aveam mai multe documente un pistol și o trusa mica de prim ajutor in caz de orice ,îmi iau și cheile de la mașina și înainte de a ies din casa dau ordine angajaților ce trebuie să facă .
-Domnule.. îmi întorc capul spre angajata care mi a vorbit eu fiind exact langa ușă de la intrare cu mana pe cleanta .
-Spune .
-Va așteaptă cineva la poarta .
-Cine?!Nu aveam pe nimeni care sa mi vina acasă .
-Nu știu ,a zis doar că va cunoaște și că "e omul cu lucruri bune"
Și creierul meu s a prins cine era la poarta .
Ies grăbit și mă îndrept în pași repezi spre poarta care nu era deschisă și în fața ei era o mașină parcată ,se deschide portiera mașini .-Nu mă inviți înăuntru sau te grăbești undeva?!
CITEȘTI
Waste it on me
General FictionCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...