Pufnesc
Cum de soarta te întoarce mereu acolo unde te aștepți mai puțin sau chiar unde nu vrei . Uneori as fi dat sa am alt inceput al povesti mele de viața și mai ales cu omu din fața mea . Am ținut la el mult ..dar odată ce cineva mă dezamăgește pentru mine acea persoana e data uitări .. Dar acu sper ca el să mă ajute , poate așa își va răsplăti faptele.- Vad că nu prea mai ești vorbăreață nu?spune el pe un ton calm in timp ce vine spre mine.
-Uite care e faza ! I zic repede
Voiam să trec direct la subiect dar momentul când am rostit cuvintele alea el era deja langa mine . Mă privea și eu la fel ,trebuia să rup tăcerea asta,nu venisem aici că sa mă distrez.
-Amm ce acu ne uitam că idioți unii la alții să vedem dacă putem sa ne citim gândurile?!
- Cred că ți le am citit deja . Îmi spune asta in timp ce îmi dădea parul peste ureche.
-Chanyeol , asculta-ma! I zic în timp ce îl împing mai in spate .
-Scuze dar nu te am mai văzut de mult și..
-Nu mai văzut din cauza la ce ai făcut dar nu asta e important acum ,trecutul e trecut spun in timp ce iau o gura de aer și oftez.
-Bine atunci ,spune puțin dezamăgit, în ce nebunii ai intrat că de obicei? Spune cu un zambet pe mutră aia de maimuțică.
-Pai tu in ce crezi că aș putea să mai intru?!spun sarcastică
-Chair nu știu, poate produsul îți zice ceva?!
-Jigodiee ce ești! Spun in timp ce i dau una peste ceafă.
Acesta chicotește.
-Bine bine ,hai sa ne așezăm și să mi spui că dracu ai mai făcut.Și incep ai insirui ce "minuni" am făcut și unde am ajung.
După o oră și ceva am terminat ,era gânditor
-Sincer la tine mă pot aștepta de la orice dar la asta e prea de tot. De nu ai apelat la ai tai?!
-Parca nu ai știi de ce .i zic răspicat
- Orice părinte daca ar știi că al lor copil e maltrata și chinui de partener cred că s-ar implica .
-Cand eram împreună nu au făcut-o
-Fi serioasa te rog,spune asta in timp ce se ridică de langa mine, nu te am abuzat sau ceva și știi bine.
- Doar că m ai învățat ce i fumat ce îs drogurile ,bautura cum sa fur , adică nimic rău din astea după tine nu?!
-Esti culmea ! Știi că te iubeam ! Te am învățat pentru că nu am vrut sa fi folosită că o cârpă de toti libidinoși . Îmi spune astea cu un ton cam ridicat .
- Și eu te am iubit prostule până ce aia s a dat la tine iar tu că un bun domn ai acceptat o și pentru că intrasei prea mult in lumea asta ,iar în noaptea de dinainte sa ți spun că plec ai dat în mine pentru că te am prins cu tarfa aia! Urlu la el mai mult decât a făcut o el la mine.Acesta vede că aveam dreptate dar nu mi spune nimic și schimba subiectul .
- Ai dreptate nu e vorba de trecut aici, te las sa stai aici până rezolvam problema . Acum du-te odihnește-te , fa un dus ,diseară este masa. Chem o servitoare sa ti arate camera și să ți de-a niste haine de schimb. Spune și iese.Mda trecutul e trecut..
Perspectiva Jk
Nu știam unde se putea duce mucoasa aia ,eram nervos de simțeam că voi exploda că o blonda . Eram la Yoongi la birou, V nu a vrut să vina pentru că nu se simțea încă destul de pregătit să i spună ce s a întâmplat . Yoongi nici nu știa că se cazase aici la el, V a dat alt nume ,cred că e încă căutat...ca și mine de altfel..- Da nu i-ai pus și tu un cip ceva că la câini ?! Acum serios te prea plângi, eu cum sa te ajut , nu am cunoscut o așa de bine și nici nu mi a pasat de ea. Zice cu o voce domoală,plictisit de toată discuția noastră
Dar tot o întrebare mă frământă pe tema asta
- Atunci de ce m ai oprit atunci când țipăm la ea?! Daca tot nu îți pasă de ea?
Acesta mă privea țintă ,iar eu ridic din sprânceană
-Ce?! I zic calm și sarcastic
-Nu trebuie sa te porți așa cu o fată,zice scurt și la obiect.
Cred că o să am o criza de râs după ce mi-a spus asta
-Tu te auzi Yoongs ? De când ai luat atitudinea asta așa de domn,ha? Târfele pe care le trimiți la produs cum e? Și le mai dai una daca nu vor?!
Acesta își dă ochii peste cap și se ridică de pe scaun.
- Ea nu era tarfa.
-Nu încă ,zic eu zâmbind prostește .
Acesta vine nervos la mine și mă ia de tricou .
-Asculta aici Jeon!
I tai repede replica
-Ce sa ascult?!De la tine mai ales legat de femei?! Cumva ți a picat târâtură aia cu tronc și nu stiu eu?! Sau ai uitat de Viviana.
Acesta când aude numele îmi dă un pumn de mă pune la pământ
-Ai mai prins și tu forța bățule ?! I zic eu în timp ce mi ștergeam sângele care apăruse în colțul gurii.
- Să nu cumva să i mai zici numele mai ales tu! Zice cu nervi arâtând cu degetul la mine.
-Pai?întreb sarcastic din nou
- E soția mea !spune apăsat-Era Min, era!spun că sa mă audă clar
CITEȘTI
Waste it on me
Ficción GeneralCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...