Stăteam că o stana de piatra in fata lui,nu știam ce să zic sau sa fac ,mă uitam la el dar o ochii îmi fug și la persoana de langa el . Chipul lui mă liniștea Intr un fel dar daca era prieten sau Intr un fel prieten înseamnă cu nu i purta pielea nimic bun .
- Te ai decis să apari și tu în peisaj ?! Îmi zice Jk cu o voce sfidătoare in timp ce venea cu pași înceti spre mine,iar eu mă dădeam tot mai in spate .
- Jungkook lasa-o! spune băiatul acela
-V tu sa nu te amesteci în asta!urla Jk
Eu mă lovesc cu spatele de perete iar Jeon era în dreptul meu ,răsuflarea lui pica pe fata mea și îmi făcea pielea de găină ,doar din atât mă speriam?!Ce am ajuns, sa mă intimideze un castrofel că asta.Perspectiva Jk
Vad cum își ridică privirea până se întâlnește cu a mea , era speriată . Cred că e prima data de când am adus o aici și e așa.
-Te temi pisicut-o?
Aceasta vad că nu mi răspunde doar se încruntă. De ce îmi părea așa drăguță poate pentru că îmi aducea aminte de Viviana și modul ei amuzant de a se enerva sau supăra pe mine.
-Nu mi răspunzi?!Sau preferi sa facem ca aseară?
Vad cum înghite in sec ,dar tot nu e îndeajuns de speriată de mine așa că mi bag mâinile în părul ei. Vad cum scâncește dar tot cu o față serioasa se uită la mine .
Tae vine langa mine
-De ce i faci asta?! Ha? Așa te arăți tu impunător in fata unei fete ?!Perspectiva Kaila
In timp ce V vorbea cu Jeon simt cum strânsoarea lui se lasă mai moale ,se gândea ce să i zică lui V iar în momentul ăla pot sa acționeze . Îl lovesc cu piciorul în genunchi și pica jos i mai dau un in fata apoi lu V i dau una in stomac ,aveam cale liberă. Vad cheile de la mașina lui Jeon și le iau și ies pe ușă . Alerg că la maraton pe scări în jos ,găsesc mașina mă urc în ea bag cheile in contact și îl văd pe Jeon coborând scările spre mine atunci apăs accelerația și plec în mare viteză de acolo.
Nu știam unde să mă duc sau ce sa fac . Mo nu era ,la cine ar trebui sa apelez eu acum . Gândește creier prost ,ahh gândește . Gata știu ! Sper că nu și a schimbat locația .
Ajung in partea cartierelor de la periferie sper sa mai fie acolo..Trebuia să trec de zona cartierelor și să fac în stânga ,după accea trebuia să găsesc o casa unde petrecerile erau non-stop acolo. Nu mi vine să cred că mă întorc din nou aici,oftez.
Îmi las geamurile în jos sa aud de unde vine muzica siii bingooo . Curtea din fata era mereu aranjata dar în spate era adevărata petrecere și mai ales la subsol unde se făceau negocierile de orice tip și când spun de orice chiar de orice. Se făceau la casa asta deoarece proprietarul era cel ce câștigase de fiecare dată și cel care adusese aceste "jocuri" in cartier. Aici veneau majoritatea mafioților. Jeon nu știa legăturile mele cu cineva din oamenii ăștia,el cunoaște a doar trecutul spus de ai mei și ce s a informat el. Cu persoana de aici am rupt o acu multi ani...
Am învățat multe de aici...sper că mă poate ajuta.
Parchez in fata și cobor ,porțile erau deschise.. Ajung in fata ușii și bat ,o servitoare îmi deschide ușa și mă poftește .
- Șeful este ocupat și nu are timp pentru vizite astăzi. Îmi spune cu o voce pițigăiată de mă scotea din pepeni
- Poți să i zici că a venit Kaila i spun acesta privind o drept în ochii cu un aer de superioritate dar și de cu atâția nervi de jur că aș fi trecut o prin toți pereti.Aceasta pleacă ca glonț după câteva minute se întoarce și îmi spune că șeful mă așteaptă sus . Urc scările și intru in biroul lui ,îmi amintesc unde era. Când intru îl văd rezemat de birou.
- Ți a fost dor micuțo de mine?!Ce au toți cu alinturile.
CITEȘTI
Waste it on me
Ficção GeralCum mi s a putut schimba viata asa de repede?buna intrebare ...dar greu de dat un raspuns ...sau nu Din vina lui am ajuns sa stiu ce e ura , dar si dragostea . Din vina parintilor mei am ajuns sa il cunosc si "sa ma casatoresc cu el". Oare sentimen...